Pokermannen_ Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 TT hade jag betat turn för värde. som spelat så har han nog färgen väldigt ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 21 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 wow, skulle atyp aldrig folda här. han kan lika gärna ha AK KQ Q9 J9, samt färg och stegdrag. AK KQ AQ har han inte. Det är jag hundra på. Ett annat tvåpar kanske, Q9, J9...men ja kände mig superslagen. Får man den i nyllet av random snubbe så är man nog slagen. TT hade jag betat turn för värde. som spelat så har han nog färgen väldigt ofta.. Jo kändes väl som han träffar där ganska ofta för att det ska vara EV+ att syna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frank789 Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 AK KQ AQ har han inte. Det är jag hundra på. Ett annat tvåpar kanske, Q9, J9...men ja kände mig superslagen. Får man den i nyllet av random snubbe så är man nog slagen. Jag antar att pokermannen spelar högre stakes?.. Tror iaf det är vanligt att bättre spelare ger för breda ranger till spelare på nl50/nl100 är mycket nittigare spel där ofta än nl200/nl400. Så lägre tp/stege/fd med kombodrag och ganska sällan en mongospelad KQ/AK skulle jag tippa på. Anyway tror jag det är riktigt riktigt dåligt att vika här faktiskt, även om det är snävare range leder du så ofta här. Han kommer ofta flärpa upp Q9,K9 och ATs m.m., jättesyn på den... Oavsett känsla =)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 21 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 Jag antar att pokermannen spelar högre stakes?.. Tror iaf det är vanligt att bättre spelare ger för breda ranger till spelare på nl50/nl100 är mycket nittigare spel där ofta än nl200/nl400. Så lägre tp/stege/fd med kombodrag och ganska sällan en mongospelad KQ/AK skulle jag tippa på. Anyway tror jag det är riktigt riktigt dåligt att vika här faktiskt, även om det är snävare range leder du så ofta här. Han kommer ofta flärpa upp Q9,K9 och ATs m.m., jättesyn på den... Oavsett känsla =)... Jo ni har nog rätt, nästa gång autosyn!! Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 Lol jag såg inte ens din visningsbild Så frågade jag dig om du var ManU-fan. GG mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 23 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Lol jag såg inte ens din visningsbild Så frågade jag dig om du var ManU-fan. GG mig! verkligen gg! exploatera fi! Kom på en ganska rolig grej igår, man kanske ska flippa för ett inköp precis innan varje session på rouletten? ett inköp på svart och köra så inför varje session. kan va en rolig motivationshöjare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Dagens session....herregud. brukar se ut såhär, någon som har några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 yeah baby Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 8 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2009 Har minskat ner otroligt mycket på mitt spelande vad gäller antalet bord. spelade mellan 4-6 oftast 5bord innan och backade nästan rakt ut men har nu gått ner till 2 och jag känner att jag har mycket mycket mer kontroll på situationen och kan spela bättre...det har också gått bättre resultatmässigt. Har en lite intressant hand här precis i början av dagens session och om jag fattat det rätt har jag nästan potodds att syna i princip vad han än har? $0.25/$0.5 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG Hero ($50.00) UTG+1 skaidi111 ($50.00) CO mrhadji ($17.99) BTN friloo ($13.48) SB pumpkinTPC ($61.68) BB roonald8 ($83.28) Pre-flop: ($0.75, 6 players) Hero is UTG K:club: A:club: Hero raises to $2, 1 fold, mrhadji calls $2, 2 folds, roonald8 calls $1.50 Flop: 6:heart: 7:club: T:diamond: ($6.25, 3 players) roonald8 checks, Hero checks, mrhadji checks Turn: Q:club: ($6.25, 3 players) roonald8 bets $6.25, Hero raises to $18, mrhadji folds, roonald8 raises to $80.78 Hero what????? Final Pot: $105.03 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 10 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2009 Nu ska jag börja spela fullring för där finns den största fisken säger dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts