Gå till innehåll

Duscha innan sex?


Kenan83

Recommended Posts

Om det stör dig att jag frågar, om och om igen, så har du bara att svara mig.

 

hahahahahahahahaha.

 

Men fattar du inte att om jag eller någon annan här svarar, så betyder det att du har rätt och kan förtsätta trolla?

 

Det är som i skolan, finns alltid en clown eller nån som ska hävda sig, men om hela klassen ignorerar honom så känns det osm om han försvinner efter ett tag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 177
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Den 3e diskade, LOL Utopia!!!

 

Har en polare vars farsa brukade säga, "Det finns två typer av kvinnor, snälla horor och elaka horor"

 

hehe din kompis farsa råkar inte vara från balkan, brukar oftast höra det när jag spelar poker med äldre på balkan klubben (är själv bosnier med det brukar spela massa serber bara, så Bosniskt ordspråk är det inte, men kanske serbiskt eller kroatisk?

 

Ska fan fråga nästa gång...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

 

Har en ännu bättre om en kompis som kom till Thailand och direkt från flygplatsen åkte han till bodymassage, med väskor och allt. Sen efter det så tog han me sig 3 brudar hem och hade sex med 2 av de medans den tredje diskade. Dagen efter så skicka han typ 100 bilder, han hade verkligen dokumenterat allt. 2 veckor efter det var jag i Thailand och försökte ta mig till en bodymassage direkt från flygplatsen men min laptop och 2 väskor. Antar att du varit i Thailand så du vet hur taxiförare är mot turrister, speciellt om du säger att det är första gången du är här och att du absolut vill till bodymassage :P

 

Ska inte gå in på detaljer, orka bli banad :P

 

Hade din polare smutsig disk med sig på planet från Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad är felet?

Det har INGENTING att göra med att vara "uppkäftig".

Jag vill bara ha reda på bakgrunden, samt varför det är något som händer så många.

 

Det är bara att svara, ni som vet.

 

Vet inte om jag har använt det, men skulle jag det kan jag tänka mig att jag vill få det som ett litet gnälligare nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trolla? Det är en helt vanlig appropå.

Det vore lite som att nån skulle fråga dig något annat näst intill obetydligt, t.ex hur vädret är i Thailand, hur det känns att köpa sex eller om du märkt av något av årsdagen av tsunamin.

 

Ja men eury, ärligt. Jag skriver en fylletråd här, dricker wisky och skottar. Vet inte varför, men jag har fan skitskoj och skitroligt att alla kan ta tråden men glimten i ögat.

 

Om du kollar på dina inlägg så är de inte lika trevliga som mina (:D) , och om du kollar på alla andra som postar så tycker de att dina inlägg är otrevliga och många klagar på att du går in i massa olika trådar och trollar.

 

Om du inte orkar hålla dig till ämnet så kan du börja med att skriva OT, blir sjuk trött på folk som inte skriver det, men skitsamma, jag orkar inte reagera varje gång eftersom om jag läser allt så fattar jag vad som är OT och vad som inte är det. Samma sak med dig, du vet du vad jag menar när jag skriver som jag gör, så om du skriver en sån inlägg som du gör så är det klart att det uppfattas som du försöker hävda dig eller visa att du minnsan kan stava. Tycker du att jag ska leta upp alla dina gamla inlägg och påpeka att du glömt att skriva OT så att du vet vad jag menar med att du skriver ganska kaxigt eller förstår vad jag vill komma fram till.

 

Nu vet jag inte hur länge jag orkar, du vet att jag gillar dig och tycker att du har enormt mycket kunskap om sng, så vi kan la säga att du har har vunnit våran lilla battle så kan jag svara på de andra som skrivit, kl är ju 8 på morgonen i Bangkok nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade din polare smutsig disk med sig på planet från Sverige?

 

hahaha jag visste att någon skulle påpeka det, men ville inte skriva nåt. Men jag tror att han gjorde det mest för känslans skull :P

 

Sen så är inte horor här i Thailand som sånna horor man hört talas om.

 

Man frågar ju aldrig om hur mycket pengar de sak ha, elelr ens om de är horor, utan du raggar upp en brud och så tillbringar du tid me henne, man vet ju först på morgonene om de é horor eller inte. Sen så tar även de flesta normala brudar pengar om du ger de pengar.

 

Så det kan vara så att min polare raggat upp de, tagit me de hem, köpt massa sprit och mat och så har det råkat bli lite disk. Eller så diskade hon ingenting medans han tog bilderna, men han ville uppleva känslan och ha lite roliga bilder att skicka, vem vet :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kenan. Fy fan vad vidrig du är.

 

"Hahah han knulla två och en stod och diska lol"

 

Jag är också så jävla trött på "det funkar annorlunda här i thailand"

 

Nä, en hora är en hora och en torsk är fan en torsk.

 

Du betalar för sex och om du inte hade behövt göra det hade du inte gjort det.

 

Du är allt som är dåligt med svenskar i thailand. Och du försöker dessutom skryta om det.

 

Edit: De vill att du skall duscha för du är äcklig och de vill egentligen inte röra vid dig vad du än tror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kenan. Fy fan vad vidrig du är.

 

"Hahah han knulla två och en stod och diska lol"

 

Jag är också så jävla trött på "det funkar annorlunda här i thailand"

 

Nä, en hora är en hora och en torsk är fan en torsk.

 

Du betalar för sex och om du inte hade behövt göra det hade du inte gjort det.

 

Du är allt som är dåligt med svenskar i thailand. Och du försöker dessutom skryta om det.

 

Edit: De vill att du skall duscha för du är äcklig och de vill egentligen inte röra vid dig vad du än tror.

 

!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kenan. Fy fan vad vidrig du är.

 

"Hahah han knulla två och en stod och diska lol"

 

Jag är också så jävla trött på "det funkar annorlunda här i thailand"

 

Nä, en hora är en hora och en torsk är fan en torsk.

 

Du betalar för sex och om du inte hade behövt göra det hade du inte gjort det.

 

Du är allt som är dåligt med svenskar i thailand. Och du försöker dessutom skryta om det.

 

Edit: De vill att du skall duscha för du är äcklig och de vill egentligen inte röra vid dig vad du än tror.

 

Hej.

 

Har du varit i Thailand så du kan uttala dig om huruvida folk ser annorlunda på saker eller ej? I sverige hittar du hur många tjejer som erbjuder sig att gå hem med dig för en summa pengar? I thailand kan du ibland, om du är naiv, tro att du raggat upp en tjej pga dina grymma skills för att få reda på dagen efteråt att hon vill ha lite pengar innan hon går hem... Vad gör du om detta händer dig? Tar livet av dig för att du omedvetet blivit en torsk?

 

Att någon per automatik inte skulle kunna få sex gratis bara för att han nångång betalat för det är ju bara löjligt att påstå.

 

Nu är väl inte OP smidigast i världen, men du verkar ungefär lika vidrig.

Du är allt som är dåligt med svenskar i sverige.

 

Mvh

 

Christer Sjögren till 200%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min första resa till thailand så råkade jag ha sex med en hora , visste dock inte att hon var detta tills efter efter vi hade haft sex... det var då hon berättade det. Jag blev rätt ställd och visste inte hur jag skulle göra...

Men när jag gick så gav jag henne 1kbath , men jag fick pengarna tillbaka i handen och svaret "no you not for money , you for pleasure"

 

Det va ju lugnt men sen kom hon fan vajre dag vilket var rätt jobbigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...