sneakycastro Postad 29 December , 2007 Rapport Postad 29 December , 2007 Howard Stern är nog det bästa sedan Clark's wallabee, kungen av all media, som han själv uttrycker det. Är det någon annan som kikar på det mer eller mindre regelbundet och kan tipsa om vart jag kan hitta färska avsnitt? TPB är inte direkt optimalt. Såvida jag inte sitter och tokgrindar är det ganska skönt att spela färre bord och kika på några avsnitt. Oftast räcker det med att man lyssnar men till vissa avsnitt behövs det bild, ni vet vad jag menar. Citera
Looseweak Postad 30 December , 2007 Rapport Postad 30 December , 2007 Har bara sett ett klipp, och det var med Carmen Electra. Är det nåt liknande du tänker på när du skriver att vissa måste ses? Citera
sneakycastro Postad 30 December , 2007 Författare Rapport Postad 30 December , 2007 Har bara sett ett klipp, och det var med Carmen Electra. Är det nåt liknande du tänker på när du skriver att vissa måste ses? Haha, det är en klassiker och det är sant att den måste ses, haha. Tänka sig att det finns folk som bara lyssnar på han show, de går miste om så mycket.Här är en länk till bara det klippet, som är slutet på en lång intervju med henne. Fick ett tips någonstans om att man kan hitta avsnitt och tanka från olika newsgroups. Jag har aldrig provat det och vet itne ens hur det funkar, tips? Citera
Recommended Posts