Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hm, misstänkte att det var så illa...

 

 

Fan, inget får stå. Verkligen INGET (inga skojjigheter plz...). -350 på första två setten. Snälla give me some slack nu. NÅN 60/40 kan väl få stå iaf?!

 

/SK

 

Annars hade det ju varit ganska öppet mål... :roll:

 

Slå en signal när du vaknar, har lite news på kontorsfronten! Vill ju inte ringa och väcka dig 2 ggr inom loppet av en vecka :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte riktigt säker på att så kommer vara fallet... Tror kontoret ligger alldeles för nära Götgatsbacken för ditt eget bästa 8-)

 

Haha. soooo true.

 

Fortfarande på jobbet ska dra när som helst. Blir prob nån öl på vägen hem antagligen götgatsbacken as usual :) Lyckades med att ta några öl igår också. Trodde aldrig att jobb kunde gör mig till mer alkis än vad jag redan är :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha. soooo true.

 

Fortfarande på jobbet ska dra när som helst. Blir prob nån öl på vägen hem antagligen götgatsbacken as usual :) Lyckades med att ta några öl igår också. Trodde aldrig att jobb kunde gör mig till mer alkis än vad jag redan är :)

 

Piss i Nilen imo. Knappast nåt som gör mer skada än vad du redan är skadad. Kontenta: Sup på!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså...

 

Nu är det löjligt. Losar KK vs Arag och dylikt hela tiden. Har lirat stabilt idag och backar 700. Jag vet fan inte vad som händer. Stått helt still 170 gejms typ tills ikväll, och riggen skiter på mig nåt fruktansvärt.

 

Gråter en skvätt och hejjar på Ludde nu iaf. Go man.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...