Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så sick uppsving så det finns inte, upp €600 på några få timmar på nästan enbart sexmanna €10.. Så sick.

 

Men vad ser jag, min sharkscope-haj är borta!? WHAT

edit: endast upp €130 på dagen då jag såsade i början på dagen när jag fortfarande var full. Spelade €100 sng bla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sick uppsving så det finns inte, upp €600 på några få timmar på nästan enbart sexmanna €10.. Så sick.

 

Men vad ser jag, min sharkscope-haj är borta!? WHAT

edit: endast upp €130 på dagen då jag såsade i början på dagen när jag fortfarande var full. Spelade €100 sng bla.

 

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att klaga, det är bara såhär jag springer just nu:

Första potten i sexmanna 10e så limpreraisar jag all in med KK och får steksyn av AA, K på flopp och uppdubbling.

Tredje handen i en likadan fast 25€, utg limpar på första nivån, jag höjer ur sb med JJ till 125, han synar. Jag checkar 259 rainbow-floppen, han betar ut pott och jag ställer, han blixtsynar med J6 och drar ut med runner runner stege. :)

 

edit: Tar tillbaks det, springer bra i allt atm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åkersberga är ju en så liten håla så de som spelar poker i samma ålder brukar man ha pejl på ändå, antar att du är från Åkersberga-trakten och ungefär lika gammal? (=

 

Eller 60-årig stalker-pedofil? :lol:;)

 

Btw kan han inte dra ut med stege med J6 på 962!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stor skillnad är det på spelet och spelarkvaliten mellan 11€ och de högre nivåerna?

 

25€ är ganska soft, bra värde. Inte lika mycket slasksyner pf men överlag inga större skillnader. €50 är tufft, finns inte jättevärde där direkt för mig längre. Det var otroligt mycket sämre spelare förut, framförallt på de högsta nivåerna. Imho :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 dagar kvar på månaden sätter jag upp lite månadsmål :)

 

Vip-poäng hittills: 1256 Mål: >2000

Vinster hittills: 1237€ Mål (innan rb): €1600

Sng leaderboard poäng hittills: 1580 Mål: 2500 (placering runt 10e)

 

Har hittills inte spelat mycket alls, kanske spelat 7 dagar seriöst den här månaden även om jag tror att det är mindre än så. Om jag börjar lägga ner lite mer tid nu så känns målen inte helt orimiliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vip-poäng hittills: 1411Mål: >2000

Vinster hittills: 1178€ Mål (innan rb): €1600

Sng leaderboard poäng hittills: 1824 (17e just nu)Mål: 2500 (placering runt 10e)

 

Började dagen med 1300 sng leaderboard poäng på mid stakes har jag för mig så en helt ok grind där, synd bara att resultaten inte varit lika bra.

 

Fred ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vip-poäng hittills: 1515Mål: >2000

Vinster hittills: 1196€ Mål (innan rb): €1600

Sng leaderboard poäng hittills: 2028 (16e just nu)Mål: 2500 (placering runt 10e)

 

Såg precis att top10 var det ett jävla glapp till. Blir nöjd om jag hamnar top15. Synd att jag inte började spela tidigare på månaden, då kanske man hade kunnat kriga lite med Maybe :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vip-poäng hittills: 1603Mål: >2000

Vinster hittills: 1352€ Mål (innan rb): €1600

Sng leaderboard poäng hittills: 2213(15e just nu)Mål: >2500(placering runt 10e)

 

Konstig session, vann knappt en enda gång där jag ledde vid en AI pf och torskade knappt en enda då jag låg under. Tur att man bara degar som underdog då :mrgreen:

 

Edit: surt att shippa iväg 50% av vinsten den här månaden, innan rb och sng bonus though.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...