Gå till innehåll

The Well - MikeTime


MikeTime

Recommended Posts

* Aldrig sysslat med andra droger än tobak och alkohol. Blev dock drogad på krogen för några år sedan av något som någon placerat i ett glas rödvin som egentligen var avsett för en tjejkompis. Ingen rolig erfarenhet...Har fått mig berättat att jag a) skulle hoppa från en bro, b) sparkade på massor med parkerade bilar & c) slog in ett skyltfönster och skar sönder armbågen

 

Precis så var det för mig när jag drack för mycket! Men likheten är nog mest en slump.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 71
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

*

* Aldrig sysslat med andra droger än tobak och alkohol. Blev dock drogad på krogen för några år sedan av något som någon placerat i ett glas rödvin som egentligen var avsett för en tjejkompis. Ingen rolig erfarenhet...Har fått mig berättat att jag a) skulle hoppa från en bro, b) sparkade på massor med parkerade bilar & c) slog in ett skyltfönster och skar sönder armbågen

 

du var dyngrak .. eller då fick du benso nersmusslat i drinken som inte ska blandas me alkohol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket pengar har du?

Hur bor du? Stort lån ?

 

 

Fattar inte varför man inte kan säga hur mkt cash man har, hoppas på svar, var ju faktist du som hoppade ner i brunnen !

 

EDIT: Vad tycker du om mig här på forumet, jag har ju ganska många poster...?

EDIT2: Hur många du har legat med borde ju vara privatare än ekonomin...sverige lol.

*Skulle tro att det rör sig om 250Kkr + bundna slantar i lite bilar och fastigheter

* Villa som jag skrev förut. Japp, lånet är på över 1 mille

* Du verkar väl vara en skapligt vettig person, om det sedan har nåt med antalet poster att göra...?

* Japp, så funkar Sverige. Välkommen till verkligheten.

 

Han har obv mer att skryta om när det gäller hur många han har legat med.

* Mmm. Ingen miljonär tyvärr....

 

Precis så var det för mig när jag drack för mycket! Men likheten är nog mest en slump.

* Hmmm, jag hade druckit exakt 2 starköl innan jag drack upp hennes vin

 

du var dyngrak .. eller då fick du benso nersmusslat i drinken som inte ska blandas me alkohol.

* Troligtvis det sista eftersom man inte blir speciellt dyngrak på 2 starköl och ett glas vin...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner du dig gammal på forumet?

Hur många procent av användarna på forumet tror du är äldre än dig?

*Ja, men inte på ett negativt sätt

*Ingen aning men skulle tro att att det är mindre än 10%

 

Vad betyder Fjtkl/tl?

*Fjärrtågklarerare / Tågledare

 

* Du verkar väl vara en skapligt vettig person, om det sedan har nåt med antalet poster att göra...?"

 

Menade givetvis att du borde hunnit få en uppfattning om mig, trodde det var ganska tydligt att jag menade så...

*Har faktiskt inte fått någon speciell uppfattning om dig mer än att du oftast beter dig som att du vore äldre än 16 bast och det är ju positivt

 

Hur känns det förresten attt skryta om att du har mer pengar än mig i min Well när det verkar vara ganska marginellt samt du ha ett lån på en mille ? ;) ;)

Hmmm, inget skryt - blev bara lite trött på $-fixeringen i min Well. Misstänker att 250K är småsummor jmf med många andra på pf. Angående lånet på en dryg mille så kan man ju säga så här - säljer jag samtliga fordon och även fastigheten så får jag ut betydligt mer än en mille för detta. Köpte gården för 8 år sedan och värdet har stigit ungefär 38% sedan dess enligt sista värderingen som gjordes i höstas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan berätta en lite rolig anekdot; Satt och passade på råbock för några år sedan bredvid ett litet gärde en bit från en mindre landsväg. Plötsligt kommer det två medelålders damer traskandes på en söndagspromenad. De stannar en bit ifrån tornet där jag sitter och passar och börjar livligt diskutera sina älskare. Det visar sig att båda dessa damer är gifta med några jaktgrannar som jag är bekant med och båda två har ett vänsterprassel. Fick mycket information den kvällen som jag kunde levt utan :shock:

Varför sa du ingenting till jaktgrannarna som du är bekanta med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
Vad har du för mål med pokerklubben du är med i ?

Vem vann 2007 års ranking i klubben :)

 

He he

 

Kul att ses. Kommer bli mer aktiv i detta forum.

 

Målet är att inte vara lika aspackad på våra månadsturneringar i framtiden vilket kommer att generera en storseger i rankingen 2008 :ola: !

Tja, vem fan vann egentligen? Har för mig att det var någon med ett sjukt flyt. Tror inte den som vann gjorde det p.g.a skicklighet iaf... ;-)

Japp, kul att ses! Nu kan vi tracka varandra online oxå och inte bara irl...

Ha det gott på jobbet och arbeta inte ihjäl dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mycket möjligt att denna redan är ställd men så pass intressant att jag chansar och frågar igen såfall

 

har du någon gång under samlag med kvinna(eller man) haft ditt eller någons annans finger i arslet på dig själv? Eller när du e med fröken höger, om du haft det va tyckte du om det

 

Inga lögner, svara med handen på hjärtat(eller där bak..)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...