Kidder Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Hur gick det på laddies ? Ge fan i och sno mina chips när jag har big slick...
RaMz Postad 11 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2008 Hur gick det på laddies ?Ge fan i och sno mina chips när jag har big slick... Kom 3a till slut för 4,9k tror jag det var.
DjLuppy Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Postad 11 Oktober , 2008 Håller med. Tycker Jesus närvaro sabbade lite av den hysteriska inledningen med birdsången dock.. "Look it's Jesus! And his best pal Peter aaah aaah aahh WOW" Håller i övrigt med att det sabbade lite men fortfarande det roligaste Family Guy jag sett!
RaMz Postad 11 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2008 jag kommer inte ens ihåg jesus delen
Bootliner Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Postad 11 Oktober , 2008 There seems to be an absence of a certain ornathological piece...
RaMz Postad 11 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2008 ... a headline regarding mass awareness of a certain aviant variety...
stonethailand Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 bra nivå på magenta från micke, lär ju satt rekordet i baren iallafall... det är en sak som är säker. Riktigt ur form efter ett sinnes mintuu race med solna grabbarna, skönt att man nu sitter o öser resorb för o öht klara morgondagen. trist att man en gång i livet när det bjuds magnumskumpa, vara på depp nivån och börja chippa efter loka. tilt ööööööö
RaMz Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2008 bra nivå på magenta från micke, lär ju satt rekordet i baren iallafall... det är en sak som är säker. Riktigt ur form efter ett sinnes mintuu race med solna grabbarna, skönt att man nu sitter o öser resorb för o öht klara morgondagen. trist att man en gång i livet när det bjuds magnumskumpa, vara på depp nivån och börja chippa efter loka. tilt ööööööö hehe. var väl ändå inte så farligt? vi var ju ändå över 20 pers typ. Var ju f ö Joels fel att vi var tvungna att beställa in en extramagnum flaska bara för att dom hade gjort det. Jag hade sjukt nice kväll men började må lite dåligt vid 2.30 typ så tog det lugnt och drog hem efter första klubben. Känns så jävla tråkigt att inte va med hela kvällen när det var en så sjukt bra kväll, men min kropp börjar väl säga ifrån nu efter några år av bra kvällar. Kul o träffas iaf, nästa gång kör vi ändå n i kaklet
RaMz Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2008 ramz? budapest? gogo? Vet inte, men antagligen. Var snack om att hyra en fet svit med ett gäng och dela. Men först är det turnering i sthlm ju, senär jag lite sugen på att dra till Alicante en sväng.
Thorn- Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Vet inte, men antagligen. Var snack om att hyra en fet svit med ett gäng och dela. Men först är det turnering i sthlm ju, senär jag lite sugen på att dra till Alicante en sväng. Okej det låter sweet Jag ska dra dit med mendi, eisen, haugen och kgl så om ni åker dit också lär vi ju hooka upp och äga staden lite
RaMz Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Okej det låter sweet Jag ska dra dit med mendi, eisen, haugen och kgl så om ni åker dit också lär vi ju hooka upp och äga staden lite lätt. jag är typ rädd för östeuropa dock, varje gång vi åker dit så spårar det ur.
ebisumaru Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Okej det låter sweet Jag ska dra dit med mendi, eisen, haugen och kgl så om ni åker dit också lär vi ju hooka upp och äga staden lite ojoj hela turneringseliten . Jag ska också med så det är nån som är kass.
Rebonius Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Thorn försöker övertala mig men det är rätt marginellt. Ska du spela mer live nu när % klonken satt Ramz?
ebisumaru Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Thorn försöker övertala mig men det är rätt marginellt.Ska du spela mer live nu när % klonken satt Ramz? koooooooooooom igen
ebisumaru Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Alla som ska till Budapest: Vilket hotell ska ni bo på?
Verner18 Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 bra nivå på magenta från micke, lär ju satt rekordet i baren iallafall... det är en sak som är säker. Riktigt ur form efter ett sinnes mintuu race med solna grabbarna, skönt att man nu sitter o öser resorb för o öht klara morgondagen. trist att man en gång i livet när det bjuds magnumskumpa, vara på depp nivån och börja chippa efter loka. tilt ööööööö du är niclas va? folke verkade må bra efter mintuun nån som vet hur det ser ut med platser till budapest?
Verner18 Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 fml om mendieta sitter i poss och börjar kallsyna raises blixtmuck med KK isf
RaMz Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Thorn försöker övertala mig men det är rätt marginellt.Ska du spela mer live nu när % klonken satt Ramz? well, har väl typ spelat dom flesta toursen. Vad mer tänker du på?
RaMz Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2008 du är niclas va? folke verkade må bra efter mintuun nån som vet hur det ser ut med platser till budapest? äckliga mattsson som tar in på grand hotell med tjejen. Men tror dom mådde bättre än Joel och dom efter Magenta, förlorarna av magnum-racet lol. spårad kväll iaf, kan ha vart rekordkväll i kassan för dom.
Rebonius Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 well, har väl typ spelat dom flesta toursen. Vad mer tänker du på? Hade iallafall fått intrycket av att du inte skulle lira vissa liveturneringar som inte hade supervärde eftersom det hade varit kallt på senare tid, typ WSOPE. Kanske bara ett intryck iofs.
RaMz Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2008 jo det är väl sant iofs. Men du vet hur det är, man är ju alltid sugen att spela alla dom stora.
mendieta19 Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 fml om mendieta sitter i poss och börjar kallsyna raises blixtmuck med KK isf det roliga är att jag vet vem du är men inte tvärtom:-)
Thorn- Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Alla som ska till Budapest:Vilket hotell ska ni bo på? Alla som jag åker med ska bo på Sofitel Budapest där man får rum om man kvalar in. Langa pm eller nåt om du är sugen på att hänga lite med oss Angående platser i turneringen så mailade jag pokerstars och frågade och dom sa att det var "very unlikely" att dom skulle nå capen. Jag personligen hade tänkt köpa in på plats med cash (dom tar tyvärr inte kort ) och det verkar ju inte som att det blir något problem!
Recommended Posts