killerwolf Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 tough life att whina över att inte hitta en lägga att lägga sina gazilioner i Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 tough life att whina över att inte hitta en lägga att lägga sina gazilioner i Har du inte läst dagboken, Ramzi backar ju bara (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Du kan få hyra in dig i min garderob, mkt fin o gott om plats. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Har du inte läst dagboken, Ramzi backar ju bara (= sant, och glömmer 40k euro lite höger o vänster Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 se till att trissa upp budgivningen lite iaf för han som ska köpa favoriten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 http://www.poker.se/pokerspelare/ramzi-jelassi-11.html Har jag missat nåt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 http://www.poker.se/pokerspelare/ramzi-jelassi-11.html Har jag missat nåt? Grymt! Svagheterna vettefan, ser det som en styrka, men okej då Intressen Pokerforum.nu men aja, I scratch your back and you scratch mine Jäkligt snyggt iaf, gillar det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 se till att trissa upp budgivningen lite iaf för han som ska köpa favoriten Pallar inte tjaffsa med dnarbedliH, han foldar aldrig mot 4-bets ändå och jag vågar inte spela djupstackat med honom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Har du inte läst dagboken, Ramzi backar ju bara (= Eller hur, tänk hur mkt pengar man skulle haft om man inte hade så mkt otur i poker och la alla sina pengar på taxi, jag är en riktig filantrop. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 På tal om lägenheter. Vet inte om du också såg reklamen för lägenheterna i nya Citytowers i Vegas som gick på Tv hela tiden.. Men vore de inte en grym inverstering att köpa en sån svit? Lär ju öka som fan ivärde pga ekonomin osv+att de är jävligt soft att äga en lägenhet på största hotellet i vegas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 lol ska hildebrand köpa läggan, borde han inte sikta lite högre eller hur jäkla många gazilioner kan du glömma i taxibilar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 http://www.e24.se/lifestyle/klacksparkar/artikel_1475311.e24 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 http://www.e24.se/lifestyle/klacksparkar/artikel_1475311.e24 snällt att lämna tillbaka. Jag tycker iofs inte han i amsterdam ska lämna tillbaka mina pengar, han och hans familj behöver dom förmodligen mer än mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
messi87 Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 http://www.e24.se/lifestyle/klacksparkar/artikel_1475311.e24 hmm, orka lämna tillbaka halv mille... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Hehe, har inga planer på att låta det stå pf under intressen för evigt. Det märks verkligen vilka som är lättare att skriva infotexter om än andra. Alla vet ju redan hur t.ex. Gus spelar, men hade jag inte sett dig in action några hundra gånger hade jag aldrig haft någon aning. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Hehe, har inga planer på att låta det stå pf under intressen för evigt. Det märks verkligen vilka som är lättare att skriva infotexter om än andra. Alla vet ju redan hur t.ex. Gus spelar, men hade jag inte sett dig in action några hundra gånger hade jag aldrig haft någon aning. Sant, ni har sett mig raisa någon gång ibland sådär Men jag e faktiskt semitight relativt ofta, bara att det inte märks:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Har precis kört en liten vända i hemmagymmet, helt slut, känns skönt. Ska upp och titta till matlaget på övervåningen nu, det ryktas om att kockarna lagar en riktig festmåltid Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Sant, ni har sett mig raisa någon gång ibland sådär Men jag e faktiskt semitight relativt ofta, bara att det inte märks:) NIT imo;) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 NIT imo;) Jämfört med dig iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Antesvante får Micke Norinder att se ut som Dan Glimne. Ante har dock en fördel i att raisar allt istället för synar allt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 1 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 Hemma hos Micke i solna nu och gejmar lite lördagsturrar. Har startat sådär men känner mig sugen på att spela riktigt bra, så det kan nog bli en rolig kväll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 Lycka till ikväll RaMz! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 1 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 Lycka till ikväll RaMz! fan jag tror du jinxa mig, har gått iskallt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 Sorry men är väl inga problem om du bytt lite procent med micke? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Sorry men är väl inga problem om du bytt lite procent med micke? Micke har spelat mariokart i en timme nu så jag tror inte det går så bra för mina procent Men han kände väl att han behövde vila en dag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts