kravmärkt Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Dire Straits - Brothers In Arms sultans of swing och money for nothing har du glömt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macallan Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 1. Stone Roses - This is the one 2. The Smiths - There is a light that never goes out 3. Joy Division - Love will tear us apart Manchester FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VDOP Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 1. Metallica - Master of puppets 2. Metallica - Battery Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Tycker om sådant här men vet inte om jag vill riskera att mina låtar förlorar mot Dire Straits i ngn slags 1on1-omröstning. Räcker väl att se vad alla tycker. Men återkommer nog med en lista ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Sjukt svårt att lista topp-5 men tror jag lyckades få ihop en ganska bra lista. 1. The Velvet Underground - Heroin 2. Bad Religion - Modern Man 3. Black Sabbath - Paranoid 4. E.A.T.E.R - Anxiety Attack 5. Wu-Tang Clan - Chamber Music Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Abba - The winner takes it all Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Såna här omröstningar vinns väl alltid av Nirvana: Smells like teen spirit ..oavsett liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 1. 3. Quinna Hora (The Kristet Utseende) Haha:lol: håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Såna här omröstningar vinns väl alltid av Nirvana: Smells like teen spirit ..oavsett liksom.. Nej, du har fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Alla låtar är ju bättre än Brothers in Arms. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond Pts 1-8 The Mars Volta - Cassandra Geminni A-E Miles Davis - Freddie Freeloader Joshua Radin - Only You Leonard Cohen - Hallelujah Bruce Springsteen - Jungleland Sufjan Stevens - Chicago Jakob Hellman - Du Är Allt Jag Vill Ha Bob Dylan - All Along the Watchtower John Frusciante - Carvel Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea osv osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Led Zeppelin - Kashmir Led Zeppelin - Achilles last stand Led Zeppelin - Four sticks Blir väl tjatigt att fylla på med ett par dussin till så Jimi Hendrix - Purple haze King Crimson - 21st century schizoid man Problemet med att skapa dena typ av listor är väl att de tenderar att cirkulera större antal låtar, min topp 20 ser inte likadan ut om en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Today it feels like: Metallica - No Leaf Clover Judas Priest - Paint it Black Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Historiens mest omöjliga tävling! Fan. det hänger ju på vilken sinnestämning man är i, så det blir dessa just idag. John Lennon - Working class hero Al Green - So in love Curtis Mayfield - People get ready Al Green - How do mend a broken heart Janis Joplin - Summertime Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Hm... Addar en nominering som just idag känns het. The Band - The Weight /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 1) Led Zeppelin - Stairway to heaven 2) Pink Floyd - Wish you were here 3) Pink Floyd - Dogs 4) Pink Floyd - Shine on you crazy diamond (1-7) 5) Jeff Buckley - Hallelujah Inte nödvändigtvis i den ordningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Jahopp! 1. PULP-Common People 2 Jeff Buckley - Hallelujah 3. Bruce - Long Way Home 4. REM - Leaving NewYork 5. Iron Maiden - Number of the beast Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grzzzz Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Spiritualized - Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 1. Queen - Breakthru Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 When logic and proportion have fallen sloppy dead And the White Knight is talking backwards and the Red Queen's "off with her head!" Remember what the dormouse said: Feed your head, feed your head... White rabbit platsar väl på listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 White rabbit platsar väl på listan? Inte på top 5, även om den är svinigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 1) Dire Straits - Brothers In Arms Money for nothing samt Sultas of swing är båda bättre låtar imo. 5: Amy Diamond - Welcome to the city (Sick bra) Och där försvann all respekt jag haft för dig. Vidare till min lista, Sonata Arctica - My dream's but a drop of fuel for a nightmare Lovar att Sonata Arctica växer in på er även om ni skulle säga "meh". Dessutom gör dom massor med olika stilar ( ). Råder alla som missat bandet att lyssna runt lite, sök Youtube. Sjukt mycke godis. Sen har vi Nightwish steget efter, och sen allehanda musik. Har tyvärr nyss tappat all min musik pga datorkrasch, , så jag får återkomma med lite mer godis. Queen rekommenderas ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Toilett Delux Och Den Vansinniga Ekorren - Full Av Skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Money for nothing samt Sultas of swing är båda bättre låtar imo. Och där försvann all respekt jag haft för dig. Vidare till min lista, Sonata Arctica - My dream's but a drop of fuel for a nightmare Lovar att Sonata Arctica växer in på er även om ni skulle säga "meh". Dessutom gör dom massor med olika stilar ( ). Råder alla som missat bandet att lyssna runt lite, sök Youtube. Sjukt mycke godis. Sen har vi Nightwish steget efter, och sen allehanda musik. Har tyvärr nyss tappat all min musik pga datorkrasch, , så jag får återkomma med lite mer godis. Queen rekommenderas ju. vänta nu... om du ska outa sonata arctica är det inget vidare att börja inlägget med att dissa något annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 vänta nu... om du ska outa sonata arctica är det inget vidare att börja inlägget med att dissa något annat! Ska jag hylla Amy Diamond menar du? Nedu, desto mindre fabrikerade musiker desto bättre. Får de lov att vara lite ? Edit: Sen var jag inte jätteseriös heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts