Gå till innehåll

Diaaz---NL50


Diaaz

Recommended Posts

  • Svars 284
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

wow, skulle atyp aldrig folda här. han kan lika gärna ha AK KQ Q9 J9, samt färg och stegdrag.

 

AK KQ AQ har han inte. Det är jag hundra på. Ett annat tvåpar kanske, Q9, J9...men ja kände mig superslagen. Får man den i nyllet av random snubbe så är man nog slagen.

 

TT hade jag betat turn för värde.

som spelat så har han nog färgen väldigt ofta..

 

Jo kändes väl som han träffar där ganska ofta för att det ska vara EV+ att syna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AK KQ AQ har han inte. Det är jag hundra på. Ett annat tvåpar kanske, Q9, J9...men ja kände mig superslagen. Får man den i nyllet av random snubbe så är man nog slagen.

 

Jag antar att pokermannen spelar högre stakes?.. Tror iaf det är vanligt att bättre spelare ger för breda ranger till spelare på nl50/nl100 är mycket nittigare spel där ofta än nl200/nl400. Så lägre tp/stege/fd med kombodrag och ganska sällan en mongospelad KQ/AK skulle jag tippa på. Anyway tror jag det är riktigt riktigt dåligt att vika här faktiskt, även om det är snävare range leder du så ofta här. Han kommer ofta flärpa upp Q9,K9 och ATs m.m., jättesyn på den... Oavsett känsla =)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att pokermannen spelar högre stakes?.. Tror iaf det är vanligt att bättre spelare ger för breda ranger till spelare på nl50/nl100 är mycket nittigare spel där ofta än nl200/nl400. Så lägre tp/stege/fd med kombodrag och ganska sällan en mongospelad KQ/AK skulle jag tippa på. Anyway tror jag det är riktigt riktigt dåligt att vika här faktiskt, även om det är snävare range leder du så ofta här. Han kommer ofta flärpa upp Q9,K9 och ATs m.m., jättesyn på den... Oavsett känsla =)...

 

Jo ni har nog rätt, nästa gång autosyn!! Hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol jag såg inte ens din visningsbild :mrgreen: Så frågade jag dig om du var ManU-fan. GG mig!

 

verkligen gg! exploatera fi!

 

Kom på en ganska rolig grej igår, man kanske ska flippa för ett inköp precis innan varje session på rouletten? ett inköp på svart och köra så inför varje session. kan va en rolig motivationshöjare :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har minskat ner otroligt mycket på mitt spelande vad gäller antalet bord. spelade mellan 4-6 oftast 5bord innan och backade nästan rakt ut men har nu gått ner till 2 och jag känner att jag har mycket mycket mer kontroll på situationen och kan spela bättre...det har också gått bättre resultatmässigt.

 

Har en lite intressant hand här precis i början av dagens session och om jag fattat det rätt har jag nästan potodds att syna i princip vad han än har?

 

$0.25/$0.5 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG Hero ($50.00)

UTG+1 skaidi111 ($50.00)

CO mrhadji ($17.99)

BTN friloo ($13.48)

SB pumpkinTPC ($61.68)

BB roonald8 ($83.28)

 

Pre-flop: ($0.75, 6 players) Hero is UTG K:club: A:club:

Hero raises to $2, 1 fold, mrhadji calls $2, 2 folds, roonald8 calls $1.50

 

Flop: 6:heart: 7:club: T:diamond: ($6.25, 3 players)

roonald8 checks, Hero checks, mrhadji checks

 

Turn: Q:club: ($6.25, 3 players)

roonald8 bets $6.25, Hero raises to $18, mrhadji folds, roonald8 raises to $80.78 Hero what?????

 

Final Pot: $105.03

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...