Rebonius Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Jag hade inte spelat på Bestpoker på väldigt länge när ett intressant mail droppade in i inkorgen. Tydligen skulle man under perioden mellan 11 december och 10 januari, samla in x antal VIP poäng mer än vad man gjorde i November. För en 4 gigs iPod Nano behövde man 2 000 poäng mer, vilket är 2 000 poäng för mig eftersom jag inte spelade något i November på Bestpoker. Jag hittar absolut ingenting om det här erbjudandet som kallas "Crazy Christmas" på deras hemsida. Kan tillägga att jag signade upp via forumet. Citera
jm_j Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Jag fick meddelande med mer exakta poäng i min "inbox" med meddelanderubriken "Crazy Christmas" på Bestpoker. Hoppas du hittar, annars skriv i tråden eller på MSN. Citera
Juggler Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 https://www.bestpoker.com/promotions/crazychristmas Citera
Rebonius Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Postad 14 December , 2007 https://www.bestpoker.com/promotions/crazychristmas Tack Nu blir det grind så att man får lite grejer. Citera
stugan Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Nån som har koll på hur snabbt man får ihop points på Nl50? Citera
Rebonius Postad 15 December , 2007 Författare Rapport Postad 15 December , 2007 Nån som har koll på hur snabbt man får ihop points på Nl50? Utklippt från Bestpokers hemsida: What are player points? You earn player points through playing games for real money on BestPoker.com. The points can be used for collecting various bonuses, you can shop with them in our exclusive VIP-shop, qualifying for special tournaments and claiming freeroll tournament cash prizes. Player points are points that you are awarded when playing real money How do I earn player points? You earn player points through playing all of the games for real money at BestPoker. Playing any of our poker games will earn you points. How many points do I earn? Every player who has been contributing money into the pot is awarded with an equal amount of Player Points every time the pot is raked. For every $0.1 paid in rake, you receive 0.1 Player Point. You can make up to 3 Player Points per hand, since the rake cap lies at $3. Tournaments 5 player points are awarded for every paid dollar in entry fee (real money tournaments). For example, if you enter a $20+2 tournament, you will be awarded 5 * $2 = 10 points, if you enter a $5+$0.50 tournament, you will be awarded 5*$0.50 = 2.5 points. The points are awarded when the tournament finishes. Citera
redlineer Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Antar att man inte kan ta del av erbjudandet om man inte är kund redan? Citera
Akumila Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Tänk bara på att man inte kan ta del av erbjudandet om man har en annan bonus på gång eller tänker använda sig av $600-reloaden under perioden. Citera
df_df Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Tänk bara på att man inte kan ta del av erbjudandet om man har en annan bonus på gång eller tänker använda sig av $600-reloaden under perioden. Sant dock så frågade jag supporten och det är okej om du lyckas cleara pågående bonus och sen ta del av crazy christmas inom tidsperioden då förstås Citera
Akumila Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Sant dock så frågade jag supporten och det är okej om du lyckas cleara pågående bonus och sen ta del av crazy christmas inom tidsperioden då förstås Vad svarade de? Är det ok med det omvända också? $300/600/1000-bonusen kan man ju starta fram till 1 januari. Citera
df_df Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Vad svarade de? Är det ok med det omvända också? $300/600/1000-bonusen kan man ju starta fram till 1 januari. Jodå det var helt okej enligt dem. dock så har jag ingen aning om det omvända men det borde väll gå lika bra det Citera
Vlade_Divac Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 Det lät ju som ett kul erbjudande, enda tråkiga va ju att bestpoker inte verkar gilla om man ska ta ut pengar, på måndag blir det två veckor sen jag gjorde bankuttag, ska ju ta 3-6 bankdagar står det supporten säger bara att de har haft problem med banken och att pengarna är på väg, nån annan som haft problem med uttag där? Citera
nutte_1983 Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 Det lät ju som ett kul erbjudande, enda tråkiga va ju att bestpoker inte verkar gilla om man ska ta ut pengar, på måndag blir det två veckor sen jag gjorde bankuttag, ska ju ta 3-6 bankdagar står det supporten säger bara att de har haft problem med banken och att pengarna är på väg, nån annan som haft problem med uttag där? För mig har det också tagit längre än vanligt på sistone. Förut hade man pengarna på kontot efter 2-3 dagar men nu tar det 7-10 dagar. Hoppas att det bara är ngt tillfälligt. Citera
Vlade_Divac Postad 27 December , 2007 Rapport Postad 27 December , 2007 Efter över 2 veckor kom pengarna, och då betalar de ut enligt kursen 1 dollar=5,80 kr?? Vet inte va de sysslar med. Kommer defenitivt aldrig spela där igen. Citera
SoderKrippa Postad 27 December , 2007 Rapport Postad 27 December , 2007 Efter över 2 veckor kom pengarna, och då betalar de ut enligt kursen 1 dollar=5,80 kr?? Vet inte va de sysslar med. Kommer defenitivt aldrig spela där igen. Jag får alltid mina pengar till "rätt" dollarkurs, så kolla om det inte tagits ut en avgift någon annanstans. För Bank Wire tar de ju en avgift på $10 per $1000 uttaget, kanske du missat det? /SK Citera
Recommended Posts