antonm Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Erebublik är ett nytt online strategispel där olika länder tävlar mot varandra om ekonomiskt, politiskt och militäriskt världsherravälde. Man kan starta egna företag eller bli löneslav i någon annans, gå med i ett parti och bli politiker (försöka bli sveriges president) eller ta värvning i armén. Det är faktiskt väldigt beroendeframkallande. Spelet är än så länge i beta, men det utvecklas hela tiden. Kolla in det på http://www.erepublik.com/ Hjälp Sverige ta över världen! För att komma in så krävs det att du blir inbjuden av någon. Mitt företag sitter inne på ett antal invites så skicka ett pm:a eran mail lr skriv i tråden om du är intresserad av att testa. Citera
Tottyville Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Fucking livsfarligt med såna här spel. Varför inte lägga den tid och energi du har på att starta ett riktigt meningsfullt företag eller göra den riktiga världen bättre? Kanske ägna din familj eller vänner en extra minut eller satsa på en vettig utbildning? Att börja spela ett sånt här spel är lika intelligent som att feströka eller helgknarka. Let the flames begin. GG. Citera
antonm Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Postad 20 December , 2007 Hahaha, ja så kan man ju se det också. Eller så försöker man se det som ett tidsfördriv och hoppas på att man inte blir för torsk:). Citera
Pey Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Ser rätt kul ut, men blir lätt beroende av saker så ska nog avstå. Citera
antonm Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Postad 20 December , 2007 Glömda pm:a eran mail så skickar jag invites. 6 kvar just nu. Citera
SouthEast Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 Hur mycket tid tar det per dygn (min-max)? Är det turnbaserat? //M Citera
Kape Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Erebublik är ett nytt online strategispel där olika länder tävlar mot varandra om ekonomiskt, politiskt och militäriskt världsherravälde. Man kan starta egna företag eller bli löneslav i någon annans, gå med i ett parti och bli politiker (försöka bli sveriges president) eller ta värvning i armén. Det är faktiskt väldigt beroendeframkallande. Spelet är än så länge i beta, men det utvecklas hela tiden. Kolla in det på http://www.erepublik.com/ Hjälp Sverige ta över världen! För att komma in så krävs det att du blir inbjuden av någon. Mitt företag sitter inne på ett antal invites så skicka ett pm:a eran mail lr skriv i tråden om du är intresserad av att testa. Har du kvar inbjudningar? Annars har jag ett gäng nu om någon vill testa på spelet. Spontant verkar det inte ta allt för mycket tid i anspråk men regelbundna besök premieras. PM till mig med mailadress om någon vill vara med... Citera
Kape Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 PM till mig med mailadress om någon vill vara med... Vi är några från pf.nu med i gamet nu. SouthEast fixar jobb åt er direkt. Tidsåtgång är typ 2 min per dag som minimum sen kan man lägga ner betydligt mer om man vill vara aktiv. Men dra ett PM med mailadress till mig om ni vill vara med, just nu är det typ +2000 användare i Sverige. Citera
SouthEast Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Instämmer med Kape. Går bra med PM till mig också. Det behövs fler PF'are som kan bekämpa Flashbacks dominans. Citera
SouthEast Postad 18 Mars , 2008 Rapport Postad 18 Mars , 2008 Krigsmodulen implementeras om drygt en vecka. Se till att du hänger på och gör Sverige till en stormakt. Gäller att börja träna upp sin "military skill" så att man gör nån nytta. Dra ett PM om du vill vara med. Citera
drowwa Postad 18 Mars , 2008 Rapport Postad 18 Mars , 2008 Instämmer med Kape. Går bra med PM till mig också. Det behövs fler PF'are som kan bekämpa Flashbacks dominans. Jag är både kongressman för FBs och även en PF:are Så det där med att bekämpa någon dominans.. Citera
SouthEast Postad 22 Mars , 2008 Rapport Postad 22 Mars , 2008 Jag har ett sysselsättningsföretag. Skicka ett mess till mig när du lagt ut ett cv. Jag heter SouthEast is erepublik. Citera
SouthEast Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Den 7 april släpps krigsmodulen. Skicka ett PM om du vill ha en invite. Citera
SouthEast Postad 27 Maj , 2008 Rapport Postad 27 Maj , 2008 ngn som har en invite över? Dra ett PM till Kape här på forumet. Själv har jag lagt ner spelet. Citera
Kape Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Postad 1 Oktober , 2008 Det var som fan, måste jag bumpa den här tråden? Jag trodde inte att pokerspelare orkade med såna här spel... Sverige (i www.erepublik.com) är hur som helst en stormakt men andra länder växer snabbare än oss. Vi står inför en version 1 innan 15/10 och innan det behöver vi helst få in en massa nytt folk som jobbar och producerar. Spelet är fortfarande "invite only" så PM till mig med giltig mailadress om ni vill testa på ett tag. Se dock till att ni verkligen registrerar er om ni skickar PM för man har ett bgränsat antal invites i spelet. Citera
SaInT Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Har nu joinat den heliga questen att föra Sverige till supermakt! Har ett par invites över således, PMa emails om ni är sugna. Citera
emilio_15 Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Fucking livsfarligt med såna här spel. Varför inte lägga den tid och energi du har på att starta ett riktigt meningsfullt företag eller göra den riktiga världen bättre? Kanske ägna din familj eller vänner en extra minut eller satsa på en vettig utbildning? Att börja spela ett sånt här spel är lika intelligent som att feströka eller helgknarka. Let the flames begin. GG. Helgknarka är mycket värre än att helgsupa eller? Citera
Kape Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 BUMP! Betan är över sen en tid tillbaka och Sverige behöver mer medborgare... Citera
hampulito Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Helgknarka är mycket värre än att helgsupa eller? +1 Citera
annakarin91 Postad 27 Januari , 2013 Rapport Postad 27 Januari , 2013 eSverige behöver din hjälp! eSverige i http://www.erepublik.com ligger just nu i krig med eLettland och motståndet är starkt. Samtidigt har våra allierade Finland (som vi för övrigt har en allians med; Asgard) i krig emot eEstland. eKanada är också våra nära vänner som är på väg in i Asgard och de försvarar sig med näbbar och klor emot blodtörstiga spanjorer. Vi behöver alla nya spelare vi kan hitta och det är snabbt! Eftersom krigsmodulen är upplagd som så att även nybörjare kan göra stor skillnad är varje ny spelare väldigt viktig just nu. Det finns massor av hjälp att få på forumet http://www.erepublik.se så se till att även registrera dig där för att få en bra start och träffa dina landsmän. Kom igen nu! Citera
Recommended Posts