aynee Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Ett förslag är att slippa låta mig grinda VPP's för min 50-dollarbonus och bara ge mig bounsen Har fått ihop 330/350... men nu orkar jag fan inte mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Ett förslag är att slippa låta mig grinda VPP's för min 50-dollarbonus och bara ge mig bounsen Har fått ihop 330/350... men nu orkar jag fan inte mer... Är du lika gul som jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Är du lika gul som jag ? Inte ett dugg gul bara trött på att spela poker och vill casha ut så jag kan köpa ny dator Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonixX Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Inte ett dugg gul bara trött på att spela poker och vill casha ut så jag kan köpa ny dator Ofta du ger upp med 20/350 fpp kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Ofta du ger upp med 20/350 fpp kvar Gav inte upp utan spelade fram bonusen och cashade ut mina 600 dollar. Jävligt jobbigt var det att grinda PLO10 4 bord i 6 timmar för att få ihop de sista hundra poängen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 A U T O A D D O N ! ! ! har sagt det förr .. det måste gå att ordna, får panik av att missa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bampy Postad 12 April , 2009 Rapport Share Postad 12 April , 2009 Jag skulle vilja se lottningen vid SnG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 15 April , 2009 Rapport Share Postad 15 April , 2009 Jag skulle vilja se lottningen vid SnG. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BLIZT Postad 15 April , 2009 Rapport Share Postad 15 April , 2009 Skulle vilja att ni hade satelliter till vegas under wsop som inte bara var för main event. Tex 3k för valfria events, 1k för boende och 1k för resa. Har sett andra sidor som har liknande paket, men kvalar gärna hos er då det är bättre trafik. Ser även gärna att det finns liknande step6 sngs med tex 9 startande, 3 priser med 4k för valfria events, 1k för boende samt 1k för resa. Skulle även fungera att ha dessa som 6pers step6 med 2 priser liknande Monte Carlo poker camp sngs. Ser gärna att grinders motverkas tex genom att ni bokar hotellet den veckan man väljer, eller att man får pengar för events efter man visat kvitto på att man köpt in sig. Ett annat förslag som jag förstår att ni inte kommer genomföra är att endast tillåta kontantinköp i step1 och step2, detta också för att motverka w grinders på de högsta nivåerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackandCoke Postad 15 April , 2009 Rapport Share Postad 15 April , 2009 Håller med BLIZT, satteliter till sideevents vore guld, och när drar alla satteliter igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Hur lång tid tar det att få hem apan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 200d DoN och uppåt borde finnas. Frågade Johan under Sundinresan men han hade inget bra svar på varför det inte fanns. Vet du något om det Karl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 200d DoN och uppåt borde finnas. Frågade Johan under Sundinresan men han hade inget bra svar på varför det inte fanns. Vet du något om det Karl? Många DoN lirare säger att stars inte kommer att införa högre DoN's än $100 pga det utbredda fusket på DoN's. Jag vet dock inte om det stämmer, dessutom tycker jag att fusket minskat enormt mycket de senaste månaderna. på $200+ DoN's borde det vara ganska rent ändå antar jag. Varför stars support är så förtegna i denna frågan vet jag dock inte... Jag har själv mailat support och frågat varför det inte finns högre don's men får bara till svar "vi har vidarebefodrat ditt förslag om högre inköp blablabla" Oj, detta var visst förslagslådan... Jag önskar mig hyper-turbo sng's! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wernham Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 1 Starta en eubaserad version av siten, som delar nätverket med vanliga PS.2 Sänk raken. Pokerstars skulle definitivt tjäna mer pengar för många europeiska spelare spelar inte där pga skatterisken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Kan man på något sätt få upp senaste välkomstmeddelandet igen (det dyker nämligen inte upp varje gång man loggar in)? Om inte så efterfrågas detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Kan man på något sätt få upp senaste välkomstmeddelandet igen (det dyker nämligen inte upp varje gång man loggar in)?Om inte så efterfrågas detta. Help > News eller My news Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 För oss som pokern har gjort feta: en löparklocka med gps. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Oj, detta var visst förslagslådan... Jag önskar mig hyper-turbo sng's! Det tog ca 2 dagar för er att införa mitt förslag, mycket bra jobbat! Nu önskar jag mig $200-$600 DoN's, räknar med att ni fixar detta tills imorrn då Suttit å grindat hyper-turbo ett par timmar nu, jäklar vilken intensitet! Sjukt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Det tog ca 2 dagar för er att införa mitt förslag, mycket bra jobbat! Nu önskar jag mig $200-$600 DoN's, räknar med att ni fixar detta tills imorrn då Suttit å grindat hyper-turbo ett par timmar nu, jäklar vilken intensitet! Sjukt kul Var hittar du dem? Menar du sattarna till Sunday Million så har de ju funnits förut, fast nu med rake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 24 April , 2009 Rapport Share Postad 24 April , 2009 Var hittar du dem? Menar du sattarna till Sunday Million så har de ju funnits förut, fast nu med rake Japp, menar dem. Fast dom har ju tidigare bara funnits 1,5 timme innan $215 event börjar. Ja raken är märklig... Varför rake på $86orna men inte på $212orna? Nåja, nu lär man bli SNE iaf om man grindar hyper-turbo ett par h/dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 24 April , 2009 Rapport Share Postad 24 April , 2009 Jag föreslår en alkoholmätare som krävs för att logga in på sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 24 April , 2009 Rapport Share Postad 24 April , 2009 Jag föreslår en alkoholmätare som krävs för att logga in på sajten. Då var det färdigspelat för min del på pokestars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 24 April , 2009 Rapport Share Postad 24 April , 2009 Då var det färdigspelat för min del på pokestars Eller så blir det en nyktrare du eftersom spelsuget blir så stort8-). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobiero Postad 25 April , 2009 Rapport Share Postad 25 April , 2009 Eller så blir det en nyktrare du eftersom spelsuget blir så stort8-). Vad händer med suget för flaskan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Jag har 2 ypperliga förslag! Skaffa telefon support. Sparka ut den totalt odugliga, inkompetenta Amerikanska e-mailsupporten. Jag blir snart så jävla förbannad på dem att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Dom klarar inte av att svara vettigt på enklaste lilla frågan och dom klarar inte av att lösa minsta lilla problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts