Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Odds, insats, äre seriöst? :)

stod i 1.44 igår men gått ner till 1.34 idag. Om det går upp lite igen så kanske jag satsar nåra k, får se.

Postad

Livsfarligt spel,han tar det rekordet när han vill,om han vill!

Beslutar han sej för att springa en hel sträcka så tar han rekordet med tiondelar,lätt.

Men han kanske börjar vinka o hoppa efter 150 meter nu med, vem fan vet?

Postad
Livsfarligt spel,han tar det rekordet när han vill,om han vill!

Beslutar han sej för att springa en hel sträcka så tar han rekordet med tiondelar,lätt.

Men han kanske börjar vinka o hoppa efter 150 meter nu med, vem fan vet?

+1

Postad

lol, vet ni att hans personbästa är 19.67 och ingen har någonsin sprungit under 19.6 förutom den gången Michael Johnson sprang 19.32.

Som en kompis sa igår: det är onödigt att betta på att han ska slå det när det sprungits tiotusentals lopp och ingen har ens vart i närheten av att slå det.

Postad
Om han slår det där, då ska jag fan personligen skaka hans hand.

Hälsa :mrgreen:

Jag säger dock inte att han ska slå det, men att han kan, om han vill.

Han är helt enkelt en helt överlägsen sprinter,tidernas bäste!

Postad
Han tar det.

edit: om han känner för det istället för att jogga hem guldet.

Håller med, fast jag tror problemet är för dåligt motstånd, dvs känner han att han har läget under kontroll så kommer han att jogga in i mål.

Postad
Håller med, fast jag tror problemet är för dåligt motstånd, dvs känner han att han har läget under kontroll så kommer han att jogga in i mål.

Tyvärr =(

Postad

Bolt sprang på 19.67 i -0.5 vind och dåligt väder i Aten. Han har själv sagt att banorna i Peking är mkt snabba så det handlar nog mest om huruvida han själv vill slå rekordet (kanske spara till eventuell bonus på någon gala). Ladbrokes startade på 25gr pengarna (innan OS) men är nu nere på 2.75 på att han slår det.

• Skapa nytt...