bubbelpool Postad 27 Mars , 2013 Rapport Postad 27 Mars , 2013 Jag önskar att många av de 5bb-lotto-sattar som finns nu ersätts med kval med vettig struktur. Citera
Zumsar Postad 26 April , 2013 Rapport Postad 26 April , 2013 Det här är något jag har tänkt på från det att jag spelade min första rebuyturnering och jag är förvånad att det inte dykt upp en lösning än då det faktiskt gynnar er. Vi spelar en rebuyturnering under rebuyperiod. 1500 startstack, en rebuy ger 1500 extra. Om jag som spelare sitter med 1600 så måste jag förlora dessa 100 för att kunna göra en rebuy. Snälla, låt mig betala fullpris för dessa 1400 istället för att behöva vänta på att min stack minskar, alternativt spela dåligt med flit för att hamna på 1500. Win för oss spelare, win för er! Citera
Strappa Postad 26 April , 2013 Rapport Postad 26 April , 2013 Det här är något jag har tänkt på från det att jag spelade min första rebuyturnering och jag är förvånad att det inte dykt upp en lösning än då det faktiskt gynnar er. Vi spelar en rebuyturnering under rebuyperiod. 1500 startstack, en rebuy ger 1500 extra. Om jag som spelare sitter med 1600 så måste jag förlora dessa 100 för att kunna göra en rebuy. Snälla, låt mig betala fullpris för dessa 1400 istället för att behöva vänta på att min stack minskar, alternativt spela dåligt med flit för att hamna på 1500. Win för oss spelare, win för er! +100!!! Att "bra strategi" blir att göra sig av med marker är emot hela spelets idé! Självklart borde regeln vara att man ska ha under en viss gräns för att få fylla på med marker UPP TILL den gränsen. Om det är värt att "toppa upp" eller inte ska ju vara spelarens val, inte styrt av en bakvänd regel. Citera
Hjulapan Postad 29 Juni , 2013 Rapport Postad 29 Juni , 2013 I cash games kan man konstant hålla en viss nivå bb genom auto-rebuy om man går under en angiven summa. Det vore underbart om man på samma sätt automatiskt kunde "dra hem" pengarna man vunnit över en viss nivå. På så vis kunde man alltid starta en hand med den stacken man önskar typ 100 bb eller vad det nu än må vara. Citera
PokerStars_Karl Postad 29 Juni , 2013 Rapport Postad 29 Juni , 2013 Hej, Tack för förslaget. Det skulle dock vara jämförbart med "ratholing" eller "going south", dvs att dra undan pengar från bordet man vunnit. Det betraktas som dålig poker-etikett och det lär inte bli en feature som introduceras (om synen på detta inte förändras framgent). Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Zumsar Postad 29 Juni , 2013 Rapport Postad 29 Juni , 2013 Förslaget i rebuyturneringarna? Händer så gott som varje session att jag hamnar i ett läge där jag behöver förlora marker för att kunna köpa in igen, låt mig betala fullt pris för en rebuy som fyller upp please. Ni som är ledande får förhoppningsvis andra siter att inse hur bra (och självklart) detta är! Citera
PokerStars_Karl Postad 29 Juni , 2013 Rapport Postad 29 Juni , 2013 Hej, Zumsar - Tycker det låter bra. Det har föreslagits men jag skall se var det ligger och har hamnat. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Katt3n Postad 29 Juni , 2013 Rapport Postad 29 Juni , 2013 Hej, Tack för förslaget. Det skulle dock vara jämförbart med "ratholing" eller "going south", dvs att dra undan pengar från bordet man vunnit. Det betraktas som dålig poker-etikett och det lär inte bli en feature som introduceras (om synen på detta inte förändras framgent). Mvh, Karl PokerStars Support Detta går ju finfint att göra på zoomborden. Lämna, hoppa in igen och vips har du önskat startbelopp. Citera
PokerStars_Karl Postad 29 Juni , 2013 Rapport Postad 29 Juni , 2013 Hej, Katt3n - Nu spelar man inte "ett" bord i zoom utan flyttas mellan "borden" i varje hand och redan där är det därmed annorlunda. Men du har rätt... Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Hjulapan Postad 30 Juni , 2013 Rapport Postad 30 Juni , 2013 Hej, Tack för förslaget. Det skulle dock vara jämförbart med "ratholing" eller "going south", dvs att dra undan pengar från bordet man vunnit. Det betraktas som dålig poker-etikett och det lär inte bli en feature som introduceras (om synen på detta inte förändras framgent). Mvh, Karl PokerStars Support så är det kanske. Lite lustigt att gammal poker-etikett från saloonernas tid gör sig påmind i onlinepokerns tidevarv anno 2013. Och ja, har också upptäckt att det går att göra så vid zoom-borden. Citera
dyta889 Postad 2 Oktober , 2013 Rapport Postad 2 Oktober , 2013 Dagliga "The Big $55" borde byta starttid med "The Big $109"... Citera
Aces123 Postad 5 Oktober , 2013 Rapport Postad 5 Oktober , 2013 Det här har kanske redan sagts, men jag orkar inte sitta och läsa igenom 500+ inlägg för att se om så är fallet. Så med risk för att upprepa tidigare förslag så skulle jag vilja se Sökö på Pokerstars. Citera
stenarn Postad 18 November , 2013 Rapport Postad 18 November , 2013 lägg ner micromillions Varför? Är det inte en rätt bra fiskaccelerator? Citera
Dr_Anonymous Postad 18 November , 2013 Rapport Postad 18 November , 2013 lägg ner micromillions För att du bustade? Eller för att inga microspelare ska få chansen på en 10k klonk osv? Eller för att du har för mkt pengar för att ens orka spela såna microevents och då är det bättre att de lägger ner MM för att du säger så. Citera
okocha Postad 18 November , 2013 Rapport Postad 18 November , 2013 Varför? Är det inte en rätt bra fiskaccelerator? För att du bustade? Eller för att inga microspelare ska få chansen på en 10k klonk osv? Eller för att du har för mkt pengar för att ens orka spela såna microevents och då är det bättre att de lägger ner MM för att du säger så. för att övriga turneringar laggar sönder varje gång det är MM. Citera
Olycklig_fisk Postad 18 November , 2013 Rapport Postad 18 November , 2013 Tycker handhistoriken skall lagras till kontot och inte lokalt på datorn. Ipoker nätverket har det. Citera
Anref Postad 30 December , 2013 Rapport Postad 30 December , 2013 Skulle vilja se att det fanns ett större utbud på zoom mtts, just nu är ju högsta inköp på dessa endast 16 dollars, borde finnas i alla möjliga storlekar, både med och utan garanti. Det är ett mycket roligt format och tror att fler skulle uppskatta det! Citera
Woarda Postad 30 December , 2013 Rapport Postad 30 December , 2013 Tillåtelse att byta nick/alias en gång i månaden. Aktuell? Tycker folk här det vore bra? Citera
Tele Postad 31 December , 2013 Rapport Postad 31 December , 2013 Lägga till "garanterad prispott" i filtret. Citera
Anref Postad 31 December , 2013 Rapport Postad 31 December , 2013 I cash games kan man konstant hålla en viss nivå bb genom auto-rebuy om man går under en angiven summa. Det vore underbart om man på samma sätt automatiskt kunde "dra hem" pengarna man vunnit över en viss nivå. På så vis kunde man alltid starta en hand med den stacken man önskar typ 100 bb eller vad det nu än må vara. fyfan vilken usel idé.. läs på lite om etik och pokermoral Citera
bing0123 Postad 13 Juni , 2014 Rapport Postad 13 Juni , 2014 varför inte ha satelliter till de större (big 55, hot 22 etc) som körs igång 12 timmar innan huvudturneringen börjar? knappt spelat på stars men på andra nätverk är det ganska skönt att man kan satta in sig tidigare på morgonen/dagen eller tom natten innan. Citera
Olycklig_fisk Postad 21 December , 2014 Rapport Postad 21 December , 2014 Köpa antidepressiv medicin i vip shoppen. Citera
Draxler Postad 21 December , 2014 Rapport Postad 21 December , 2014 Skippa alla hyperturbos sateliter. Vet inte hur mkt cash ja torskatpå det. Är bara pissiga sateliter. Till super tuesday tex. Varför inte köra 100d, 200d eller 300d satelliter. 10-15 bin blinds. Nu är 4d rebuy sateliter mest ni kör. Värdelöst. Samma sak till million. Nästan bara hyperturbos där också. Citera
Recommended Posts