RaMz Postad 31 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2007 Dingelidingdingdong Man är sånt %-proffs så det är sjukt. Var iofs inte svårt att inse att Mattsson, Iremats och Alex skulle dinga, sverigeeliten i tur lixom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gallico Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Stabilt. Blir det Australien? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 31 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2007 Yep, åker nästa söndag. Nu måste vi skynda till flyget, nyår i sthlm ikväll. Vi grundade med lite utgång igår på Park Lane så hoppas man inte stupar efter idag... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jollan Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Yep, åker nästa söndag. Nu måste vi skynda till flyget, nyår i sthlm ikväll. Vi grundade med lite utgång igår på Park Lane så hoppas man inte stupar efter idag... Bra val! (= Gott nytt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 1 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Nån annan som är lite trött idag? Känns som att det kommer bli ett bra år i alla fall Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Jag är trött! Året börjar underbart iaf! (ligga) haha, bra stök på´t igår eller ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 1 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Tog det ganska lugnt faktiskt, men dte var soft, hängde i bromma med massa vänner. Har inte orkat festa så hårt senaste tiden, kroppen har sagt ifrån. Men kan nog bli lite utgång i australien kan jag tänka mig Ska bli sjukt skönt att komma till lite soligare klimat, är så mörkt o tråkigt här i sthlm just nu. Nästan så man ser fram emot 22h flyget... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Bra signatur på KenRetaard nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Fan jag som trodde det här året skulle börja bra... Inleder med att backa 5 inköp på 2-4 körde 2 ganska stora bluffar rakt in i topset och sne när jag fick topset så stoppa vi in massor mot flushdrag som kom. Tiltad nu när man hade grindat upp primakontot från 1k till 4.5k, ska försöka lite till imorgon, orkar inte grinda nå mer 1-2 dock, men kanske måste. Har bestämt mig för att få upp dte där jäkla kontot över 10k så jag kan casha ut och spela lite 5-10 lr nåt på nån annan site. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Vem är grek-Alex som vann CPW? Det kan ju inte vara TLK? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Melbourne är lite semitråkig stad, sydney är ballare. Men Crown towers är iaf nöthotellens nöthotell. Stora fräscha rum med otrolig utsikt, riktigt bra faktiskt. Kanske kommer ner, har inte bestämmt. Alex (laura74) . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexander_____ Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 ramz, vi måste fixa extrasäng till kenretaard så att han slipper sova på golvet i sitt rum när jag kommer ner på tisdag... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 . Där hade vi den. Grattis Dr Alex! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 ramz, vi måste fixa extrasäng till kenretaard så att han slipper sova på golvet i sitt rum när jag kommer ner på tisdag... lol är d så. Varsågod för vinstkakan också... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 ramz, vi måste fixa extrasäng till kenretaard så att han slipper sova på golvet i sitt rum när jag kommer ner på tisdag... var inte orolig alex vi har bokat ett vandrarhem åt dig, du delar rum med en tysk synth-kille och ett gäng hippies. 10 au$/natt bara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Lol Hur mycket har storkiz spelat bort & levt upp sen sm vinsten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Hur mycket har storkiz spelat bort & levt upp sen sm vinsten? om du vinner sm nångång Djens skulle jag nog överväga att lära mig omaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Vart och käkat lite med min mor, drack ett sjukt gott vin från chile, måste ta reda på vad det hette. Ska ut en sväng om en liten stund, ska träffa Niko och NN, borde bli kul med sista utgången här i sthlm innan man drar till Australien. Kylan ute idag var helt sjukt olidlig och det blåste typ ren is, men d sjuka är att jag var glad ändå, för jag vet att d är d sista jag ser av skiten. Om 2 dagar så är jag i solen i Melbourne....aahh myyys Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Hur mycket har storkiz spelat bort & levt upp sen sm vinsten? Tror att killen är bust hört att han går i tingsryd och samla burkar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Så, nu har jag vart o hämtat tvätten från tvätteriet så jag är redo att sticka. Utgången igår blev ganska lugn, det var inte så mkt folk ute. Alla har väl bränt sina pengar på julklappar i guess. Spelade lite 3-6 på prima när jag kom hem o tänkte tight-grinda lite på dom småpengarna jag har där. Det gick inte så bra, av nån anledning så kände jag mig tvingad att raisa varje hand, kan ha nått med dom drinkarna jag ändå hann få i mig när jag va ute. Backade bara lite till slut i alla fall, jag har nu 4k på siten och jag började med 1.2 så det går ju åt rätt håll i alla fall Ska nog dra och spela lite live senare ikväll. Vart riktigt bra game i sumpan senaste dagarna med varannat varv texas och varannat omaha, borde kunna vinna en hundring med lite medrigg. Tilt om man torskar en hundring iofs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Kollat PM Ramz? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Ska nog dra och spela lite live senare ikväll. Vart riktigt bra game i sumpan senaste dagarna med varannat varv texas och varannat omaha, borde kunna vinna en hundring med lite medrigg. Tilt om man torskar en hundring iofs oh, carlos? bra drag där fortf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Kollat PM Ramz? Ja, sry. haft mkt på gång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 oh, carlos? bra drag där fortf? Va där för första gången häromdagen. Va inte så mkt folk där förutom dom som spela det där gamet jag prata om. Men vad jag förstår så är d mer folk där på turneringsdagar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts