IRLsucks Postad 2 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Gick smutt idag på FTP, plus cirka 3k på 400 händer NL600 Hade sån flyt att det inte kändes rättvist mot motståndarna, ska köra Party nu, ligger 600 upp efter 200 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Gick smutt idag på FTP, plus cirka 3k på 400 händer NL600 Hade sån flyt att det inte kändes rättvist mot motståndarna, ska köra Party nu, ligger 600 upp efter 200 händer abow varför denna otrohet mot carlos? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 2 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 abow varför denna otrohet mot carlos? Det var ganska kallt där idag, Dan lirade på mitt konto dock, tror han backade har ubervärde på ett NL1k PP bord nu, kan inte refilla dock, har maxat min depositlimit, tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IamNils Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 vad nickar du på pp o va lirar du för stakes där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 2 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 vad nickar du på pp o va lirar du för stakes där? Nickar Irlsukks och jag spelar där det finns värde. Är tiltad nu. Sitter på ett NL1k bord med übervärde mot en riktigt supertomte, som för att dra ett exempel synade ner för 150 BB med 85 potbetar alla gator på bräda J8K3A. Han satt iaf med 5000$ gulade mitt PP konto som hade depositlimit på 2500$ Losade med J7 mot A3 all in på turn 77A4 sista handen, kan inte refilla. Ingen kan göra inter-account transfer och det är 12 gubbar bakom i w8 list. Så jag måste lämna en superduperfisk med 6000$. herregud. Gjorde det här spelet innan jag gulade med J7, och där hade Gratte en poäng, han menar att det är dumt att göra ett sånt här marginellt spel om man inte kan refilla, för jag riskerar inte bara mina 1k$ utan jag går dessutom miste om chansen att vinna hans 5k som han har bakom. Jag ångrar inte en sekund den här handen ur EV synvinkel. Han minirejsade pre ofta, sen handen innan den här torskar han AA mot QK på K hög bräda och squeesar som fan. Hans hand ser minst sagt ut som luft. Men som sagt, för marginellt för att vara EV+ när jag inte kan refilla, eller? ***** Hand History for Game 7023307036 ***** $1,000 USD NL Texas Hold'em - Friday, May 02, 16:02:52 ET 2008 Table Beta Deep Stack #1375656 (Real Money) Seat 1 is the button Total number of players : 6 Seat 1: BamBaBaaam ( $2,031 USD ) Seat 2: Stonewho ( $2,110.25 USD ) Seat 3: BigBossu ( $1,852.50 USD ) Seat 4: zakhy ( $2,189.50 USD ) Seat 6: KYPHIKOBA ( $2,318 USD ) Seat 5: IRLsukks ( $1,027 USD ) Stonewho posts small blind [$5 USD]. BigBossu posts big blind [$10 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to IRLsukks [ 8c 8h ] zakhy folds. IRLsukks raises [$35 USD] KYPHIKOBA folds. BamBaBaaam calls [$35 USD] Stonewho raises [$145 USD] BigBossu folds. IRLsukks calls [$115 USD] BamBaBaaam calls [$115 USD] ** Dealing Flop ** [ Th, 3s, 2d ] Stonewho bets [$870 USD] IRLsukks is all-In. BamBaBaaam folds. Stonewho calls [$7 USD] ** Dealing Turn ** [ 7c ] ** Dealing River ** [ 7d ] Stonewho shows [ Qh, Qc ]two pairs, Queens and Sevens. IRLsukks doesn't show [ 8c, 8h ]two pairs, Eights and Sevens. Stonewho wins $2,211 USD from the main pot with two pairs, Queens and Sevens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IamNils Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 d e stonewho some e fisken? han hade la bara 2k? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 d e stonewho some e fisken? han hade la bara 2k? jag tror han plussade upp till 6k efter det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 abow. lackar oxå över dessa jävla depositlimits... haha mitt mål går skitbra. 2k händer avklarade.. e helt slut... men 4k + ^^: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 2 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Helt rätt Johan. Bra Mårten. Trea i en 50 euro rebuy 10k gtd nu. 1600 euro, alltid något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 alltså jävla fitta e allt jag har att säga... wow... det här e mest riktigt till pokergänget, vill att ni sak vet ahur jävligt jag har det. fick ihop 3400 händer idag, det e galet mycket, spelade typ mer eller mindre hela dagen... låg som bäst 5700 upp, personligt rekord. men vad händer då? den värsta variansen i mitt liv slår mej på käften x1000. tappar alltihop på 1k händer. möter en snubbe som inte missar en enda flop. när jag äntligen plockar stege sätter han färg river. tvåpar? han synar 5bet med hålkorv som sitter. blabla bla whine hit och dit, man får höra det varenda dag men JÄVLAR alltså. har ingenstans annars å whina, eller posta luck-grafen, så jag gör det här... kolla hand ~2950 eller nåt, där jag e 1k$+ men borde vara 5700. det är väl hyfsat brutalt eller? sista 1k händerna alltså... diggar att jag bör ha 15ptbb/100 men istället har -1ptbb/100... e f.ö. 4200 plus på nl400 och 6k back på nl600... bra skit! och då vare en snubbe som tog 5 inköp av mej på nl400 på 5 minuter typ, han hade 2400ptbb/100 händer mot mej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Tråkigt det där Mårten, bara att ta nya tag. För goa gubbarna så har det gått bättre. Svinkallt hela dagen där inget har fungerat. Alla förutom norrmannen har legat ganska stabilt back. Våran nattsession nu har varit helt fantastisk! Vi lyckades hitta monstervärde på NL2k där FI var på riktigt sämre än NL50 spelare vissa av dem. Jag tog t.ex en 4k$ pott där FI synade en 1000 bet på turn 346J med KT off. gick hur som hellst ruskigt bra och jag gick från 10/20 bordet med lite över 13 000$. Totalt för dagen så är gänget upp runt 25 000$ efter att ha legat minus innan klockan 12. Jag tror för övrigt att det var riktigt länge sen jag spelade så otroligt bra poker som jag gjorde ikväll. Får hoppas på norrmannen också som är en av 20 spelare kvar på en 100$rebuy på stars också, förstapris 13 000$ där. Vore gött med en klonk live för nån av Dan eller gratte också i morgon. 400 000sek där till ettan. 120 spelare kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Tråkigt det där Mårten, bara att ta nya tag. För goa gubbarna så har det gått bättre. Svinkallt hela dagen där inget har fungerat. Alla förutom norrmannen har legat ganska stabilt back. Våran nattsession nu har varit helt fantastisk! Vi lyckades hitta monstervärde på NL2k där FI var på riktigt sämre än NL50 spelare vissa av dem. Jag tog t.ex en 4k$ pott där FI synade en 1000 bet på turn 346J med KT off. gick hur som hellst ruskigt bra och jag gick från 10/20 bordet med lite över 13 000$. Totalt för dagen så är gänget upp runt 25 000$ efter att ha legat minus innan klockan 12. Jag tror för övrigt att det var riktigt länge sen jag spelade så otroligt bra poker som jag gjorde ikväll. Får hoppas på norrmannen också som är en av 20 spelare kvar på en 100$rebuy på stars också, förstapris 13 000$ där. Vore gött med en klonk live för nån av Dan eller gratte också i morgon. 400 000sek där till ettan. 120 spelare kvar. wow, fan va kul! resultaten börjar arta sej! e ju nästan så man kan böra sikta högre än millen. GW! nu ska jag seeewla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 wow, fan va kul! resultaten börjar arta sej! e ju nästan så man kan böra sikta högre än millen. GW! nu ska jag seeewla Vi hamnade ju över snittet igår iaf men vi ligger fortfarande ganska så mycket efter med tanke på den knackiga startet, tror nog egentligen inte att vi är mer än break even eller lite plus. Har ju ganska bra utgångsläge live på toppen av det. Men igår var ju också första gången som vi satt alla fem tillsammans och grindade som det var tänk från början, kommer vi in i rutinerna så tror jag att det kommer att börja arta sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Vad ska ni göra med miljonen då? spela högre, en gemensam resa eller vad är tanken? Klart att det är roligt med en miljon, men nåt mål måste ni ju ha. Kanske ett nytt pokerkontor ala deluxe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Vad ska ni göra med miljonen då? spela högre, en gemensam resa eller vad är tanken?Klart att det är roligt med en miljon, men nåt mål måste ni ju ha. Kanske ett nytt pokerkontor ala deluxe dem köper väl porr antar jag? allt annat är ju galenskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 dem köper väl porr antar jag? allt annat är ju galenskap. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 eller åka till estland........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Tack alla för alla kreativa förslag, min plan är förståss att likt joakim von anka lägga alla pengar på hög för att kunna bada i dem. Nej vi ska inte göra något tillsammans, vi känner ju inte varandra irl utan vi kör bara det här nu i två veckor och sen så delar vi på allt. Senaste updaten är att både gratte och dan är ute ur turneringen, dan åkte i en cl pott på en QQ mot AK coinflip. Fina nyheter är däremot att pontus leder någon sorts turnering på någon sorts svartklubb. Massiv CL med 4 gubbar kvar där atm . 60k till ettan. alltid något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Har haft en fin kvällssession nu, cirka 10k$ upp, gött pontus vann live turren också, 60k där. ka-ching edit. 10k$ upp idag, 17 000$ upp för sessionen edit. upp 20k$ för sessionen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 ur sicko! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Har haft en fin kvällssession nu, cirka 10k$ upp, göttpontus vann live turren också, 60k där. ka-ching edit. 10k$ upp idag, 17 000$ upp för sessionen edit. upp 20k$ för sessionen jag hoppas du snackar om teamet och inte om dig`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Går det att köpa in för 200bb på partys betadeepbord? och vad är minsta inköp? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 jag hoppas du snackar om teamet och inte om dig`? näee jag är det, teamet är upp runt 34k$ atm för dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Går det att köpa in för 200bb på partys betadeepbord? och vad är minsta inköp? Tack Jag har bara spelat 1 session där på länge. Men jag tror betadeep är att du måste ha minst 50bb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 17k upp en session på "nl???" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts