Gå till innehåll

Är du smart?


DinJävlaKyckling

Jag är smartare än X% av sveriges befolkning:  

235 medlemmar har röstat

  1. 1. Jag är smartare än X% av sveriges befolkning:

    • 10%
      11
    • 25%
      5
    • 50%
      28
    • 75%
      67
    • 90%
      104
    • Förstår inte frågan...
      20


Recommended Posts

Synd att Johan Hjort är bannad, tror att han skulle kunna bidra med en hel del till den här tråden, han är ju trots allt smartare än 99,9% av befolkningen lol

 

Folk brukar missa att de ofta inkluderar emotionellt handikapp.

 

Absolut inget påhopp på Hjort, just sayin'.

 

De som röstade 10% måste väl skoja föresten? Går inte att spela poker med sån IQ, de tvivlar jag starkt på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är smart nog att inte betala för att läsa kändisskvaller (läs svensk mainstream-kultur) typ Aftonbladet Plus.

 

När jag ändå nämner en kvällstidning, så kan jag säga att jag är smart nog för att tycka att typ "Kicki Danielsson smygäter korv bakom bensinmack" är det mest idiotiska man kan använda som första sida.

 

Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är smart nog att inte betala för att läsa kändisskvaller (läs svensk mainstream-kultur) typ Aftonbladet Plus.

 

När jag ändå nämner en kvällstidning, så kan jag säga att jag är smart nog för att tycka att typ "Kicki Danielsson smygäter korv bakom bensinmack" är det mest idiotiska man kan använda som första sida.

 

Over and out.

ZOMG jag har http://www.dn.se som startsida, det måste innebära att jag är ett geni va? Om du fortfarande tvekar kan jag om du vill namedroppa flera böcker som är bättre än filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror snarare att folk har en mycket överdriven uppfattning om hur många högintelligenta som har ett emotionellt handikapp/låg social kompetens/yada yada.

 

Tror mycke beror på hur personen väljer att leva också. Om man är en sån som snöar in sig på ämnen eller områden så blir det ju automatiskt så att den sociala biten faller bort.

 

Sen vill jag också påstå att mitt förra påstående var riktigt dåligt formulerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är intellejens?

 

"Till intelligensen räknas vanligen förmågorna att resonera, planera, lösa problem, tänka abstrakt, förstå idéer och språk, komplicerade orsakssammanhang samt förmågan till inlärning. Hur snabbt man tänker behöver inte vara ett tecken på intelligens"

 

// wikipedia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ZOMG jag har www.dn.se som startsida, det måste innebära att jag är ett geni va? Om du fortfarande tvekar kan jag om du vill namedroppa flera böcker som är bättre än filmen.

 

Jag läser inte DN, men den har säkert mer att komma med än AB-Plus (Kändisskvaller- och livstils delen av AB), alla tider. Du verkar som en smart gosse, min vän 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läser inte DN, men den har säkert mer att komma med än AB-Plus (Kändisskvaller- och livstils delen av AB), alla tider. Du verkar som en smart gosse, min vän 8-)

 

Och du verkar ha riktat in dig på att inte rikta in dig på kändis skvaller, men ändå inte göra så mycket annat än att skriva om tidningar som skriver om kändis skvaller.. Wp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...