TantLarsson Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Jag funderar på att prova att spela Omaha. Har någon tips om någon sajt som lämpar sig för Omahanybörjare. Citera
carromalmoe Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Jag funderar på att prova att spela Omaha. Har någon tips om någon sajt som lämpar sig för Omahanybörjare. Pokerstars,dom har dom riktitgt låga nivåerna.samt väldigt många spelare. Citera
Rebonius Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Både FTP och Stars funkar bra. Har ingen aning om hur motståndarnas skicklighet skiljer sig dock. Men folk på låga nivåer brukar ju inte vara så bra oavsett sajt/nätverk. Citera
TantLarsson Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 Tack för tipset. Jag har spelat där, men inte Omaha. Jag tycker att Poker Stars sajt är lite rörig iallafall för en nybörjare som jag är. Jag råkade anmäla mig av misstag till en HORSE turnering, blev total förvirrad. Mot alla odds lyckades jag komma i pengarna!!! :lol: Citera
gdaily Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Passa även på att spela forumets Omaha-frirulle på Everest i kväll klockan 8. Citera
Recommended Posts