Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...

Recommended Posts

• Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Tokigt överkörd på finalbordsbubblan nu. Spelar halvdant och har ingen timing alls. Borde hålla i chipsen lite hårdare. om jag bara träffar en flopp så dubblar jag, fiskigare stämpel än jag haft både i BF och FTP ikväll är det sällan jag har. Jag brukar ju va NIT-fisken :D

/SK

Postad

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!

Hittar så sköna klonks nu! Men synar han pre med K5 e han värd den ;) A8 som jag trebettar med och lämnar pottbet bakom. Flopp 522, jag pottar (blir liiiite bakom), han synar med K5. Turn? 8 såklart :D

/SK

Postad
Nu tappar jag helt. Lirar appoker... Kanske kan hitta lite donk-klonk å komma tebax, vi får se.

/SK

There you go. GL i HU :)

EDIT: Grattis till $8k.. Nu kan du gå och lägga dig utan dåligt samvete ;)

Postad

Min fisk-image gav utdelning till slut :) Fick syn på donkställen på river med tvåpar. Loosade nu dock med A6 vs QT och sen 77 vs AT och kom tvåa. Så sköööönt att det e över, och nöjd med placeringen iaf. Nu sova. Gnatt...

/SK

Postad

184k? :shock: Funkis yayish :)

Sjukt jobbig dag jag har att se fram emot. "Sovit" mellan 03.30-07.00 och blivit väckt från å till. Känns som att jag knappt somnat alls. På schemat idag finns att handla blöjor, badolja, tvättmedel, bokad tvättstuga som skall nyttjas, sångstund mm mm. Känns tokigt jobbigt just nu kan jag säga. Ikväll blir det nog ingen grind alls, ska nog sooooooooooova istället...

/SK

Postad
184k? :shock: Funkis yayish :)

Sjukt jobbig dag jag har att se fram emot. "Sovit" mellan 03.30-07.00 och blivit väckt från å till. Känns som att jag knappt somnat alls. På schemat idag finns att handla blöjor, badolja, tvättmedel, bokad tvättstuga som skall nyttjas, sångstund mm mm. Känns tokigt jobbigt just nu kan jag säga. Ikväll blir det nog ingen grind alls, ska nog sooooooooooova istället...

/SK

nice plus m8 ^^ gogogo!

Ang sömn så e jag fan fortfarande as trött från tallin resan, jag har nog bara sovit hittills men endå e jag trött 24/7 ^^ tar väll kankse en månad att repa sig eller nått!