SoderKrippa Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2008 Jepp det är vuxet. Tror du precis hade sönder min vuxenometer. Hm, misstänkte att det var så illa... Fan, inget får stå. Verkligen INGET (inga skojjigheter plz...). -350 på första två setten. Snälla give me some slack nu. NÅN 60/40 kan väl få stå iaf?! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2008 Såja. Springer bättre och ligger plus för dagen. Hoppas nästa set blir finfint. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2008 Herregud va kallt set. OOTM i alla. Snälla ge mig plus nu, så jag hittar even iaf. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 Helt jävla sanslöst. Varför måste det alltid skita sig så jävla håååårt när det går illa?! På sista 120 gejmsen ligger jag 40 dollar upp, av stake $60. Skickligt, aint it?! Orkar inte bubbla fler 70/30s idag, så jag lägger ner. gn /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 Tog två 50or till och slutar even för dagen iaf. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Hm, misstänkte att det var så illa... Fan, inget får stå. Verkligen INGET (inga skojjigheter plz...). -350 på första två setten. Snälla give me some slack nu. NÅN 60/40 kan väl få stå iaf?! /SK Annars hade det ju varit ganska öppet mål... Slå en signal när du vaknar, har lite news på kontorsfronten! Vill ju inte ringa och väcka dig 2 ggr inom loppet av en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Annars hade det ju varit ganska öppet mål... Slå en signal när du vaknar, har lite news på kontorsfronten! Vill ju inte ringa och väcka dig 2 ggr inom loppet av en vecka Säg att det kommer vara fritt fram att våldsgästa det kommande kontoret på helgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Vill ju inte ringa och väcka dig 2 ggr inom loppet av en vecka Nä det är chefens jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 18 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2008 Fan fan fan, utdragen så inåt igen! Loosar tre 70/30 på raken och ligger back magnum. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 18 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2008 HERREGUD! HUR ÄR DET MÖJLIGT!!!! Jag är faan favorit varje jävla allin! GÅÅÅÅR inte att vinna! Snääälla sluta med det här nu jävla pokergudar. Stå faan inte ut. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 Säg att det kommer vara fritt fram att våldsgästa det kommande kontoret på helgerna. Jag är inte riktigt säker på att så kommer vara fallet... Tror kontoret ligger alldeles för nära Götgatsbacken för ditt eget bästa Nä det är chefens jobb Lukas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 Lukas? Lukas är väl krippas chef? Maria blev länge sen degraderad, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 18 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2008 Lukas är väl krippas chef? Maria blev länge sen degraderad, Vafan e det för signatur du har?! wtf lixom! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 18 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2008 LOL! tyvm /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 Jag är inte riktigt säker på att så kommer vara fallet... Tror kontoret ligger alldeles för nära Götgatsbacken för ditt eget bästa Haha. soooo true. Fortfarande på jobbet ska dra när som helst. Blir prob nån öl på vägen hem antagligen götgatsbacken as usual Lyckades med att ta några öl igår också. Trodde aldrig att jobb kunde gör mig till mer alkis än vad jag redan är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 18 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2008 Haha. soooo true. Fortfarande på jobbet ska dra när som helst. Blir prob nån öl på vägen hem antagligen götgatsbacken as usual Lyckades med att ta några öl igår också. Trodde aldrig att jobb kunde gör mig till mer alkis än vad jag redan är Piss i Nilen imo. Knappast nåt som gör mer skada än vad du redan är skadad. Kontenta: Sup på! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2008 Alltså... Nu är det löjligt. Losar KK vs Arag och dylikt hela tiden. Har lirat stabilt idag och backar 700. Jag vet fan inte vad som händer. Stått helt still 170 gejms typ tills ikväll, och riggen skiter på mig nåt fruktansvärt. Gråter en skvätt och hejjar på Ludde nu iaf. Go man. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zlarver Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 vaaaaaaaarians... håll ut o d vänder love Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2008 +1600 på två timmar. Skönt. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 vaaaaaaaarians... håll ut o d vänder love +1600 på två timmar. Skönt. /SK Verkar som att lillponken zlarver hade lite rätt, eller är det plus på BJ igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2008 Verkar som att lillponken zlarver hade lite rätt, eller är det plus på BJ igen? Har slutat med det. Ont i halsen... Ska ner å handla nu, inte ätit lunch kom jag på... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Har slutat med det. Ont i halsen... lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Har slutat med det. Ont i halsen... /SK Fluffer-Boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts