SoderKrippa Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Typiskt juggler att skriva the. Bara ´ som saknas /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Nähä, jag orkade inte hålla i. Donkmove nr två... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 lol va rejpad jag blir i chatten ME LIIIKE! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 QQ vs K5 lost. Kände det så hårt på mig... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Tokigt överkörd på finalbordsbubblan nu. Spelar halvdant och har ingen timing alls. Borde hålla i chipsen lite hårdare. om jag bara träffar en flopp så dubblar jag, fiskigare stämpel än jag haft både i BF och FTP ikväll är det sällan jag har. Jag brukar ju va NIT-fisken /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 LOOOOOOOOOOOOOOOOL vikken klonkfisk jag e!!! Allin med 88 vs TT, hur svååårt ska det va?!?! 8 på turn och hans öppna SD sitter såklart inte. SHIP!!! /SK EDIT: Finalbord obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Galna potter du plockar upp nu... Jobba jobba jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 LOL. Donkade bort superleaden mot chiptvåan. Klart han har AA. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 LOL. Donkade bort superleaden mot chiptvåan. Klart jag har K2. /SK FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Galna potter du plockar upp nu... Jobba jobba jobba! Potter? Tycker jag hittar rätt galna spel oxå /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 DING! Haha gogogogogo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Hittar så sköna klonks nu! Men synar han pre med K5 e han värd den A8 som jag trebettar med och lämnar pottbet bakom. Flopp 522, jag pottar (blir liiiite bakom), han synar med K5. Turn? 8 såklart /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 ååååååå DONK! Ligger sist nu. Känns fan som att det kvittar nu. Vill fan sova NU! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Nu tappar jag helt. Lirar appoker... Kanske kan hitta lite donk-klonk å komma tebax, vi får se. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Nu tappar jag helt. Lirar appoker... Kanske kan hitta lite donk-klonk å komma tebax, vi får se. /SK There you go. GL i HU EDIT: Grattis till $8k.. Nu kan du gå och lägga dig utan dåligt samvete Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Min fisk-image gav utdelning till slut Fick syn på donkställen på river med tvåpar. Loosade nu dock med A6 vs QT och sen 77 vs AT och kom tvåa. Så sköööönt att det e över, och nöjd med placeringen iaf. Nu sova. Gnatt... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Snyggt 170k SEK på 4 dar. Nytt rekord för dig? WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 184k? Funkis yayish Sjukt jobbig dag jag har att se fram emot. "Sovit" mellan 03.30-07.00 och blivit väckt från å till. Känns som att jag knappt somnat alls. På schemat idag finns att handla blöjor, badolja, tvättmedel, bokad tvättstuga som skall nyttjas, sångstund mm mm. Känns tokigt jobbigt just nu kan jag säga. Ikväll blir det nog ingen grind alls, ska nog sooooooooooova istället... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Jag beundrar att du orkar grinda alls när du har lillen ensam... i de lägen jag har "Lillvillja" ensam så e jag helt död... speciellt nu när han har magsjuka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Det var ju inte helt oväntat att se at du shippat hem lite $ inatt med tanke på hur bra du låg till när jag stängde ner igår. Stabilt som satan givetvis! WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 184k? Funkis yayish /SK Normale! GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Grattis till alla framgångar på senaste tiden Krippa! Du åkte som 24a i SM? (Kristoffer) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Grattis till alla framgångar på senaste tiden Krippa! Du åkte som 24a i SM? (Kristoffer) Tack! Ja det stämmer. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 nu har jag sjippat mendis stålar, nu e d bara hata som ska vakna, sen e resten MITT!!! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 184k? Funkis yayish Sjukt jobbig dag jag har att se fram emot. "Sovit" mellan 03.30-07.00 och blivit väckt från å till. Känns som att jag knappt somnat alls. På schemat idag finns att handla blöjor, badolja, tvättmedel, bokad tvättstuga som skall nyttjas, sångstund mm mm. Känns tokigt jobbigt just nu kan jag säga. Ikväll blir det nog ingen grind alls, ska nog sooooooooooova istället... /SK nice plus m8 ^^ gogogo! Ang sömn så e jag fan fortfarande as trött från tallin resan, jag har nog bara sovit hittills men endå e jag trött 24/7 ^^ tar väll kankse en månad att repa sig eller nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts