grandyz Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Jag antog att din fråga om jag hade "ont i huvudet" var menad som negativ kritik rörande mitt spel i denna specifika hand.Trodde inte du menade om jag behövde en huvudvärkstablett vid tillfället. Fråga 1: Ja jag tror jag kan leda. För mig är detta ett standard spel mot lösa aggressiva spelare. Man kan inte spela för passivt och släppa potterna enkelt hela tiden då man helt enkelt ger bort alldeles för mkt deg i längden. Sen är det ju också gambling vi sysslar med och hade 7an träffat turn hade ju jag bustat istället för ivar. Fråga 2: Jag antog att du har mindre pokerkunskaper eftersom du inte förstod fråga 1 och samtidigt undrade om jag led av huvudvärk. Anledningen att jag postade handen var att jag fann det hela lite roande då jag såg ivars tidigare inlägg om varför man ställer in på river. Inget agg här med andra ord....gg Okej, jag kanske var lite otydlig i mitt skrivande, ja. Vet exakt hur jobbig han kan vara och därav så kanske du blev less och bara floata med. Citera
iamivar Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Han spelar handen helt okej, men känns rätt onödigt att posta den här då det inte finns minsta likhet med originalposten. Citera
pezdawg Postad 18 Januari , 2008 Rapport Postad 18 Januari , 2008 Han spelar handen helt okej, men känns rätt onödigt att posta den här då det inte finns minsta likhet med originalposten. sant borde ha startat en egen tråd... ber så hemskt mkt om ursäkt. Citera
Recommended Posts