mendieta19 Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Precis kommit hem från Barcelona nu. Rätt så slut efter hela veckan så blir hänga lite hemma och grinda. Satt bakom linda rosing och någon snubbe hela flygresan, var semijobbigt när man skulle behöva se dom slafsa hela resan. omg var det rosing.. glad att jag sov hela vägen:-P (jag i orange tröja, för trött/feg för att säga "watup ramz")
plzgogame Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Rosing är nog sveriges mest patetiska människa Tror hon är nåt hela tiden och hon snackar så jävla äckligt så man nästan får lust att slå till henne. bAH lIZzoM vEM äR dU LIzzoM???
JoeFalk Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Rosing är sveriges mest patetiska människa Tror hon är nåt hela tiden och hon snackar så jävla äckligt så man nästan får lust att slå till henne. bAH lIZzoM vEM äR dU LIzzoM??? FYP
weddie Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 omg var det rosing.. glad att jag sov hela vägen:-P (jag i orange tröja, för trött/feg för att säga "watup ramz") whaaaaaaaaaaat? Där ska du gå allin direkt
RaMz Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Postad 15 September , 2008 omg var det rosing.. glad att jag sov hela vägen:-P (jag i orange tröja, för trött/feg för att säga "watup ramz") lol åsna. våga säga hej.
RaMz Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Postad 16 September , 2008 osannt running bad på omaha idag. Fått in det flera gånger när dom vart semi-drawingdead och torskat varje gång. Känns som att jag floppar bra väldigt sällan och sen när jag väl floppar riktigt bra så får jag in det och blir antingen utdragen eller så har jag inga outs själv typ. Tiltade ur precis och tog en giv mot en annan kille som också var tiltad, samt en 50bb stack som hade AA. Jag hade K743ds, tänkte att man vinner ju bara på tur på siten så lika bra o dega in pre. Det kom iaf ATJ nånting så dom fick topset och andra fick nötstege blixt, så va man stendöd redan på flopp. Rolig site. Enda potten jag vunnit idag så fick vi båda in det med drag och så vann jag med kung hög. Var nära o vinna en gång när jag hade AA73 på 9233 men torskade mot AQ9T utan färgdrag. Whiiine
RaMz Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Postad 16 September , 2008 urehigjregojrpgkrgpkrg ttttttttttttttttttttwhtkkkkkk+2 th k h54 fittttt igkjetobjjjtråq kuksiittttttte
RaMz Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Postad 16 September , 2008 så, vart ute och joggat en sväng. Första gången på 3 år typ, höll på att spy typ. Just nu låter varje andetag som att jag varit under vatten i 2 minuter och precis kommer upp och kippar efter andan. Sjukt skönt att få det gjort, ska försöka fortsätta att springa lite då och då så jag får tilbaks lite kondition. Vill börja spela fotboll igen litegranna kanske, så måste ju orka springa mer än 5 min. Spelar wcoop 500 1r1a på stars nu, får se hur det går. Backade 7k på 5-10 omaha idag. Har 2k kvar på kontot, ska nog testa lite 2-4 och försöka slå upp mig igen. Inatt kommer wsop avsnittet med mig och helmuth hoppas dom tar med några bra sekvenser och inte bara visar honom
RaMz Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Postad 16 September , 2008 såja AA mot KK första nivån i wcoopen! jag visste att det fanns en gud!
f0rtress Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 så, vart ute och joggat en sväng. Första gången på 3 år typ, höll på att spy typ. Just nu låter varje andetag som att jag varit under vatten i 2 minuter och precis kommer upp och kippar efter andan. Sjukt skönt att få det gjort, ska försöka fortsätta att springa lite då och då så jag får tilbaks lite kondition. Vill börja spela fotboll igen litegranna kanske, så måste ju orka springa mer än 5 min. Spelar wcoop 500 1r1a på stars nu, får se hur det går. Backade 7k på 5-10 omaha idag. Har 2k kvar på kontot, ska nog testa lite 2-4 och försöka slå upp mig igen. Inatt kommer wsop avsnittet med mig och helmuth hoppas dom tar med några bra sekvenser och inte bara visar honom Vart hittar man avsnitten?
RaMz Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Postad 16 September , 2008 Det fick stå? mm, helt sick.
RaMz Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Postad 16 September , 2008 Osaaaaannnnnttttt Missade addon i wcoop! 8k chips för 500 när man redan betalat 1k för8k chips. Hur fan kan jag missai just denna när det är så viktigt? Morbo påminnde mig till och med. Hela bordet lollade och garvade i chatten när jag märkte att jag hade missat
highbury90 Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 vilken kanal tv4sport? ESPN antagligen
RaMz Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Postad 16 September , 2008 ESPN antagligen ja exakt, sänds på espn och sen så får ni ladda ner på morgonkvisten
nacho1337 Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 ja exakt, sänds på espn och sen så får ni ladda ner på morgonkvisten kan du ge torrentlänk lr nåt?
RaMz Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Postad 16 September , 2008 kan du ge torrentlänk lr nåt? tror inte det är tillåtet. Men borde inte vara allt för svårt att hitta.
KallOödmjukDiva Postad 17 September , 2008 Rapport Postad 17 September , 2008 Underbart. Vill höra lite sköna Ramz comebacks lines på allt Hellmuth prat. Fattar inte vad man tänker med när man kommer iklädd uniform till tvbordet flera timmar försent, mediahora.
Haslo Postad 17 September , 2008 Rapport Postad 17 September , 2008 kan du ge torrentlänk lr nåt? Det lär släppas rätt sent. Sänds nog på natten i usa så kommer väl runt lunch imorn. Har man tur så kanske det kommer runt 6-7. är ju bara tanka från mini nova . com eller the poker bay . org.
thefman Postad 17 September , 2008 Rapport Postad 17 September , 2008 [ ] behövs nuts för att vinna stor pott i WCOOP
RaMz Postad 17 September , 2008 Författare Rapport Postad 17 September , 2008 [ ] behövs nuts för att förlora stor pott i WCOOP
RaMz Postad 17 September , 2008 Författare Rapport Postad 17 September , 2008 Men tilt, låg chip 2a i wcoop 2nd chance men råkade dega in 80k pott med A7 vs KK först och sen fick jag QQ mot KK efetr att jag raisat varje hand typ, det var normalt Har runt avg där nu och lite över avg i stora wcoopen.
RaMz Postad 17 September , 2008 Författare Rapport Postad 17 September , 2008 fan så jävla slowrollad av goodvibe i 2nd chance. Jag raisade varannan hand typ och så fick jag AQs, han slår om och jag degar ju såklart in eftersom AQs är osann nöt för mig. Han steker rätt länge och synar till slut med AK!?? Aja, får väl lugna ner mig lite och försöka casha i stora wcoop istället så man har råd att spela imorgon också.
Recommended Posts