Ziner Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Tjena, Vad tror ni om det här erbjudandet?: http://poker.ladbrokes.com/VipKlubb-Information Som gammal Ladbrokes räv tänker jag verkligen göra mitt bästa. Citera
Hagan Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Är väl inte direkt det bästa som finns ute på marknaden, att komma upp till gold tex som ändå ger ngt e ganska jobbigt om man inte lirar sjukt mkt. Citera
Ziner Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2008 Jag tänker mer så att om man ändå lirar får man added-value. Och det känns skönt att det inte är en tävling, utan jag kan lägga upp en taktik över 6 månader. Citera
Hagan Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 länken funkar ju inte? Funkar för mig. Jag tänker mer så att om man ändå lirar får man added-value. Och det känns skönt att det inte är en tävling, utan jag kan lägga upp en taktik över 6 månader. Iofs sant, beror ju på vilka stakes du kör också, det mest realistiska e ju att man oftast bara kommer upp till brons om man inte lirar högt. Citera
animalplanet Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Lite off här nu men, Någon som spelar NL200,NL300,NL400 på Ladbrokes som kan kommentera spelet? Tänkte börja lite NL200,NL300 där, men måste va medlem för att öppna bordena. Ser smaskigt ut. Citera
Diaaz Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Mycket action på NL200 och lite sämre på NL400 men ändå okey. Dock är NL300 uselt med action. Citera
jm_j Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Ladbrokes svar på länken...: An error occurred processing the page. Error Number: 101 ...beskriver mina känslor: Sug kuk Rakebrokes! Citera
Zyr Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 var mkt bättre när dom hade ett nytt race varje månad.. att fixa gold nivå på detta är ju bara sjukt, man lär väl behöva snitta typ 2k händer per dag på NL1k i ett halvår! Citera
Recommended Posts