BingoBenny Postad 1 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Pirates of the Caribbean: At World's End Den här filmen ordineras av läkarna i vissa länder om man har svåra sömnproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Sämsta någonsin Smiley Face http://akas.imdb.com/title/tt0780608/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Death to the supermodels, by far! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Men poker filmen "Lucky you" är så dååååålig. Satt för fan ocn mådde dåligt när jag såg den två timmar av livet rent åt helvete. Fruktansvärt. Hej jag är dum i huvet och jviker AA på finalbordet i WSOP! Bra det! Han vek ju inte AA. Under hela turneringen så visade han aldrig sina kort för kameran, samma i finalen. På river ställer hans farsa och han tar en syn. Han visar KK och då får man läsa mellan raderna. Han muckar AA pga han precis innan hade fått veta av pappan att han medvetet förlorade hans mors ring till honom. Då kände han sympati för fadern som ville ta hem WSOP en andra/tredje gång och hamna i hall of fame. Så han muckar vinnande handen så att hans pappa kunde kamma hem vinsten. Efteråt säger ju hans far; "You had the bullets didn't u, why didn't u show your hand?". Då sa han; "Let's say that I thought it was your time". Men för övrigt sög filmen hästballe och det förvånar mig inte att den inte haft/kommer ha biopremiär i Sverige . Rounders var liksom något alla kunde njuta av, men Lucky You var ju bara lite för mycket. Man tycker ju att de kunde ha gjort filmen lite bättre så att tom de som INTE följer/spelar Poker tycker om den. Sen till sämsta filmen måste jag nog säga filmen 300. Har inte sett den och vill inte se den pga fel fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BingoBenny Postad 1 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Sen till sämsta filmen måste jag nog säga filmen 300. Har inte sett den och vill inte se den pga fel fakta. Är du iranier? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Botten-10: Hithch Speed 2 Swordfish Big fish Don´t Say a Word Jurassic Park 3 Mona Lisas leende Pirates of the Caribbean Taxi 2 Fluxfilm 40 - Faire un effort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Mimic Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Sen till sämsta filmen måste jag nog säga filmen 300. Har inte sett den och vill inte se den pga fel fakta. En av dom bästa filmerna jag sett. iaf top 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Är du iranier? Yes:mrgreen: En av dom bästa filmerna jag sett. iaf top 30. Har hört att den är bra så kan tänka mig det. Men helt fel fakta så kan inte kolla på den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 "Kärlekens Språk" med Regina Lund är sämre än allt annat. Den som påstår något annat ljuger eller har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Shoot´em up kanske inte är den sämsta någonsin, men på listan över sämst 2007 placerar den sig högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tatorke Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 *Göta kanal 2 *In her shoes *Solstorm bubblare: Bad Boy Bubby Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 The Owl är en väldigt, väldigt dålig film. Var bara 10 bast eller nåt när jag såg den, men minns att jag satt och grät av skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 såg Taxi 4 för ett par dagar sedan, fyfan vilken kass film. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 300 var ju det närmsta gayporr som setts, inte för att det är nåt fel med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Just my luck - med Lindsay Lohan frrrrruktansvärd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BingoBenny Postad 1 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 300 var ju det närmsta gayporr som setts, inte för att det är nåt fel med det... Dom flesta av filmerna som har nämnts i den här tråden passar här, 300 gör imho inte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BingoBenny Postad 1 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Just my luck - med Lindsay Lohan frrrrruktansvärd lol Lindsay for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShazPur Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Den sämsta film som någonsin gjorts är First Knight. En riktigt usel Kung Arthur film från någon gång i början på 90-talet med bl a Richard Gere och Sean Connery, där riddarna gick omkring i H&M kläder och våldförde sig på Kung Arthur-legenden på ett sätt man inte trodde de kunde göra ens i Hollywood. Den enda film jag faktiskt gått från under föreställningen hette Av okänt ursprung, och var nån sorts skräckthriller som handlade om nån yuppie-typ som hemsöktes av en råtta i sin lägenhet. Kommer inte ihåg vilka som spelade men den var också ofattbart dålig, i alla fall så långt jag såg. Kommer fortfarande ihåg scenen dår råttan hoppade upp ur toalettstolen och försökte bita honom i faderslyckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheMenace Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Göta kanal 2 såg jag på bio och den var verkligen pinsamt dålig. Genant verkligen. Sen att några biobesökare skrattar så de kiknar under en sån film får en verkligen att inse att vi är olika vi människor. Snakes on a plane var ingen höjdare den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Läste rubriken och tänkte direkt på Batman and Robin. Den och Jurassic Park II står i en klass för sig som de värsta stinkbomberna under 90-talet. Singla slant och hoppas den inte landar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Världens mest överskattade film: Barton Fink (cineastiskt kräkmedel), tätt följd av American Beauty (urk). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 tätt följd av American Beauty (urk). Lås tråden innan den ballar ur ännu mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts