Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
se till att trissa upp budgivningen lite iaf för han som ska köpa favoriten

Pallar inte tjaffsa med dnarbedliH, han foldar aldrig mot 4-bets ändå och jag vågar inte spela djupstackat med honom.

Postad
Har du inte läst dagboken, Ramzi backar ju bara (=

Eller hur, tänk hur mkt pengar man skulle haft om man inte hade så mkt otur i poker och la alla sina pengar på taxi, jag är en riktig filantrop.

Postad

På tal om lägenheter. Vet inte om du också såg reklamen för lägenheterna i nya Citytowers i Vegas som gick på Tv hela tiden.. Men vore de inte en grym inverstering att köpa en sån svit? Lär ju öka som fan ivärde pga ekonomin osv+att de är jävligt soft att äga en lägenhet på största hotellet i vegas :P

Postad

Hehe, har inga planer på att låta det stå pf under intressen för evigt. :)

Det märks verkligen vilka som är lättare att skriva infotexter om än andra. Alla vet ju redan hur t.ex. Gus spelar, men hade jag inte sett dig in action några hundra gånger hade jag aldrig haft någon aning.

Postad
Hehe, har inga planer på att låta det stå pf under intressen för evigt. :)

Det märks verkligen vilka som är lättare att skriva infotexter om än andra. Alla vet ju redan hur t.ex. Gus spelar, men hade jag inte sett dig in action några hundra gånger hade jag aldrig haft någon aning.

Sant, ni har sett mig raisa någon gång ibland sådär ;) Men jag e faktiskt semitight relativt ofta, bara att det inte märks:)

Postad

Har precis kört en liten vända i hemmagymmet, helt slut, känns skönt. Ska upp och titta till matlaget på övervåningen nu, det ryktas om att kockarna lagar en riktig festmåltid :)

Postad

Hemma hos Micke i solna nu och gejmar lite lördagsturrar. Har startat sådär men känner mig sugen på att spela riktigt bra, så det kan nog bli en rolig kväll.

Postad
Sorry :(

men är väl inga problem om du bytt lite procent med micke? ;-)

Micke har spelat mariokart i en timme nu så jag tror inte det går så bra för mina procent :) Men han kände väl att han behövde vila en dag.

• Skapa nytt...