Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Såg häromdagen att jag hade fått 146 euro i rakeback från förra månaden och har spelat lite sen dess. Har vunnit upp till ca 700 euro nu och har mer självförtroende än någonsin typ.

 

Kanske ska försöka börja spela lite igen. Känns för bra för att inte ge det en chans.

 

EDIT: Tilten kom såklart, torska hälften tog ut resten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är så sinnessjukt sugen på att börja spela igen nu. Ska sätta in 500€ och börja grinda igen inom 2 veckor. Har för tillfället inte råd att sätta in mer tyvärr så jag kommer få nöta 10-25or. Men jag är så motiverad nu ändå så stakesen spelar inte en jättestor roll till skillnad från när man nött 200 eurosar i en månad och sen gå ner på 10or.

 

Skriver det här nu istället för när jag väl börjar bara för att jag är enormt uttråkad.

 

Wish me luck :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt. Suttit in blygsamma ca540 dollares på stars för att pröva lyckan igen, har spelat halvdant men blivit så jävla utdragen hela tiden och alltid i de viktigaste lägena. Trist att bli påmind direkt om hur jobbigt det kan vara.

 

Nött sng's i 20-40 dollars klassen, 6-manna. Rapporterar när jag är klar siffror osv.

 

Edit: så sick sick sick sick sick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha så jääävlaaa sick

 

Har suttit och skrikit hela natten här över all jävla otur och riggade äckliga stars som fick B2B att likna en variansfri himmel. Gular mina sista dollares i en coinflip på bubblan för CL i en 110 dollars sng och bara vrålar.. Börjar leta upp ny sida att deposita på när jag upptäcker att den sista sngoens vip-poäng gav mig min minibonus på 50 dollar. Lirar en 4-manna HU grej för runt 20-30, vinner, lirar en 50 dollars likadan och klonkar igen! 400+ på kontot nu iaf, ligger ju miniback fortfarande men känns som att jag ligger en miljon plus:-)

 

HH's on its way!

 

Orkar inte leta upp de intressanta nu, tar det imorrn, men det här missclicket gav mig vinsten iaf :)

 

PokerStars Spel #19394625790: Turnering #100304598, $100+$5 Holdem No limit - Matchomgång II, Omgång I (20/40) - 2008/08/05 - 22:24:56 (ET)Bord '100304598 1' 2-max Plats #2 har knappen

Plats 1: padrinosftw (3118 i marker)

Plats 2: Kid Poker BS (2882 i marker)

Kid Poker BS: lägger lilla mörken 20

padrinosftw: lägger stora mörken 40

*** HÅLKORT ***Utdelat till padrinosftw [:4b::7h:]

Kid Poker BS: höjer 80 till 120

padrinosftw: höjer 80 till 200

Kid Poker BS: synar 80

*** FLOPP *** [Qh 7s 7d]

padrinosftw: satsar 250

Kid Poker BS: synar 250

*** TURN *** [:Qh::7s::7b:] [:6b:]

padrinosftw: passar

Kid Poker BS: satsar 400

padrinosftw: höjer 2268 till 2668 och är all-in

Kid Poker BS: synar 2032 och är all-in

Ej synad satsning (236) returnerad till padrinosftw

*** RIVER *** [:Qh::7s::7b::6b:] [:2s:]

*** VISNING ***padrinosftw: visar [:4b::7h:] (triss, sjuor)Kid Poker BS: visar [:Qb::9g:] (två par, damer och sjuor)padrinosftw vann 5764 frånpott

*** SAMMANFATTNING ***Total pott 5764 | Avgift 0 Bord [Qh 7s 7d 6d 2s]Plats 1: padrinosftw (stora mörken) visade [4d 7h] och vann (5764) med triss, sjuorPlats 2: Kid Poker BS (knappen) (lilla mörken) visade [Qd 9c] och förlorade med två par, damer och sjuor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att det verkar vara något större intresse för min stackars dagbok men tänkte uppdatera ändå:

 

Gulade mina 560 dollares på stars, satte in 400något euro på Club4Aces häromdagen. Som vanligt på gamla älskade B2B har det svängt rejält men det börjar arta sig nu. Skottade en 100 euros sng med 170 kvar på kontot och lyckades klonka =) Är uppe i 623 nu och ska lägga ner för kvällen efter en 25euros rebuy.

 

Edit: Leder turneringen med 13,5k mot tvåans 9k. Dock 46 spelare kvar men skulle vara skönt att klonka en MTT, lite nostalgikänsla med b2b. Har spelat sjukt bra faktiskt, känns skönt att få tillbaks självförtroendet i spelet. Ca 800€ i förstapris. Peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande 1a, nu av 28a.

17k average 7,5k

 

edit:22k 1a. :)

 

Vann förresten upp mig lite mer på sng, rullen ligger på enorma €685.

 

Men förihelvete, hamnar all in i en 25k pott med AKs mot QQ. Flop Axx, turn x river Q.

 

Potten därefter hamnar på 22k där jag har öppet färgstegedrag mot överpar, en gång i livet nejdå. Blev så tiltad att jag hoppade i golvet ett par gånger vilket fick igång torktumlarn, haha.

 

Suck, lyckats bluffa mig upp till 16k igen iaf.

 

Edit:haha kul hand precis. Limpar sb med 8T på 350-700. Flopp AA7 två ruter, jag betar ut halvpott, han slår om och jag slår om igen. Han synar, turn 8 och jag ställer, han stekviker. Potten efter får jag in 99 mot 77 i 40k pott och det får stå, leder igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, klonkade en 100€ sng till, rullen är upp till lite mer respektabla (men fortfarande för lilla) 1,158 eurosar.

 

Seriöst så finns de allra sämsta spelarna på 100+, framförallt 200 är helt sjukt fisktätt imo. Såhär en fredagskväll är det inte mycket bättre dessutom.

 

Kommer sova gott inatt, var som minst nere på 70€ idag =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck, lirat 5 100€ idag och bubblat i 3, coinflippat mig ur tidigare i de andra två. Känns surt när man skottar liksom. Dagen har gått skitbra på de andra nivåerna så hamnade lillplus iaf. €1229 ligger rullen på nu medans jag lirar min sista €50 för dagen. Är inte på humör för att festa men efter att missat allt liv i stan igår tack vare bakfylla har man lite revanschsug ändå :)

 

83 spelade sen i onsdags, 22% ROI. Får se hur det ser ut efter 1000 men spelet känns bra just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet fortfarande inte hur man får HH's från B2B men det löser sig väl.

 

I sista sngoen (50€) hamnar jag HU och har 4538 mot fi's 4462. Han höjer upp till 400 på 75-150 och jag synar med :9s::7s: i bb. Floppen kommer :9g::8h::8s:, jag betar ut 600, han synar. Turn totalblankar, :4b: och jag betar 1500 varpå han ställer och jag blixtsynar givetvis. Han visar :Ah::Th: och *klonk* självklart dimper ett :Aw: på river. Därefter vinner jag en miljon potter irad och tar ledningen mirakulöst nog. Slutar med att jag har runt 5k, han lite under 4k. Han höjer från knappen till 400, jag ställer med :Aw::4w: och han blixtsynar med :Ks::7h::) Brädan blankar hela vägen och en sjuk comeback och viktig seger var ett faktum.

 

Ska ut nu, peace.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skitsession idag, kom inte itm i en enda och åkte från 1300 till 900. Lagom kul faktiskt, tror jag bubblade i mer än hälften. Spelade 4 50or, resten 25or och 10or. Kul jul.

 

Spelar lite mer ikväll när bakfyllan släppt helt och jag känner mig lite fräschare.

 

Btw så har jag börjat skriva i sng studiecirkeln, dock inge vidare mycket snack där tyvärr. Vore kul om det blev lite aktivt där.

 

/P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hah, lirade en 50:a medans jag railade polaren. Spelade riktigt bra och lyckades dra ut en trevlig kille HU och tog hem det =)

 

Sista handen var ungefär såhär (jävla donkspel av mig):

 

100-200

Fi (bb) ca 2500 x - x

Jag (sb) ca 6500 :As::2c:

Pre: Jag höjer til 500, han synar.

 

Flopp: :8s::8h::6s:

Han checkar, jag säger 500, han ställer och åsnejag synar.

Han visar :Aw::9s: , snyggt spelat Micke...

 

Turn x

 

River :2w:

 

Stiligt!

 

Ska försöka förklara iaf. Några händer innan höjde jag upp 500 med :Aw::5w: och han synar. Flopp :4w::5w::Kw: och han ställer pott rakt in i mig med :4w::8w: och klonkar :4w: obv. Det gör att jag inte kan sätta honom på en :6w: eller någon pocket. Ett :Aw: trodde jag innan att han skulle reställa pre 10/10 med (obviously wrongo). En :8w: kändes inte trolig eftersom han antagligen inte skulle vilja få bort mig med den, dessutom skulle jag knappast bara beta halvpott med färgdrag där. Kände att troligast var en hand som :7w::9w: eller någon annan mittenkortdraghand. Nåja, skönt att ha tur. :)

________

 

Har förövrigt fått tillbaks min älskade haj på sharkscope :) Saknat honom.

 

Rullen ligger på €1600+, är väldigt nöjd med tanke på att jag inte direkt lirat så mycket samt ganska lågt den här perioden.

 

/P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är cl inför finalbord i en 30€, ca €650 i första pris. I övrigt ligger jag lillplus för dagen. 10 fick pris, från när det var 15 kvar slog jag upp varje hand först in och fick så ihop a shitload of chips.

_______

 

Ligger 2a nu, 8 kvar och har dubbla avg.

_______

 

Inte spelat så bra hitills på ft, mkt omslag från andra och jag ligger 3 av 4a. 33k avg 43k.

_______

 

LOL! höjer från knappen, sb ställer mig jag har runt 20bb, jag synar med AJ han har KJ, K på river. SUCK!

 

Sen har han mage att klaga på min "extremt loosea syn". Någon som håller med honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty ty far to kind :)

 

Jag har inte spelat lika mycket nu som jag gjorde förrut när jag spelade långa sessioner, mest varit strölir nu så har inte lagt ner så mycket energi på att få in så många games som möjligt faktiskt.

 

Dock väger de otroligt dåliga spelarna upp den dåliga trafiken imho. Spelar du mycket sngoes där? Verkar inte vara någon på forumet som lirar sh sng på B2B ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...