Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

party party! :)

 

(=

 

Hur fan räknar man fel på 70k? :mrgreen:

 

Man tar i från tårna när man uppskattar backsiffran, för att man är på botten av ett hål. Då slipper du bli ännu mer negativt överraskad när du väl ska summera.

En klassiker i motgång... ;-)

 

Något i den stilen. Lägg till att man inte har bra koll på hur mycket man har haft inne på en väldans massa olika sajter osv och försöker låta bli att kika på nuvarande saldo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

håller fullständigt med var nere i skellefteå i somras finns så otroligt mycket att se

 

Grattis i förskott till pocket biotickets!

 

Äh HU är alla linjer legit 8-)

 

Handen jag syftade på så gick jag relativt tunt för värde på river, ångrar mig direkt och får en timebank x/r mot mig = snapsyn

 

 

 

 

Lost-Locke-I-was-wrong-lol-ff1418e8cc993fe8abcfe3ce2003e5c5-1.gif

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+++++

mvh ha de bra

 

detta kan inte jag ansvarera för med tanke på detta så hoppas ja att vi allesammans ses på borden på en snar framtid ska spela upp emot flera matcher till helgen har inte spelat nu på snart 2dagar ska iväg till lussekatt firandet imorgon kväll också blir allt från grädde på tårtan till kaviar på äggen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte lämnat lägenheten på hela dagen, bokat träff med ex, bestämt resa med en vän (jävlar vad bra den kommer bli om det nu blir av), gjort ett par burgare, grindat konstant i 11h, kollat lite basket, lagade lax med massa fräscha grönsaker, spelat lite mer.. Var ner 65k som mest för dagen på helt sanslös action, lyckats rädda det till vad HM säger mig är 35 ner men det känns som att det har gått bättre än så. Var ner 12 inköp till en kille på en högrejkande sida bla som jag efter 6h lyckades tömma. Han var inne för 3 inköp men jag backade ändå närmare 200bb på affären :)

 

Spelat med mina mått svinbra både idag och överlag i november, något att bygga vidare på framöver även om siffrorna visar fortsatt rött.

 

jpx00h.jpg

 

Jag var så bisarrt trött under en period av grinden, fick räkna på fingrarna för att förstå om jag hade stege eller inte. Någon dörr knarrade till och jag vart rädd i någon sekund innan jag insåg att det var spöken jag oroade mig för. Spöken?! Garvade gott åt mig själv då, gick och splashade en saftig dos kallt vatten i ansiktet och försökte hitta fokus igen.

 

Kände du så innan med eller är det bara nu pga downswingen?

 

Har alltid funderat på vad man ska ta vägen här i världen när sista handen är spelad och eftersom det är en stor ovisshet med många osäkerheter och skillnader så har det alltid uppstått ett stort obehag i samband med dessa tankar. Ändringar sker hela tiden med regler och uppbyggnad hos pokersidor så man är alltid på sin vakt och försöker vara mentalt förberedd för att man tvingas in i IRL-livet över en natt. När sedan den här downswingen smög sig på är det klart att det blir mer verkligt än när man bekymmersfritt går och småstudsar runt i lägenheten och tänker att oavsett vad som händer så kommer det att gå bra.

 

Är uppenbarligen den välkända Årets-Forumit-jinxen som satt in tidigare än väntat.

 

Been there, done that bro.

 

mvh

 

j0ffrey.

 

Jaha så är det därför ni alla gamla storheter (utöver heltok) slutar att skriva sekunden efter ni sprutat champagnen, makes sense.

 

+1

 

Mitt intryck är att ditt liv är ganska ath, men det är för en utomstående bara såklart (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På nytt en spännande dag med röda siffror. I nyvaket tillstånd spenderades första timmarna på dagen med exet följt av lite bastuyoga, en god råbiff följt av Fury på bio. Hem och grinda, sanslöst bra action men runt 8 på morgonen började jag begå crucial mistakes och blir ännu ett stort hål tyvärr.

 

Mitt i allt detta hör en tjej av sig och vill ses.

"Jobbar ikväll"

"men jag kan komma förbi i några minuter bara"

"Fungerar inte så såklart"

"Fan... Står utanför din port"

 

Hinner inte se det sista då jag inte vill att "seen" symbolen ska dyka upp när jag klickar i rutan men likväl knackar det på dörren och in kommer hon ramlandes. Har ett par bord igång samt en basketmatch på i bakgrunden och försöker förklara att jag är upptagen varpå hon strängt hyschar min minsta tendens att öppna munnen. Efter en dryg halvtimmas railandes (hon kan omöjligt ha förstått något öht) så går hon och lägger sig i sängen. Det här är runt 4 kanske, så när jag krälar ner vid 8:30 så vaknar hon och är helt oförstående till att jag skulle vilja få mig lite shut eye. Så nu sitter jag här, helt likblek i ansiktet utan sömn och mat ännu en gång... Ställde in en blind date och ska istället ner och trycka i mig obscena mängder hamburgare på ett nyöppnat ställe i närheten som jag gillar, Birka Burgers and Beer.

 

Sen blir det väl kaffe och grind kan tänkas :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På nytt en spännande dag med röda siffror. I nyvaket tillstånd spenderades första timmarna på dagen med exet följt av lite bastuyoga, en god råbiff följt av Fury på bio. Hem och grinda, sanslöst bra action men runt 8 på morgonen började jag begå crucial mistakes och blir ännu ett stort hål tyvärr.

 

Mitt i allt detta hör en tjej av sig och vill ses.

"Jobbar ikväll"

"men jag kan komma förbi i några minuter bara"

"Fungerar inte så såklart"

"Fan... Står utanför din port"

 

Hinner inte se det sista då jag inte vill att "seen" symbolen ska dyka upp när jag klickar i rutan men likväl knackar det på dörren och in kommer hon ramlandes. Har ett par bord igång samt en basketmatch på i bakgrunden och försöker förklara att jag är upptagen varpå hon strängt hyschar min minsta tendens att öppna munnen. Efter en dryg halvtimmas railandes (hon kan omöjligt ha förstått något öht) så går hon och lägger sig i sängen. Det här är runt 4 kanske, så när jag krälar ner vid 8:30 så vaknar hon och är helt oförstående till att jag skulle vilja få mig lite shut eye. Så nu sitter jag här, helt likblek i ansiktet utan sömn och mat ännu en gång... Ställde in en blind date och ska istället ner och trycka i mig obscena mängder hamburgare på ett nyöppnat ställe i närheten som jag gillar, Birka Burgers and Beer.

 

Sen blir det väl kaffe och grind kan tänkas :)

 

Du verkar inte dra ner på spenderingen iaf...satsar dig ur downswingen? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man tycker 500-650 på mat en dag är som vilken dag som helst så är man väl ändå en aning poker/penga-skadad? ;)

 

Fast det var ju två olika dagar varav ena var bio och grejer. Jag förstår inte det sjuka faktiskt utöver att det kanske blir lite mer frekvent att äta ute än för en irlare.

 

Padde borde byta avatar till han hamburgar-addicten från Popeye. En 600 krs handbörjar-budget per dag är inte friskt, men jag är självklart avis livsstilen. :)

 

 

 

Wimpy.gif

 

wimpy_hamburgers_popeye.jpg

 

Wimpy-in-hamburger-heaven.jpg

 

 

Haha nu känns det som att det börjar bli en stretch här, 250-400 för en sällsynt extremt stor mängd hamburgare vid ett tillfälle var det ju ändå :) Men wow, magiskt avatarförslag. Dagen då jag droppar Cara är den givet förstahandsval

 

Var på birka burgers and beer i fredags.

 

Tog portabello/avokadon och tyckte den var najs! Schysst med double up för 28 kr men.... väldigt små burgate tyvärr. Jag tog dubel och två polare trippel men de var liksom ingen konst att äta upp.

 

Va tyckte du som har vanan inne i stockholms burgarkrets?

 

Av ett rent missclick tog jag portabellon (singel) igår samt en baconcheese dubbel, båda med chili och glutenfritt bröd. Positivt överraskad av veggoburgaren ändå men förstår att du inte kände dig stoppmätt av en dubbel (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Av ett rent missclick tog jag portabellon (singel) igår samt en baconcheese dubbel, båda med chili och glutenfritt bröd. Positivt överraskad av veggoburgaren ändå men förstår att du inte kände dig stoppmätt av en dubbel (=

 

Nu hänger jag inte med. Menar du att du tog en veggo med portabello?

Min var då inte vegitarisk =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...