RaMz Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2011 Vann även 4k på poker. Jag "bumhuntar" lite. Rolig historia: Jag skrev det en gång till en kille och tog sitout, då skrev han "ja me"
RaMz Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2011 Köpte en matta som hette "Ronaldo" idag. Kommer bli så tung. Ryamattan Ronaldo Nice
RaMz Postad 26 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2011 Ska på Lan, fett nice Molle fick ett födelsedagslan i present. Folk har tom åkt ner från sthlm för att attenda lanet, så mysigt
inho Postad 7 April , 2011 Rapport Postad 7 April , 2011 Berlin imorrn. gl imorgon, vad sluta du dagen på?
RaMz Postad 8 April , 2011 Författare Rapport Postad 8 April , 2011 Va så ledsen när jag busta igår, hade sjukt tålamod och rätt enkelt bord men så fick jag KK vs AA och sen torska flipp när jag va short så det var inte så mkt mer att göra. Hade vart nice att dubbla upp sig lite, bustade en stund före bubblan. Satt med Martin Jacobsson på samma bord hela dagen och han hade ju inga problem att grinda till sig 300k stack utan större mothugg så hade ju vart nice att få lite stack. Men men, har det nice här på Ritz Carlton. Körde massage och manikyr precis Drar hem till Lund en sväng imorrn för Vårbalen, ska bli så jävla kul! Ses i Sevilla på måndag...
RaMz Postad 12 April , 2011 Författare Rapport Postad 12 April , 2011 Ramz has checked in @ Gsop Sevilla
RaMz Postad 13 April , 2011 Författare Rapport Postad 13 April , 2011 79k efter dag1. Men vart fan är Shahin89?
NikLasVegas Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 79k efter dag1. Men vart fan är Shahin89? Ringde han nyss. Han var ute i Stockholm och drack drinkar med AnteSvante. Uppenbarligen inte tid med poker...
RaMz Postad 14 April , 2011 Författare Rapport Postad 14 April , 2011 Ringde han nyss. Han var ute i Stockholm och drack drinkar med AnteSvante. Uppenbarligen inte tid med poker... Livet leker...
pastan Postad 15 April , 2011 Rapport Postad 15 April , 2011 79k efter dag1. Men vart fan är Shahin89? mizerias mamma att jag missade gsop main lång historia kort > fick ej lira den. drar du till vegas? gl
Cyntax Postad 15 April , 2011 Rapport Postad 15 April , 2011 Men vart fan är Shahin89? Tro mig... vi är många som undrat många gånger vart han är! Du är inte ensam...
RaMz Postad 16 April , 2011 Författare Rapport Postad 16 April , 2011 drar du till vegas? Får se. Blir förmodligen en kortare visit bara för main event.
RaMz Postad 19 April , 2011 Författare Rapport Postad 19 April , 2011 Mitt liv är rätt soft. Vaknade och klev ur sängen ner på skinnfällen som jag placerat där så att fötterna alltid får en mysig start på dagen. Förflyttar mig ut till vardagsrummet, nya Ronaldomattan på plats. Nu ska jag äta leverpastejmackor (Scans original ungsbakade obv) med inlagd gurka på och kolla world business today på CNN. Sen ska jag cykla till gymmet i solen och avsluta med grillkväll på en kompis takterass. Winning...
Cyntax Postad 19 April , 2011 Rapport Postad 19 April , 2011 tentan då?det finns om-tentor, men inga om-turrar eller om-vegas!
SouthEast Postad 19 April , 2011 Rapport Postad 19 April , 2011 För en del börjar det verkliga livet lite senare...
Kidder Postad 19 April , 2011 Rapport Postad 19 April , 2011 Verkliga livet är ändå sådär, kör du ditt race Ramz...
RaMz Postad 19 April , 2011 Författare Rapport Postad 19 April , 2011 tentan då? Studieuppehåll Blir nog ingen mer skola för mig. mbn! Vad blir nästa stopp då? Drar faktiskt till Dublin på torsdag för att spela Irish Open. Skippar nog Remo sen för Valborg i Lund. För en del börjar det verkliga livet lite senare... Hur menar du med "verkliga" livet? Barn och familj? Dom ska också få leverpastej och skinfällar i så fall
Recommended Posts