Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Precis fick mejl att du reggat teamet. Nast sista kvallen i egypten nu. alla ar ganska sega ska forsoka sova orentligt ikvall sa blir det monster utgang imorrn.

 

Kollat igenom mina rullar lite :( kanske blir lite bonus grind pa ongame innan jag hoppar pa mtt taget igen nar jag kommit hem.

 

Hur gick det i turren pa CC?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis fick mejl att du reggat teamet. Nast sista kvallen i egypten nu. alla ar ganska sega ska forsoka sova orentligt ikvall sa blir det monster utgang imorrn.

 

Kollat igenom mina rullar lite :( kanske blir lite bonus grind pa ongame innan jag hoppar pa mtt taget igen nar jag kommit hem.

 

Hur gick det i turren pa CC?

 

 

Vettigt mannen. Behövdes det en egyptenresa för att få igång din MM?! ;)

 

CC va kallt, CG efteråt likaså. Plussade bra först, men hittade dåligt spel-tilten efter att KK inte fick stå mot JJ AI PF.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gl i Braz.

 

Kort fråga bara, är du vinnande på CG? Verkar som du bara förlorar här i db iaf.. På turrar är du ju stekhet:-)

 

Kraclob: Hoppas du har det bra i Egypten din gris!:-D Känner att man fan måste dra någonstans själv...

 

 

Jag har spelat alldeles för lite CG öht och framförallt alldeles för lite "seriös" CG (dvs inte "å va skoj nu ska efter klonk jag in så spela många starthänder som jag aldrig får göra i sng ;)) för att veta om jag e vinnande eller inte. Har dock svårt å tänka mig att jag skulle vara förlorande på full ring NL100 och lägre, men skulle knappast hitta ett särskilt optimalt spel.

 

/SK

 

EDIT: btw, tack för smickret :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat alldeles för lite CG öht och framförallt alldeles för lite "seriös" CG (dvs inte "å va skoj nu ska efter klonk jag in så spela många starthänder som jag aldrig får göra i sng ;)) för att veta om jag e vinnande eller inte. Har dock svårt å tänka mig att jag skulle vara förlorande på full ring NL100 och lägre, men skulle knappast hitta ett särskilt optimalt spel.

 

/SK

 

Haha gillar "å va skoj nu ska efter klonk jag in så spela många starthänder som jag aldrig får göra i sng ;))" biten:mrgreen:

 

Men varför inte prova på SH CG ist? Så sjukt mkt lättare att exploatera fisken på SH än FR.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha gillar "å va skoj nu ska efter klonk jag in så spela många starthänder som jag aldrig får göra i sng ;))" biten:mrgreen:

 

Men varför inte prova på SH CG ist? Så sjukt mkt lättare att exploatera fisken på SH än FR.

 

Kan vara så. Har aldrig gjort något seriöst försök att gå över till CG, eller spela både MTT/STT och CG. Börjar bli sugen dock, känns som att man kan ha bra edge på mycket högre nivåer i CG än vad man kan i SNG utan att vara bäst i världen...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vara så. Har aldrig gjort något seriöst försök att gå över till CG, eller spela både MTT/STT och CG. Börjar bli sugen dock, känns som att man kan ha bra edge på mycket högre nivåer i CG än vad man kan i SNG utan att vara bäst i världen...

 

/SK

 

Jo man självklart, framförallt de djupstackade spelen på svs är det sanslöst bra värde på imo.

 

På SNG är det ju svårt att hitta ens 5-10% edge på de högre nivåerna vilket jag inte anser att det är på svs SH CG upp till 10/20 iaf. Gäller bara att hålla sig undan en del regs.

 

Lär ångra att jag skrev det där... Men är en godhjärtad man;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo man självklart, framförallt de djupstackade spelen på svs är det sanslöst bra värde på imo.

 

På SNG är det ju svårt att hitta ens 5-10% edge på de högre nivåerna vilket jag inte anser att det är på svs SH CG upp till 10/20 iaf. Gäller bara att hålla sig undan en del regs.

 

Lär ångra att jag skrev det där... Men är en godhjärtad man;-)

 

hehe :)

 

SvS va fan länge sen. Kanske vore nåt :) Litet sidoprojekt å lira i SEK CG SH på SvS, låter faan rätt nötigt :)

 

Får se, har mycket annat nu så det får nog vänta hur som...

 

12/21 i braz nu.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe :)

 

SvS va fan länge sen. Kanske vore nåt :) Litet sidoprojekt å lira i SEK CG SH på SvS, låter faan rätt nötigt :)

 

Får se, har mycket annat nu så det får nog vänta hur som...

 

12/21 i braz nu.

 

/SK

 

Tja jag menar om jag kan gå från 1/2 till som högst 100/200 på 1½ år så antar jag att värdet är helt ok?:-)

 

Men har svårt för andra sidor än svs när det gäller CG, antar att 200xbb stackarna gynnar min spelstil något fruktansvärt. + att det är 5manna ist för standard 6manna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, men i matchen (lite iaf) igen. :)

 

View Previous Next

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-58066422-261

played at "Mobile" for USD TC from 2008-01-10 21:35 until 2008-01-10 21:36

 

 

 

Seat 1: pokerking_71 ($40,151 in chips)

Seat 2: tidy x ($46,722 in chips)

Seat 4: --jorge-- ($53,294 in chips)

Seat 5: Pluttens_Dad ($6,398 in chips)

Seat 6: echorbit ($60,316 in chips)

Seat 8: dagobert_64 ($26,598 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

pokerking_71 posts blind ($1,000), tidy x posts blind ($2,000).

 

PRE-FLOP

--jorge-- bets $5,000, Pluttens_Dad bets $6,398 and is all-in, echorbit folds, dagobert_64 folds, pokerking_71 folds, tidy x folds, --jorge-- calls $1,398.

 

FLOP [board cards: 2 of Spades,9 of Spades,6 of Spades ]

 

 

TURN [board cards: 2 of Spades,9 of Spades,6 of Spades,Ace of Spades ]

 

 

RIVER [board cards: 2 of Spades,9 of Spades,6 of Spades,Ace of Spades,Queen of Hearts ]

 

 

SHOWDOWN

Pluttens_Dad shows [ 7 of Diamonds,7 of Spades ]

--jorge-- shows [ 6 of Diamonds,6 of Clubs ]

Pluttens_Dad wins $15,796.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: dagobert_64

Pot: $15,796

pokerking_71, loses $1,000

tidy x, loses $2,000

--jorge--, loses $6,398

Pluttens_Dad, bets $6,398, collects $15,796, net $9,398

echorbit, loses $0

dagobert_64, loses $0

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OMG!

 

Kolla denna på finalbordsbubblan! Glad det inte va jag :D

 

View Previous Next

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-58066428-275

played at "Jacksonville" for USD TC from 2008-01-10 21:45 until 2008-01-10 21:46

 

 

 

Seat 2: howieman85 ($11,478 in chips)

Seat 3: salenkova ($15,942 in chips)

Seat 4: rasmus304 ($37,960 in chips)

Seat 7: Hasse AAAA ($19,985 in chips)

Seat 8: rookieITB1 ($49,276 in chips)

Seat 9: GhostDecvr ($33,880 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

howieman85 posts blind ($1,500), salenkova posts blind ($3,000).

 

PRE-FLOP

rasmus304 bets $9,000, Hasse AAAA bets $19,985 and is all-in, rookieITB1 folds, GhostDecvr folds, howieman85 folds, salenkova folds, rasmus304 calls $10,985.

 

FLOP [board cards: 8 of Clubs,7 of Clubs,8 of Diamonds ]

 

 

TURN [board cards: 8 of Clubs,7 of Clubs,8 of Diamonds,6 of Spades ]

 

 

RIVER [board cards: 8 of Clubs,7 of Clubs,8 of Diamonds,6 of Spades,5 of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

Hasse AAAA shows [ Ace of Clubs,Ace of Spades ]

rasmus304 shows [ 9 of Diamonds,Ace of Hearts ]

rasmus304 wins $44,470.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: GhostDecvr

Pot: $44,470

howieman85, loses $1,500

salenkova, loses $3,000

rasmus304, bets $19,985, collects $44,470, net $24,485

Hasse AAAA, loses $19,985

rookieITB1, loses $0

GhostDecvr, loses $0

 

 

/SK

 

EDIT: Med andra ord så lirar jag finalbord nu asså :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...