Gå till innehåll

The well: Emilio_15


emilio_15

Recommended Posts

Varför skulle det inte funka att "pulla" efter tonåren? Vet tjejer som tycker bäst om just de, bara de är tillräckligt upphetsade! Pilla på knappen däremot är inget för dem.. De är inte många, men så har jag upplevt de iaf!

Du märker nog vad hon tycker bäst om, oavsett vad de andra sexgudarna här säger!

 

Sen skulle jag rekomendera solarium, tyckte det hjälpte bra mot min acne när det var som värst! Skön avkoppling med när man vant sig, bara rensa alla tankar under 20-30min!

 

Bara det att man inte får sola när man äter min medicin :cry: :cry: :cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Har du någonsin fått ett finger uppkört i rectum? Om ja - vems?"

 

Du svarade på den här frågan med "ingen annans" ...men kanske ditt eget finger som någon påpekade?... har inte hängt med så mycket så du kanske har svart på frågan? Annars kan du ju göra det nu! :)

 

Haha, svarade "inte så djupt".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla lagar är grundade på moraliska ställningstagande.

 

Det handlar om att samhället till stor del är beroende av att man ska kunna lita på avtal och avtalsvillkor som ingåtts. Detta gäller såväl ifall där du ska leverera en försändelse inom en viss tid eller att den nya TV:n du har köpt verkligen har den prestanda som utlovats eller att du överhuvudtaget är behörig att ingå avtalet från början (vilket Emilio, eller hans föräldrar i hans ställe, inte var).

 

Nu är, som påpekats av många, detta inget stort problem i just det här fallet men min poäng är att det är viktigare att man håller och kan lita på avtal än att minderåriga dricker. För samhället alltså.

 

Det finns mer eller mindre viktiga delar av avtalen och den emilio bryter mot är ganska oväsentlig. I klass med att minderåriga dricker öl/sprit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns mer eller mindre viktiga delar av avtalen och den emilio bryter mot är ganska oväsentlig. I klass med att minderåriga dricker öl/sprit.

 

Det behöver den inte alls vara då avtalsbrottet i värsta fall skulle kunna ge siten ett dåligt rykte. Om det går att bevisa en ekonomisk förlust (vilket nog är jävligt svårt) i en specifik summa så är även Emilios föräldrar (om det har skett med deras goda vilja så att säga) eller Emilio (om föräldrarna är aningslösa fast då kan de ändå få stå för Emilios avtalsbrott då han är minderårig) skadeståndsskyldiga till siten. Väldigt avlägset förvisso.

Det är även straffbart som förfalskning.

 

Jag anser att det är mycket viktigare att man håller alla delar av ett avtal (som spelar någon som helst roll) än om man dricker som minderårig. Detta på grund av skäl jag nämnt tidigare men även eftersom det är lätt att det går åt skogen om man ska börja välja vilka avtalsvillkor man tycker man har rätt att bryta och vilka man bör följa.

 

Jag vill även tillägga att mitt första inlägg i den här debatten var av mer generell karaktär angående avtalsbrott och att dricka sprit som minderårig och att jag håller med om att Emilios avtalsbrott är av en väldigt obetydlig (iaf i praktiken) art.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samla pengar, varför skulle jag slösa min tid bara för jag spelar poker, så mycket tid tar det inte. Hinner ragga, supa och vara med kompisar jag med.

Låter som du mest tänker "Äh han tror säkert han är nåt, jag hade nog en mycket roligare ungdom, vilken datanörd han måste vara!!! "

 

Lugn nu, jag menade inget illa. Och jag tänker inte att du tror du är nåt, du verkar faktiskt relativt ödmjuk för att vara pokerspelare.

Jag tänker dock att man måste lägga ned en hel tid på spelet om man ska gå bra, och jag läste nånstans nyligen om erik123 som halvt beklagade sig över att ha spelat bort sin ungdom. Men det kanske inte är något problem för dig, så grattis!

 

Och lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...