Gå till innehåll

The well: Emilio_15


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sköter du skolan?

 

Går Naturvet och ligger väl på VG/MVG. Men det är nog mest för att det är så lätt och att jag har lätt för mig. Pluggar liksom en kvart till proven, men blir skärpnng på det, så farligt är det inte och känner mig så patetisk när jag inte har orken.

Framförallt kemi och biologi måste jag skärpa mig.

Har alltid varit dålig på svenska, men kom trea i en novelltävling i år på skolan där jag skrev om ett par smygbögar:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Speeeeeeeeeeeel ?

 

Givar obv.

 

Hur ställer sig dina föräldrar till ditt pokerspelande?

Hur mycket likvida tillgångar räknar du med att den dagen du flyttar hemifrån?

 

Du får 3.5x pengarna på att Federer vinner wimbeldon,

hur stor del av BR är du villig att satsa i nuläget.

 

tycker du som jag att jinxad lät supergay när han sade: är du verkligen 16 BARRE? Lol. :shock:

 

 

 

?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Eisen - genombra.

2. Du - utvecklats på slutet, tar åt dig bra av kritik och har få luckor.

3. Jag + fhaugen - Min lucka är att jag är lite överaggressiv och har svårt att hålla skärpan. fhaugen, lite rädd ibland på det sättet att han dödar potten för snabbt när han kan få mer betalt. Speciellt preflop med sårbara händer som ligger före FIs 3betshove range.

5. Sorken - för mycket CG i honom men duktig.

6. Kraclob - weaktight rungood.

7. Söderkrippa - Vilse och overkligt rungood.

 

 

Har bara en fråga. Har sett många skriva att Krippa enbart är rungood både gällande MTT's och SnG's. Vad grundar du ditt påstående om detta på?

 

Frågan är vad du grundar din fråga på? Om svaret är ja så vill jag veta varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Givar obv.

 

Hur ställer sig dina föräldrar till ditt pokerspelande?

Hur mycket likvida tillgångar räknar du med att den dagen du flyttar hemifrån?

I givar slåg jag nog ingen, men nu var det inte du som bestämde!

 

Dom var väldigt skeptiska först, först så spelade jag ju liksom sngs med kompisar om tjugor och backade, vilket dom bara tyckte var socialt och kul osv, sen klonkade jag freerolls på betsson och byggde upp mig till $450ish, detta tog säkert 4-5 månader. Så en dag chipdumpade jag det till en annan underårig kompis och gick hem och sutta upp 3000kr på köksbordet, först fick jag typ en "omg-säljer-du-knark-blick?":lol: , iallafall fick ajg ultimatumet att sätta in 300kr på VCpoker och gular jag dom så får jag inte sätta in nå mer. Vann u pp till $2kish på 1.5 månad trots att jag tog ut nästan hela rullen efter ett par veckor, allt med poker var så lätt på den tiden :(. nuförtiden bryr hon sig inte, om jag säger "jag förlorade 25tusen i helgen", så säger hon "Men Emil", med besviken blick. Hon skiter dock i pengarna jag har online, om jag cashar ut mitt i tilten av en downswing så säger hon "men gud har det gått bra på slutet?", då blir man lite tiltad:-D.

Du får 3.5x pengarna på att Federer vinner wimbeldon,

hur stor del av BR är du villig att satsa i nuläget.

Antar att du menar att det är ett grymt bra bet? 15k kr kanske...

 

tycker du som jag att jinxad lät supergay när han sade: är du verkligen 16 BARRE? Lol. :shock:
Eh ja, men orkade inte kommentera det. Kändes som en 32årig överviktig kille som försöker vara frän. Just supergay vet jag dock inte.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig det var du som brukar spela 30 st+ 9-manna SNGs samtidigt. Hur många skärmar? Vilka inställningar? Använder du script? Vad har du för ROI?

 

Spelar du HUSNG? Om ja, vad tycker du om det och hur många bord samtidigt?

 

KLARAR 30+, men spelar inte det. Runt 16-22st är dock vanligt. Har 2st 20" 1600x1200. Men har alla bord på samma skärm med cascade. Lobbyn på andra skärmen. Inga script. har kanske 10% på $16 sngs. Inte spelat många högre på jättelänge.

 

Grindar inte HUsng, men händer att jag spelar, det är tiltande men fiskigt, kör 1-2 bord där.

 

EDIT: Har 12% ROI över 4000 games med avg stake på $26 på scope. Men $26 motsvarar nog $16 nuförtiden då folk blivit bättre... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I givar slåg jag nog ingen, men nu var det inte du som bestämde!

 

Dom var väldigt skeptiska först, först så spelade jag ju liksom sngs med kompisar om tjugor och backade, vilket dom bara tyckte var socialt och kul osv, sen klonkade jag freerolls på betsson och byggde upp mig till $450ish, detta tog säkert 4-5 månader. Så en dag chipdumpade jag det till en annan underårig kompis och gick hem och sutta upp 3000kr på köksbordet, först fick jag typ en "omg-säljer-du-knark-blick?":lol: , iallafall fick ajg ultimatumet att sätta in 300kr på VCpoker och gular jag dom så får jag inte sätta in nå mer. Vann u pp till $2kish på 1.5 månad trots att jag tog ut nästan hela rullen efter ett par veckor, allt med poker var så lätt på den tiden :(. nuförtiden bryr hon sig inte, om jag säger "jag förlorade 25tusen i helgen", så säger hon "Men Emil", med besviken blick. Hon skiter dock i pengarna jag har online, om jag cashar ut mitt i tilten av en downswing så säger hon "men gud har det gått bra på slutet?", då blir man lite tiltad:-D.

 

 

Antar att du menar att det är ett grymt bra bet? 15k kr kanske...

 

 

 

Eh ja, men orkade inte kommentera det. Kändes som en 32årig överviktig kille som försöker vara frän. Just supergay vet jag dock inte.

 

 

..

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket bög är du på skala 1-10? 1 är hellre ha sex med världens fulaste tjej än snyggaste killen och 10 är tvärtom.

 

Frågade dig för ett tag sen varför du inte satte dig i brunnen och ditt svar var i stil med "Är inte tillräckligt intressant". Vad ändrade på det?

 

Hur många under 18 tror du det finns på PF med över 100 inlägg?

Kommer du att tänka på något spec när jag säger James Blunt - Goodbye My Lover?

 

Hur mycket $ vill du har för att aldrig mer spela poker?

 

Säg tre saker som jag är bättre än dig på och tre saker du är bättre än mig på. Behöver inte va pokerrelaterat.

 

Om du skulle posta i "Pinsamma ögonblick i ditt liv", vad hade du skrivit då?

 

Vem ligger du helst med av Alba och hon Hayden från Heroes?

 

Kommer sorken hoppa i brunnen snart?

 

Vill du att jag ska skriva mer frågor imon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket bög är du på skala 1-10? 1 är hellre ha sex med världens fulaste tjej än snyggaste killen och 10 är tvärtom.

 

3-4 nånstans....skulle nog hellre ligga med dig än din mormor/farmor :lol:

 

Frågade dig för ett tag sen varför du inte satte dig i brunnen och ditt svar var i stil med "Är inte tillräckligt intressant". Vad ändrade på det?

 

Insåg hur kool jag är, och beslöt mig för att inte hymla om min ålder.

Hur många under 18 tror du det finns på PF med över 100 inlägg?

 

150st, förövrigt så kanske inte ni icke underåriga vet om att dom allra flesta underåriga som spelar poker gör det på svenskaspel, försvara folket my ass. Innan så fick dom inte, men nu får dom sätta in några hundra för at deras föräldrar litar på Svs lol.

Kommer du att tänka på något spec när jag säger James Blunt - Goodbye My Lover?

 

Ja, fyfan vad sjukt det var. Du kan dra storyn om du orkar.

Hur mycket $ vill du har för att aldrig mer spela poker?

 

150k kanske.

 

Säg tre saker som jag är bättre än dig på och tre saker du är bättre än mig på. Behöver inte va pokerrelaterat.

 

Du: Vara seriös i skolan, fotboll och golf.

Jag: Hockey/åka skridskor, poker och supa. (kool jag är va, ska vi tävla?)

 

Om du skulle posta i "Pinsamma ögonblick i ditt liv", vad hade du skrivit då?

 

:cry:

För er andra: Sexrelaterat.

Vem ligger du helst med av Alba och hon Hayden från Heroes?

Alba: herpes och jag HATAR kondomer.

Hayden: 17år 8-)

Hayden direkt...

 

Kommer sorken hoppa i brunnen snart?

 

Han har ju redan vart där !

 

Vill du att jag ska skriva mer frågor imon?

 

Ja, och det heter förfan IMORN. Gbg-talfisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du glad över att känna Sorken irl?

Ja det är ganska kul att gotta sig i hans ångest att behöva berätta om skolan för sina päron. Även om han säkert knappt bryr sig, men kan tänka mig hur jag skulle känna mig och vet att sorken är i den situationen:mrgreen:

 

 

Går du och Sorken i samma klass på högstadiet?

Nej, han började inte gå om i grundskolan så jag har inte hunnit ifatt och gått förbi honom me skolan förrens nu:-( men vi spelade i samma hockeylag ett tag!

 

edit.

 

Oj, det var inte för att håna dig, jag har faktiskt trott att du är mkt äldre än av du är. Det var för att håna sorken. :evil:

 

Mm, sen beter han sig ju som 14 också :cry: :cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, du får ursäkta lite för att jag ställer en massa frågor angående sorken, det har sina skäl!

 

Svarar med glädje.

Hur bra är du på hockey?

Inte alls, men var typ bäst fast att jag spela i en serie med ett år äldre när jag var riktigt liten, sen hade jag en djup svacka för att bli rätt bra ett par cuper igen, sen har jag väl hållt min jämna nivå en bit under average. Var för liten också för typ 3år sen, började växa sent, men är 187 nu, men spelar inte längre.

Kanske börjar till hösten, kan inte träna för hårt pga medicinen nu heller. Är målvakt btw.

 

Hur bra är sorken? Han har sagt att han var typ en av värmlands bästa backar..

 

haha, han var bra när han gick i typ åttan, men han har slackat bort sina skills, men vadå värmland? Hällefors ligger i västmanland och örebro läns ishockeyförbund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...