Softish Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 När man "surfar" bland inläggen i det här forumet så har man till mans ingen aning om vilka snubbar som använder de olika nicken. Jag undrar därför om det är relativt många här som är hyfsat kända proffs (inom Sverige) och vad de heter på riktigt? Citera
MikeTime Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Mazak14 är ju Mats Rahm. Han skriver dock inte härinne så mycket sedan T6-tråden drog igång Citera
Tottyville Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 När man "surfar" bland inläggen i det här forumet så har man till mans ingen aning om vilka snubbar som använder de olika nicken. Jag undrar därför om det är relativt många här som är hyfsat kända proffs (inom Sverige) och vad de heter på riktigt? Ganska drygt att skapa en sån här tråd när man är PF's mest kända person och lever som proffs på sitt limit spel. Citera
heltoker Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Ganska drygt att skapa en sån här tråd när man är PF's mest kända person och lever som proffs på sitt limit spel. Citera
QuantumSatis Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Ganska drygt att skapa en sån här tråd när man är PF's mest kända person och lever som proffs på sitt limit spel. Exakt. För jag antar att jag inte har fel; Softish = TexasLimitKing, eller? Citera
Softish Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Ganska drygt att skapa en sån här tråd när man är PF's mest kända person och lever som proffs på sitt limit spel. Ha ha.. ökänd kanske men det där om proffs antar jag var en sarkasm? Jag heter iockförsig Sagström i efternamn och använde tidigare nicket The Salmon Citera
Softish Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Kolla här för många fler. Tack . Är t ex gdaily och några andra regularpostare relativt välkända proffs och vad heter de i så fall i verkligheten? Citera
MikeTime Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Tack . Är t ex gdaily och några andra regularpostare relativt välkända proffs och vad heter de i så fall i verkligheten? Öh, levlar du nu eller...? Gdaily är ju Ola Brandborn ffs.... Citera
oleby Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 När man "surfar" bland inläggen i det här forumet så har man till mans ingen aning om vilka snubbar som använder de olika nicken. Jag undrar därför om det är relativt många här som är hyfsat kända proffs (inom Sverige) och vad de heter på riktigt? Menar du no-limit proffs eller limitproffs ? Tror att andelen limitproffs är ganska hög här som på många andra pokerforum. Citera
MJ Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Knappt några "kända" proffs som skriver regelbundet. Mats Rahmn som nämndes tidigare skrev väldigt lite även innan T6. Finns ju forum där "kända" proffs skriver mer frekvent. Citera
SouthEast Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Legato syns ju till och från. Citera
Softish Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Postad 20 December , 2007 Legato syns ju till och från. Legato skrev dock mest tiden efter Pokermiljonen då han blev hårt kritiserad av ganska många forumister (p g a den "dåliga" bluffen som blev nersynad av en amatör). Citera
Recommended Posts