Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lugn fisherman63, jag har läst efter ditt uttalande också och jag förstår :). Min historia är inte jämförbar nej,det var bara en anekdot om att de inte är särskilt jävla smarta alla gånger. Skulle ju ha kunnat fabulera ihop en men det är ju inte direkt lika kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lågt o kalla ett barn skadat för att pika en forumit...

 

Rätt misslyckat av fiskarpojken att tvärförnedra Cyntax barn när han försökte sig på ett underbältettjuvnyp mot mig si sådär två år efter den infraction som han fortfarande är lite smågrinig över. Patetiska människor finns överallt, och jag borde ha slutat förvånaS för länge sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan skön historia är från när jag gjorde lumpen en gång i tiden(läs; i år..).

En kille som bor i Norrköping ska flyga hem. När han sätter sig på planet och när det lyfter är bara han som åker planet. Vsg skattebetalare..

 

Okej, den var inte alls skön..

 

För kostnaden är ju delat på antalet passagerare.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså jag visste att Asamoah Gyan var snabb, men seriöst, kolla in honom noga, han är sanslöst jävla snabb när det gäller. Dom måste fan ligga tätt på honom för om han får en boll att löpa på så hinner han före även om han är ett par steg bakom till att börja med.

 

Hejja Ghana. All in på alla konton plus lånade pengar på att dom ska gå vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart bra häng hemma hos mig med grillning, rose och sällskapspel etc nu sen i lördags typ. Idag tog vi pappas cab in till stan och badade vid långholmen och hängde lite med två lite äldre damer som en av kompisarna stött på tidigare där (brag) riktigt tighta :)

 

Vi hittade lite pilgrimsmusslor i frysen som ska på grillen om ett tag och sen svänger vi nog in till stan och tar någon öl på F12 eller liknande. Nice med sommarlov ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart på centrum en sväng och handlat till dagens grillning. Dagens marinad ligger nu i kylen och suger i sig av bland annat vitlök och whisky. Kommer över lite vänner och grillar och kollar fotbollen sen. Nice.

 

Btw, bara jag som knyckt oddset 7.4 på Uruguy sen tidigare? (Braaag)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart på centrum en sväng och handlat till dagens grillning. Dagens marinad ligger nu i kylen och suger i sig av bland annat vitlök och whisky. Kommer över lite vänner och grillar och kollar fotbollen sen. Nice.

 

Btw, bara jag som knyckt oddset 7.4 på Uruguy sen tidigare? (Braaag)

 

All-in på det ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marinerar du marinaden? Vad för något marinerar du ? VAVAVAVA

 

Va ryggbiff igår. Innan det så har det varit fläskfile och kyckling. Nu ska vi in till stan och bada :)

 

Hedgat upp mig rätt bra i bettingen nu. Lastat en del Spanien idag till det fina oddset 1.97 och jämnat ut swingsen på mina vinna vm spel så att jag swingar typ 5-7k om spanien beroende på om spanien vinner idag. Tycker det är grymt köpläge på Holland nu till 2.56/58, går nog att sälja lite billigare sen till finalen, extremt svårt att se att det ska gå upp mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hedgat upp mig rätt bra i bettingen nu. Lastat en del Spanien idag till det fina oddset 1.97 och jämnat ut swingsen på mina vinna vm spel så att jag swingar typ 5-7k om spanien beroende på om spanien vinner idag.
*klonk*
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ding dong!

 

Man e ju sånt proffs. Mest skönt att det blev precis den matchbilden som jag förutsedde och hoppades på. Dom flesta trodde nog att det skulle vara jämn match pga att Tyskland attackerat rätt friskt och köttat sönder tidigare lag men det var inte så lätt att spela likadant mot Spanien, man måste typ deffa som fan annars blir man pippad direkt :)

 

Inte vart så jättekul att se spanien tidigare men var skönt att få sen dom fullständigt mala ner tyskarna igår. Proffs man är som lastade Spanien redan i Maj månad :)

 

Vart en riktigt skön utgång igår, fett med bakis idag, tankar säsong ett av sopranos.

 

 

Sjukt att Holland står i 2.62 nu, oddset bara klättrar hela tiden. Trodde det hade nått toppen på 2.48 förut men jag antar att det beror på att Spanien dominerade så mkt i semin. Skönt att få sälja av dock. Hejja Holland!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...