Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...

Recommended Posts

• Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

JAG VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

/SK

Postad
Hmm, Sharkescope för Ongame är lite segt va? Ungefär hur mkt efter är det? Måste kolla om allt stämmer, känns som om $200-300 dykt upp från ingenstans. :-D

mellan 4tim och 24tim brukar shar vara bakom på ongame. Om du inte vet var nått kom ifrån ladda ner spreadsheet och granska det.

Postad
mellan 4tim och 24tim brukar shar vara bakom på ongame. Om du inte vet var nått kom ifrån ladda ner spreadsheet och granska det.

Kanske ska man ta å kika på det. Tack för tipset.

Kollade lite under show session browser och det verkade stämma. Ja, vad säger man, lyxproblem. =P

Postad
vafan! här sitter jag å dricker lapin kulta när jag skulle behöva coacha! ;-) sluta slaska nu å tajta mannen. En vinst minst ffs. Fan va jag saknar älskade Pokern just nu, full å grann... klonka nu mannen. k

Sicka utragningar konstant.