Scaniac Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Jag har 2 ypperliga förslag! Skaffa telefon support. Sparka ut den totalt odugliga, inkompetenta Amerikanska e-mailsupporten. Jag blir snart så jävla förbannad på dem att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Dom klarar inte av att svara vettigt på enklaste lilla frågan och dom klarar inte av att lösa minsta lilla problemet. En telefon support hade lättat många hjärtan .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Synka turneringsbreaken och använd samma tid som full tilt så är ni mina hjältar. Att som turneringsspelare kunna ta en piss på 5 min utan att behöva löpa vore helt underbart. Eller bara sträcka på benen, bre en macka etc etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Synka turneringsbreaken och använd samma tid som full tilt så är ni mina hjältar. Att som turneringsspelare kunna ta en piss på 5 min utan att behöva löpa vore helt underbart. Eller bara sträcka på benen, bre en macka etc etc. +1, enormt bra idé av full tilt till att börja med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Kan bara instämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BLIZT Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Håller med, 5 i till prick varje timme är det väl ftp kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 +1 såkalrt. Läst att folk skriver mycket om detta på 2p2 också och hoppas ni kan lyssna och inte tänker att det skulle vara som en seger för FTP om ni ryggade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonixX Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Hyper turbo sngs med lägre buy än än typ 87 dollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Jag har ett skitbra förslag! Erbjud era trogna spelare rakeback! Visst, rejken är inte lika hög på stars som på många andra sajter... men det lönar sig ändå att spela på andra sajter som erbjuder rakeback. Så skrota kontantbonusarna och släng upp en fet rakeback på 40% eller något! Det skulle göra mig lycklig! Och ja... jag vet att detta bara är önsketänkande och att jag förmodligen talar för döva öron.... men det kan ju vara värt att framföra sina önskemål ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Kan ni inte dra ihop någon turnering med biljetter till champions league-finalen som pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Kan ni inte dra ihop någon turnering med biljetter till champions league-finalen som pris? Bra förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Bra förslag! Jag vet! Jag borde få en biljett bara för att jag framförde idén. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Jag har ett skitbra förslag! Erbjud era trogna spelare rakeback! Visst, rejken är inte lika hög på stars som på många andra sajter... men det lönar sig ändå att spela på andra sajter som erbjuder rakeback. Så skrota kontantbonusarna och släng upp en fet rakeback på 40% eller något! Det skulle göra mig lycklig! Och ja... jag vet att detta bara är önsketänkande och att jag förmodligen talar för döva öron.... men det kan ju vara värt att framföra sina önskemål ändå. Man får VIP-poäng som motsvarar en rakeback på minst 28% om man är trogen spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonixX Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Kan ni inte dra ihop någon turnering med biljetter till champions league-finalen som pris? Kunde inte hålla med mer! Skulle njuta varje sekund av att få se Man United ta hem CL för andra året irad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonixX Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Turbo HU Sngs på mikro nivå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Hej allihop, Tack för alla förslag. De uppskattas verkligen. De som spelar turneringar och S&Gs kan nu ha noterat att det inte längre kommer någon popup ruta som stjäl fokus när ett bord stängs. En funktion som tidigare efterfrågats här. Kan ni inte fixa en tredje färg för de bord man står i kö på? Bord man sitter vid är röda och bord man står i kö till är lila i lobbyn. Läs gärna mer om de senaste förbättringarna i klienten här: http://www.pokerstars.com/poker/room/features/software-news/ Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Ta bort 24bords spärren.. finns det förövrigt någon vettig anledning till varför de flesta sajter har en maxgräns för cashgames? borde inte vara något med programvaran eftersom man kan spela hur många sng's som helst samtidigt? Ni får ju dessutom in mer rake på det viset! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 - Flytta personer man railar. Alltså kunna sätta en specfik spelare på en specifik plats. - Högre DoN än 104d. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 3 saker. Auto-addon Synka breaken som fulltilt Lagg upp en systersajt inom EU sa att vi slipper skatta. Gillar att ni lagt ner lite tid pa att forbattra turneringsschemat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Snacka om att senaste uppdateringen med en "Pågående uttag"-knapp i kassan skrämde livet ur en... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Snacka om att senaste uppdateringen med en "Pågående uttag"-knapp i kassan skrämde livet ur en... Du är inte lättskrämd va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 11 Maj , 2009 Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 Snacka om att senaste uppdateringen med en "Pågående uttag"-knapp i kassan skrämde livet ur en... LOL Vaddårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 11 Maj , 2009 Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 LOL Vaddårå? På andra sidor har jag ofta sett dom där "pågående uttag"-knapparna enbart när man har en pågående cashout. Så när man loggade in idag på Stars för första gången på en vecka, och såg den nya knappen i kassan, hann man bli lite smått orolig innan man såg att allt var i sin ordning. Du är inte lättskrämd va? Okej mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonixX Postad 12 Maj , 2009 Rapport Share Postad 12 Maj , 2009 Lagg upp en systersajt inom EU sa att vi slipper skatta. Agreeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caliburn Postad 14 Maj , 2009 Rapport Share Postad 14 Maj , 2009 Hyper turbo sngs med lägre buy än än typ 87 dollar? Det här, inför Hyper turbos med varierande inköp som vanliga SNG's och inte satelliter. Tror dom skulle bli grymt populära, specielt på dom lägre nivåerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Nu blir jag väl mobbad av hela pf.nu, men det får jag väl ta. Jag tycker ni skall införa en steps 0, alltså en steps som är billigare än 7.70. Själv så ligger man stadigt på en starsrulle på 1-2k varje månad och då är 7.70 rätt mycket att "kasta bort" på något sådant. Och det finns helt säkert fler än mig som sitter i den sitsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts