Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Helt rätt köp imo. Har själv funderat på en sån faktiskt.

 

Fuck alla tråkiga stats om tråkiga svenssonbilar.... bil ska va fräck och fräckare än Alfa blir man inte för de pengarna.

 

Alla har inte pengar att köpa en bil som det kostar skjortan av dig varje gång du servar eller något går sönder osv :) Inte roligt köra runt med en saab eller volvo men det finns nog en anledning :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla har inte pengar att köpa en bil som det kostar skjortan av dig varje gång du servar eller något går sönder osv :) Inte roligt köra runt med en saab eller volvo men det finns nog en anledning :)

 

Volvo är ju inget jag skulle kalla "billigt". Dessutom tycker jag att dagens modeller är långt ifrån tråkiga, skulle gärna äga en xc60.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket fin bil, vad fick du ge för den där om man får fråga?

 

Som niklas så fint påpekade så behövde inte jag ge mycket, men människan som köpte den åt mig fick lägga 250. Mycket snällt imo!

 

Billigare att bo centralt och skippa bil.

 

Mvh

David Bodén

 

+ men det var för meckigt att åka på visningar :(

 

 

+, ännu bättre att inte ha körkort så kan man alltid dricka öl på alla roadtrips.

 

Framför allt det här, men ingen litar nog på mig så slipper förhoppningsvis för det mesta ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

volvos inredning är väl bland det tråkigaste som finns.

 

mvh audiägare

 

Skulle vilja påstå att Audi har bilvärldens absolut tråkigaste och fulaste inredning, så det är lite roligt att du skriver under med det där. Har annars Audi A5 som en riktig favoritbil, den är så vansinnigt snygg men inredningen får mig att skita i det.

 

Men smaken är väl som baken!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...