EverestPoker Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Åtta dagar Omaha: 12 – 19 december Två tindrande ljus i mörkret. Vi firar Omahas ankomst till Everest på följande vis: 1. All nya spelare från Pokerforum.nu/Poker.se Får ytterligare $200 i bonus – sammanlagt $500 i bonus. OBS: Se mer info nedan. Deltar i utlottningen av 4 st iPod Nano 2. Alla medlemmar av Pokerforum.nu Inbjuds att visa vem på Pokerforum.nu som är bäst på Omaha genom att spela i PF.nu:s privata Omaha-frirullar på Everest Poker. Tid: 16 och 19 december kl. 19:00 GMT – 20:00 svensk tid. Lösenordet hittar du här på Pokerforum.nu inom kort. Everest Poker har lagt $500 i potten i båda turneringarna. Dessutom lottar vi ut 1 guldpollett i samband med varje turnering. Guldpolletten är värd $100 och kan användas för att köpa in till valfri kvalturnering till vår audition för Live the Dream. Ny spelare – precis så här gör du: Ladda ner Everest Poker via bannern längst upp på den här sidan och registrera ett konto. Ange bonuskod: SweCash200 Ange bonuskod: PFomaha Du har nu 3 bonusar som står ”på kö” på ditt spelarkonto Den ordinarie välkomstbonusen på $100 Pokerforum.nu:s specialbonus på $200 En extra specialbonus på $200 Total välkomstbonus: $500 Åtta dagar Omaha - detaljer Bonuskoden PFomaha är giltig under perioden 071212 – 071219. Du har sedan 90 dagar på dig att spela in hela bonusbeloppet. Endast spelare som a) registrerar ett spelarkonto på Everest Poker via Pokerforum.nu eller Poker.se och b) gör sin första insättning under perioden 071212 – 071219 deltar i utlottningen av 4 stycken iPod Nano 4GB. Citera
León Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Vi befintliga spelare då? Som redan har ett konto på EvP, och rejkar en massa utan bonus i ryggen. Ingen extra bonus och ge till oss? Citera
Bafucin Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Vi befintliga spelare då? Som redan har ett konto på EvP, och rejkar en massa utan bonus i ryggen. Ingen extra bonus och ge till oss? Så jävla värdelöst, men vad kan man förvänta sig av Everest igentligen. Citera
EverestPoker Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Postad 12 December , 2007 Vi befintliga spelare då? Som redan har ett konto på EvP, och rejkar en massa utan bonus i ryggen. Ingen extra bonus och ge till oss? Alla befintliga spelare är välkomna att spela i PF.nu:s Omaha-frirullar där vi har lagt till $500 i potten. Vi kommer även att lotta ut 2 guldpolletter i samband med de här två frirullarna. Information om vårt nya system för reload-bonusar kommer att skickas ut i början av januari. Kan tyvärr inte ännu gå in på detaljer. Citera
punkis Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Insättningskrav för max bonus? Citera
EverestPoker Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Postad 12 December , 2007 Insättningskrav för max bonus? Finns inget som helst insättningskrav. Minsta möjliga insättning med Visa är 5 dollar, och för NETeller är det 10 dollar som gäller. Citera
SadGirl Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Ööhh...tack? Finns fler: http://www.poker.se/freerolls.php Citera
carromalmoe Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 trevligt med omaha turneringar.. Citera
EverestPoker Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 Dagens Omaha-frirulle är lösenordsskyddad. Rätt lösenord får ni genom att ange TOMTEN baklänges. Lycka till! Citera
EverestPoker Postad 19 December , 2007 Författare Rapport Postad 19 December , 2007 Stort grattis till "kulllen" som vann kvällens Omaha-frirulle på Everest Poker! Återkommer under morgondagen med vinnarna av guldpollett och iPods. Ni som spelade i kvällens frirulle - posta gärna kommentarer om spelet i den här tråden! Citera
swalle Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 Grattis kullen! Det ända jag har att säga är att det var en trevlig turnering, dock för lite startmarker imo! Citera
SpeedyG Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Jag instämmer i att det var en trevlig frirulle och så klart ett stort grattis till kullen. Nu till mina personliga kommentarer om frirullen Enligt http://pokerforum.nu/forum/862657-post1.html så anges det att det ska vara 2000 i startmarker och det var bara 1000. Jag känner det att det blir lite grunt när det handlar om PLO. Strukturen för hur blindsen höjs har jag inget att klaga på, däremot tror jag det hade varit bättre med 12-15 minuters blindsperioder. Detta beroende på att det spelas färre händer per blindsperiod i Omaha, kanske för att deltagarna behöver fundera längre tid på varje hand? I övrigt var det i början så där slaskigt som frirullar brukar vara, och säkert än slaskigare då en del är ovana vid Omaha-spel Mitt eget spel får jag på det stora hela vara nöjd med, trots lite korttorka och ett och annat felspel. Jag slutade på en hedrande 9:e plats (nickar PlayItLoud). Citera
EverestPoker Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Postad 20 December , 2007 Tack för feedback! Jag instämmer i att det var en trevlig frirulle och så klart ett stort grattis till kullen. Nu till mina personliga kommentarer om frirullen Enligt http://pokerforum.nu/forum/862657-post1.html så anges det att det ska vara 2000 i startmarker och det var bara 1000. Jag känner det att det blir lite grunt när det handlar om PLO. Strukturen för hur blindsen höjs har jag inget att klaga på, däremot tror jag det hade varit bättre med 12-15 minuters blindsperioder. Detta beroende på att det spelas färre händer per blindsperiod i Omaha, kanske för att deltagarna behöver fundera längre tid på varje hand? I övrigt var det i början så där slaskigt som frirullar brukar vara, och säkert än slaskigare då en del är ovana vid Omaha-spel Mitt eget spel får jag på det stora hela vara nöjd med, trots lite korttorka och ett och annat felspel. Jag slutade på en hedrande 9:e plats (nickar PlayItLoud). Citera
EverestPoker Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Postad 20 December , 2007 Omaha-kampanjen på Everest Poker har nu avslutats. Vi vill tacka alla nya och gamla spelare som deltagit! Vinnare av en guldpollett värd $100: Spelarnamn: Yrrven Vinnare av en iPod Nano: Spelarnamn: swalle22 Spelarnamn: htor Spelarnamn: trazan123 Spelarnamn: carlos558 iPod-vinnarna har kontaktats av spelarsupporten angående detaljer. Vi återkommer angående den kommande Omaha-frirullen med $1.000 i potten. Vi önskar alla Pokerforums medlemmar en riktigt God Jul! Citera
Blaabar Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Jahaja. Då var man en Ipod Nano rikare Tack för det! Har du någon aning om när den kan komma? Bekräftade mailet nyss. Citera
EverestPoker Postad 21 December , 2007 Författare Rapport Postad 21 December , 2007 Grattis! iPodden kommer i mitten av januari. Jahaja. Då var man en Ipod Nano rikare Tack för det! Har du någon aning om när den kan komma? Bekräftade mailet nyss. Citera
punkis Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 tack för ipoden, synd bara man redan har en oöpnnad + en man använder Citera
jierli Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 fan då punkis, det finns andra galet behövande! Citera
FraXioN Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 fan då punkis, det finns andra galet behövande! Precis, skänk den till barnen i Afrika.. Citera
jierli Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 Precis, skänk den till barnen i Afrika.. tror de isåfall har mer nytta av pengarna den ger vid en försäljning än själva poden.. Citera
FraXioN Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 tror de isåfall har mer nytta av pengarna den ger vid en försäljning än själva poden.. Det menar du inte? Citera
Blaabar Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Nu hitta man en ipod i brevlådan. Trevligt Tack igen! Citera
punkis Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Nu hitta man den en ipod i brevlådan. Trevligt Tack igen! Me too, trevlig med Nya nanomodellen, så fick tjejen en av mina gamla Citera
Recommended Posts