Verner18 Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Varför har man 400k i kontanter Hade med mig typ 20k, jag vann lite på % Amsterdam, vann 8k på turspel plus att jag hade 2k usd och ett 5k bellagio chip som låg och skräpade i väskan också Igår gick jag och la mig tidigt istället för att gå ut med dom andra, blir väckt när dom kommer hem vid 4.30 och får höra att det är kinagame uppe i sviten med Legato och Norinder, blixt på med kläderna och in i hissen. Måste ju spela hög Kina som fan nu så man kan swinga tillbaka taxibacket, så vi har spelar 100e poängen senaste tiden. Vi spelade till 11a på morgonen och jag slutade lillback efter att vi hade dubblat stakesen mot slutet efter att team, Norinder/Gurre hade hit n runnad för 103 punkter Vaknade precis så dygnsrytmen blev katastrof nu, men det kanske är value om vi kör kina varje natt
Sideshow Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Kan vara det sjukaste jag någonsin läst? Hur gick/går det med väskan?
kravmärkt Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Inte för att vara dum, strö salt i såren eller något men det känns riktigt klantigt, hoppas du får tillbaka pengarna i alla fall.
ANGRYKOREAMAN Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Inte för att vara dum, strö salt i såren eller något men det känns riktigt klantigt, hoppas du får tillbaka pengarna i alla fall. No shit sherlock.
Goldwinner Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Hade med mig typ 20k, jag vann lite på % Amsterdam, vann 8k på turspel plus att jag hade 2k usd och ett 5k bellagio chip som låg och skräpade i väskan också Igår gick jag och la mig tidigt istället för att gå ut med dom andra, blir väckt när dom kommer hem vid 4.30 och får höra att det är kinagame uppe i sviten med Legato och Norinder, blixt på med kläderna och in i hissen. Måste ju spela hög Kina som fan nu så man kan swinga tillbaka taxibacket, så vi har spelar 100e poängen senaste tiden. Vi spelade till 11a på morgonen och jag slutade lillback efter att vi hade dubblat stakesen mot slutet efter att team, Norinder/Gurre hade hit n runnad för 103 punkter Vaknade precis så dygnsrytmen blev katastrof nu, men det kanske är value om vi kör kina varje natt Kör ni kina även på nätet ? Simbapoker kör tydligen kinapoker är det nån mer sajt som kör kinapoker? Hade vart kul och se er spela det verkar vara ruskigt inne just nu. mvh
kravmärkt Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 No shit sherlock. Att sitta och hålla inne på en kommentar som är fyra år efter sin tid är verkligen inte coolt at all. you better shape up... diidinanana nana na na ~~~~~~ http://www.youtube.com/watch?v=vY8nRfEnWtc&feature=related
JoeFalk Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Att sitta och hålla inne på en kommentar som är fyra år efter sin tid är verkligen inte coolt at all. you better shape up... diidinanana nana na na ~~~~~~ http://www.youtube.com/watch?v=vY8nRfEnWtc&feature=related LOL
KingCosmoKramer Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 ramz is ballin out of control
papiPope Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Man glömmer inte $40k i en taxi imo.
mr-flow Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Man glömmer inte €40k i en taxi imo. FYP. Och 40K euro. Sick sick sick, jag kan vara chaffis på framtida resor om ni pröjsar hyrbil och bensin
kossan Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 FYP.Och 40K euro. Sick sick sick, jag kan vara chaffis på framtida resor om ni pröjsar horor och bensin. Tror det blir billigare o ta en taxi.
papiPope Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 FYP.Och 40K euro. Sick sick sick, jag kan vara chaffis på framtida resor om ni pröjsar hyrbil och bensin Ja euro då. Men att ens lägga undan väskan!?
mendieta19 Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 jag tycker inte heller man ska glömma massa pengar i en taxi
ulaf Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 jag tycker inte heller man ska glömma massa pengar i en taxi Nya oneliner-kungen på pf bara glider in och sätter dom i krysset varje gång!
m1978 Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Ja euro då. Men att ens lägga undan väskan!? haft 60k på mig en gång å då var jag fan konstant bajsnödig, gick och kolla mig över axeln konstant och kollade var 10 sekund att pengarna var kvar. skulle jag haft 400k är det plastpåse å bända på skinkorna
jon2 Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Man Glommer Inte/tappar Bort 40k E !!!!
speltorsk_LOL Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 ett 5k bellagio chip som låg och skräpade i väskan också Skön du är El Rumzi! (=
gdaily Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag glömde drygt en mille sek i baren på en flygplats en gång, men de låg kvar när jag kom förbi 5 minuter senare, med andan i halsen. Efter det har jag alltid pengarna i fickorna.
Infinity Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag glömde drygt en mille sek i baren på en flygplats en gång, men de låg kvar när jag kom förbi 5 minuter senare, med andan i halsen. Efter det har jag alltid pengarna i fickorna. Jag hoppas verkligen att du trollar.
ANGRYKOREAMAN Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag glömde drygt en mille sek i baren på en flygplats en gång, men de låg kvar när jag kom förbi 5 minuter senare, med andan i halsen. Efter det har jag alltid pengarna i fickorna. Ola "ballern" Brandborn FYP
gdaily Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag hoppas verkligen att du trollar. Nix, sadly inget trollande.
upandcoming Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag glömde drygt en mille sek i baren på en flygplats en gång, men de låg kvar när jag kom förbi 5 minuter senare, med andan i halsen. Efter det har jag alltid pengarna i fickorna. vad gjorde du med en miljon i kontanter? tell us more!
JensNi Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Lånar tråden lite bara, ursäkta. Påtal om glömma saker. När jag jobba på Telenor Xpress(förlåt) glömde vi en hel kartong med ca 40-talet nokia telefoner utanför Netto i Göteborg vid stationen. Sluta jobba 20.00. Drog till centralen där nåra andra jobba, snacka med dem, drog och åt, kom till hotellet i mölndal, då vi packar in kryper paniken fram! "Varfaaan e Nokia-lådan??!? Jo, klart den glömde vi" Mölndal-"Netto vid Centralen", ca 3 min. Måste va nåt sorts rekord. Klockan är nu vid 22-tiden. Där på trottoaren står lådan och inget fattas i den... Minuterna mellan hotellet och Netto är nog de svettigaste jag varit med om.
KingCosmoKramer Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag glömde drygt en mille sek i baren på en flygplats en gång, men de låg kvar när jag kom förbi 5 minuter senare, med andan i halsen. Efter det har jag alltid pengarna i fickorna. Bankkort = överskattat?
Recommended Posts