Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var och åt middag på Le Rouge med en gammal tjejkompis från Uppsala som jag inte har träffat på 5 hela år. Jävlar vad skön hon var, klart roligaste kvällen på länge. Satt där i 3½h, drog sen till Marie Laveau och jag var helt ställd över hur mogen den där gamla fjortisen hade blivit, restaurangchef osv. Kunde viner på Opterons nivå och har haft ett sjukare liv än självaste jerrpen.

 

Iaf, så sitter vi där i ett hörn och hon bara tokler vilket gjorde mig obekväm för första gången på kvällen. Försökte intala mig att hon inte var lika sjuk som förut men så tar hon sitt glas och kastar ut det över mig från ingenstans och skrattar högt. Hela stället vänder sig om och kollar och så fort hon ser det ger hon mig en extrem örfil och börjar skratta ännu mer. Så där satt man, Torresröd om kinden, champagne över hela kroppen och bara garvar. Tar en klunk av min drink, som hon självklart ser sitt läge i och trycker till glaset så jag nu spiller ut precis hela över mig. Måste se rätt sjukt ut för båda tycker att det är hur kul som helst, speciellt åt vakterna som såg hur obekväma ut som helst. En ny bitchslap och sen skulle vi dra, då märker vi hur hennes väska med all världens värdesaker i är borta.... 2h av att leta, fråga folk, prata med vakter, polisanmäla, ringa jobb, vänner osv.... Ovärdigt avslut på en extremt kul kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en väldigt rolig utgång igår som spenderades mestadels på Berns. Hittade inte plånboken innan vi drog ut så för en gångs skull fick man själv vara den som tattade på andra men det vart en kul grej av det hela då man åkte på att göra skitsaker konstant för att få tillgång till deras fina plastkort. Alla möjliga sjuka människor var där men blir i stort sett samma skara som åkte in som åkte hem, bortsett från en av vännernas semireg. Åker 6 pers i taxin hem med två st liggandes tvärs över resterande i baksätet där allt var kaos. Kommer hem, de som skulle sexa gick in i Kattbajsrummet efter lite gemensamt fyllekäk. Jag och polarn drar in och fyllesnackar i bingen varpå killen som skulle sexa kommer och frågar vad tjejen tog vägen. Jag häver ur mig något osmidigt om att hon måste hört vårat trekantssnack eller att hon bara måste varit sjukt oskön som vanligt (lite censurerad version), går ur rummet och kollar om hon var där och möts av en dyster ilsken psychoblick som penetrerade min själ. Slutade med att de gick och la sig bredvid oss i sängen, så vi låg där 4 pers och garvade rätt fint åt alla sjukheter som utspelade sig.

 

Vaknar någon enstaka timme senare av att fler personer stormar in i rummet och några går på bitarna igen men vis som man är står man över. Mycket bra dag med sport från 14-05 inatt. Måste hinna packa lite också, flyger till mexico vid 8 på morgonen med en irlare.

 

Den resan har fått både en tråkig och bra pre start. Skulle vara två tjejer till som skulle haka som jag fick lägga ut för. Har hört på andra vägar att de pratat om att dra sig ur även om de absolut inte visade några tendenser om det för en annan, tvärtom så kollade de upp hotell och pratade konstant om det när man väl pratade med de. Fick ett sms runt 23 att de var helt klart att de inte skulle med, och tyvärr är ju ena tjejen en scammer och den andra en jag absolut inte känner så de pengarna är så körda. Istället för 3,5 för flyg vart det 10,5 för en annan...

 

Däremot visade det sig alldeles nyss att det stundar Spring Break i Cancun under våran vistelse (fr o m 3:e mars och 3 veckor framåt) vilket kan bli jävligt sjukt om det stämmer. Får se hur allt blir och man överlever, hade ju tänkt att det skulle bli en lugn solsemester med hundra böcker.

 

Ska bli sjukt skönt att komma iväg hursomhelst, tror jag har typ 10-15 grinddagar tot i år vilket såklart har tagit ut sin rätt på kroppen. Hf padrinos, tacktack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stillade knappt den värsta abstinensen men det krävs ett stängt forum för dina helginlägg obv ;)

 

Dem där fittorna som backade ur resan borde ha spöstraff för övrigt. Du kan ju inte bara låta det gå förbi sådär! Antingen gör en ST och ta fram basebollträet eller gör som PFaren i den där andra scamtråden och ring deras mammor och skvallra mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nsh

 

[x] har besudlat cancun inkl springbreaket

 

var sjukt mycket snyggt på plats. tror de kör med face controll på flygplatsen innan kidsen får kliva på i usa. skön artificiell strand. mycket wet tshirt o sånt men kan ju ha turat in dom...

 

gl hf. kan inte gå dåligt.... =)

 

/jinxarn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...