vincentblack Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Snyggt jobbat! GG WP Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 haha..grattis..snyggt jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 1 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 JAG VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 1 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Meh, nu muppade jag denna sidan i dbn oxå... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 I am loving it.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 1 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 haha..grattis..snyggt jobbat Hade andrapar andra ggn jag CR, och nötfärgdraget första. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 1 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Måste sova nu. GONATT ALLESAMMANS!!! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Lol you sick sick fuck, wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Hygglig start på året, grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Bra start på dagboken, uppfuckad igen Nu väntar vi bara på att den andra resenären sätter sig och spelar nån MTT i Egypten, LOL! Kanske ska kolla in: http://www.speletsbaksida.se/ Seriöst, vilka klonkare ni har blivit, GRYMT! Grattis WP GG, håll dig borta från sng:n ett tag till Krippa! God fortsättning förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 får väl jobba lite på att det blir en ny fin sida? edit: det gick fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Woah, WP KRIP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Hemma nu vid min egna dator för första gången sen nyår. har lite strö cash kvar på div sidor efter cashouten så kanske blir lite mtts ikväll får se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 du hittar nog edge på sng ett litet tag till vrakis Sitter på bussen på väg till finlandsbåten nu. jobba hem Klonken ikväll kraclob, jag har satt ribban /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 GG SoderKrippa! Nästa Sunday Million? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Håller på och pula ihopp ett litet mini shema nu. De här börjar vi med sen kommer nog lite flera. 20:30 35k rebuy Prima 20:45 40k GP rebuy iPoker 21:00 32k FT 21:15 Daily 16k BF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Börja spela på Stars kraclob! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Börja spela på Stars kraclob! Hitta $240 på stars blir dialy 50 grand för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 varför inte jag oxå? *snyft* Sitter på silja line å äter skagen till förrätt, röding till huvud och nån blåbärsavslutning. tog ett passande chardonnay-paket till det. Lycka till kraclob! k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Hmm, Sharkescope för Ongame är lite segt va? Ungefär hur mkt efter är det? Måste kolla om allt stämmer, känns som om $200-300 dykt upp från ingenstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Hmm, Sharkescope för Ongame är lite segt va? Ungefär hur mkt efter är det? Måste kolla om allt stämmer, känns som om $200-300 dykt upp från ingenstans. mellan 4tim och 24tim brukar shar vara bakom på ongame. Om du inte vet var nått kom ifrån ladda ner spreadsheet och granska det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 mellan 4tim och 24tim brukar shar vara bakom på ongame. Om du inte vet var nått kom ifrån ladda ner spreadsheet och granska det. Kanske ska man ta å kika på det. Tack för tipset. Kollade lite under show session browser och det verkade stämma. Ja, vad säger man, lyxproblem. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Allt är kallt! Skjut mig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 vafan! här sitter jag å dricker lapin kulta när jag skulle behöva coacha! sluta slaska nu å tajta mannen. En vinst minst ffs. Fan va jag saknar älskade Pokern just nu, full å grann... klonka nu mannen. k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 vafan! här sitter jag å dricker lapin kulta när jag skulle behöva coacha! sluta slaska nu å tajta mannen. En vinst minst ffs. Fan va jag saknar älskade Pokern just nu, full å grann... klonka nu mannen. k Sicka utragningar konstant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts