Gå till innehåll

IRLsucks GG NO RE


IRLsucks

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jävlar, det finns verkligen riktigt osköna människor...

 

Agree! Nej, men alltså allvarligt, diaz drar ett uppenbarligen jävligt oseriöst skämt och jag följer upp med några sarkastiska kommentarer då Pokerfejset verkar ha sand i fittan. "Oh noes, man får inte skämta om så så seriösa saker som någons flickvän!". Är ni världens seriösaste dudes eller whats up? Hört talas om ironi? IRLsucks är ju med på noterna iaf och har humor, ni borde ta efter honom. <3<3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur långt hann ni till miljonen?

 

Vi har ju börjat segt som sagt men vi är inte klara än, vi har bara kört en av två veckor. Vi ligger rejält efter, vi kanske är... 100-200k sek + totalt hitills. Om det bara kan lossna lite / vi vinner en turnering så kan vi nog fixa det men det blir svårt.

Känner att lite ovana i hur vi ska organisera ett sånt här projekt påverkar också. Nu har vi kommit in i det, så förhoppningsvis så lossnar det nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Agree! Nej, men alltså allvarligt, diaz drar ett uppenbarligen jävligt oseriöst skämt och jag följer upp med några sarkastiska kommentarer då Pokerfejset verkar ha sand i fittan. "Oh noes, man får inte skämta om så så seriösa saker som någons flickvän!". Är ni världens seriösaste dudes eller whats up? Hört talas om ironi? IRLsucks är ju med på noterna iaf och har humor, ni borde ta efter honom. <3<3

 

jag tror han delar min åsikt i den här frågan... du är riktigt riktigt oskön.

skämtet var inte roligt heller, nej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror han delar min åsikt i den här frågan... du är riktigt riktigt oskön.

skämtet var inte roligt heller, nej

 

Jaha? Och vad har det med saken att göra? Ok, jag är oskön enligt en random på pokerforum. Ska skriva upp det i min stora svarta bok med saker jag fullkomligt skiter i. Ska inte OT'a sönder den här tråden mer dock.

 

Vad hände med we shall overcome förresten? :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha catfight. ledsen emil, johan och sören jag tycker skämtet var kul och hade förmodligen dragit det själv om jag fårr chansen. tror knappast emil tar illa upp faktiskt.

 

Men hahaha alla fattar ju det var ett skämt. Är ju bara det att skämtet var så förbannat tråkigt. Kommer just nu inte på ngt tråkigare skämt jag läst på detta forum. Är ju tvungen att kommentera då. Är ungefär som när min 13 åriga brosa säger att ngt är klart.

"jocke det är klart nu".

Jag springer dit.

"Hahaha det är inte klart, jag skämta"

Här lägger jag mig såklart på golvet och vrider av skrattattacker. :P

 

Edit: Nu blev ju dagboken faktiskt rolig t.o.m. Enda som fattats tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha nej det gör han garanterat inte, men det va framlagt på ett i mina ögon tråkigt sätt. jaja nog om det. har du haft nån backdag ännu erik? :)

 

Ja :( började en session vid 23 tiden efter två festdagar. backade rakt ut och orkade inte långgrinda ikvapp. -4k. tog dock rekorddag 2 dagar senare och plussade 7.3k så jag deppar itne så länge :P hur går det själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe ändå surt att tappa vinstsviten. riktigt bra jobbat ändå! Hur många dagar blev det?

joo det går fint... jag hinner inte spela så mycket men när jag väl spelar går det bra :) jobbar för mycket.. nu t.ex. :(

 

haha du verkar ha det stressigt på jobbet :P

jag har inte heller spelat så mycke på senaste. varit för fint väder för att sitta inne. blir inte mycke grind framöver heller, madrid på torsdag sen åker jag direkt därifrån till cypern på söndag.

 

streaken varade från 7e mars till 1a maj. 55 dagar borde det bli om jag inte är helt ute och cyklar. får väl ses som skapligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, 55 dagar är mycket imponerande!

 

Själv är jag tillbaka i göteborg nu och som alla vet så går inte orden alkohol och avgång 0800 från centralen gärna hand i hand. Sleten nu, men det blir nog ändå en mjukare grindsession med många breaks fram tills turneringarna ikväll.

 

Ligger någon snubbe och sover utanför huset i en gamal volvo :S folk verkar inte veta vem det är riktigt men det lär väll visa sig.

 

härlig helg för övrigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, 55 dagar är mycket imponerande!

 

Själv är jag tillbaka i göteborg nu och som alla vet så går inte orden alkohol och avgång 0800 från centralen gärna hand i hand. Sleten nu, men det blir nog ändå en mjukare grindsession med många breaks fram tills turneringarna ikväll.

 

Ligger någon snubbe och sover utanför huset i en gamal volvo :S folk verkar inte veta vem det är riktigt men det lär väll visa sig.

 

härlig helg för övrigt!

 

Haha go gubbe som ligger och sover i en gammal volvo.

Btw var i gbg sitter ni och grindar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blä segt, ute top 80 i både 100 re och sunday brawl. låg jävligt bra till hela vägen men sen blev de skitstora blinds och jag blev beatad. Hade iofs rätt mycket flyt genom dem turneringarna så ska inte klaga jättemycket. Vi har en gubbe kvar top 50 i sunday warmup, får hoppas på 100k klonk där :). Fick en fin start i FTOPs nu också och har tripplat snabbt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...