Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tyty ulaf, inte för att det spelar så stor roll längre men tack ändå..

Fick in 6k händer idag efter en segstartad månad, varav 3k mot shahin89 precis. Spelat i 7h i sträck, helt jävla hjärndöd. Backade på det också :) Suttit med hörluar på hela sessionen då en full vän kom hit med en kvinna och lånade mitt gästrum, hörlurarna suger och har skavsår i öronen nu :(

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Sönderdissad på både FB och mobil av padde :S

Inte ens lite kroon, det vet du!

fan har hänt med pizzeria padrinos telefoner? Har försökt ringa och beställa 3 dagar senaste veckan och det har bara tutat upptaget på båda linjerna. Har du nå insider info?

Padrinos är riktigt highstakes, 120kr+ för pizza+hemkörning och oftast orkar de inte ens svara i telefonerna. Antar att de inte ens orkar med mecket längre utan bara tar det lugnt..

En not so hidden är att jag fått åka runt i padrinosbilen.

Ses imorn paddan! Bokar bord för 4 på toro dorado nu, hoj

Raincheck på amsterdam till juni ju...

______

Pissmånad rent spelmässigt, är fortfarande ministuck på spelet trots rätt mycket händer. Fick iaf in en skön avslutning idag,

20qgmzr.jpg

Postad
Måste vara första gången någonsin du ligger på över 1k/dag.... Nej, 22k.

Btw måste jag betala 6,xk extra i skatt :(

Drog ju faktiskt 40-45k händer i Mars. Plötsligt händer det...

Mvh

Vem är det som knackar på min dörr?89

Postad

Padrinos är riktigt highstakes, 120kr+ för pizza+hemkörning och oftast orkar de inte ens svara i telefonerna. Antar att de inte ens orkar med mecket längre utan bara tar det lugnt..

En not so hidden är att jag fått åka runt i padrinosbilen.

det där låter mindre coolt än vad det är. Lite avundsjuk måste jag erkänna.

Postad
Riklas och Rikael, kan rekommendera ett lufthansaflyg till johannesburg.

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/se/specials/booking?nodeid=1921580&l=en&cid=1000354

3500kr/TR

Hänger du på eller är det exklusivt för mig och riklas?

NBA-slutspelet drar igång på lördag, följt i stort sett varje omgång sen första dagen på resan och är galet taggad. Mitt gamla lag Lakers är inte lika charmigt längre, föll direkt för Bulls med Rose i spetsen redan första matchen jag såg med dom i vintras och hållit stenhårt på de sen dess. Padrinosjinxen satt som den skulle och de har gått från topp 8 till nr1 sen dess, magiskt. Första rundan blir det Pacers, borde inte vara några problem men känns som att Bulls sprungit bra över ev hela vägen så kommer nog inte räcka hela vägen ändå. Egentligen skitsamma, enda viktiga var att placera sig före niklasvegas älskade Toronto Raptors, var inte så svårt..

Har själv varit ute och lallat med en orange boll ett par sena nätter när grinden blivit tråkig på senaste. Första gången kom securitas för att det lät så mycket, andra gången sprack hela byxan på något mysteriskt sätt.. Var ute i shorts och tshirt och spelade lite med polaren idag, båda var sådär vidrigt dåliga att småbarn skrattade åt oss.

Postad

Fan vad synd att du inte hakar Vegas Rikael. Annars hade vi kunnat köra en 1on1 där, iklädda våra basket jerseys. Om vi glömmer dom kan vi alltid låna av Ekan. Han har exakt 100. Jag vill spela tjugoettan eller vad det nu heter. Då kan man inte bli utfoulad...

Mvh

Toronto Raptors # 89

Postad
Nej vissa måste jobba osv. SA är dock meganöt och 3500kr dit i det planet..

[micro]Är du med i ÅSOP & pokerallsvenskan? Har jojje kämpat in dig?[/micro]

Nja, spelade första turneringen i Åsop och verkar ha missat det sista tyvärr, trots ganska hårt kämpande från jojjes sida ändå :) Låter som att du är härifrån trots nicket, har vi träffats?

Fan vad synd att du inte hakar Vegas Rikael. Annars hade vi kunnat köra en 1on1 där, iklädda våra basket jerseys. Om vi glömmer dom kan vi alltid låna av Ekan. Han har exakt 100. Jag vill spela tjugoettan eller vad det nu heter. Då kan man inte bli utfoulad...

Mvh

Toronto Raptors # 89

Att jag inte får visa upp mina baskettalanger är väl inte särskilt synd, inte för mig iaf. Skulle kunna bli rätt roliga bets på bitarna iofs

Förlorade, inte helt oväntat, två omgångar 21an idag btw. Vann dock två 1-1 matcher för att väga upp, dessutom fick sig två små 10-åriga flickor vid namn Lina och Linda storstryk i en plojmatch precis innan vi skeppade hemåt.

217040_10150535547840551_670500550_18067983_5152236_n.jpg

Hon var inte lika kaxig efteråt..

• 2 weeks later...
Postad

Var på gröna lund idag.. En vän ringde och sa att hon hade gratisbiljett över pga att hennes vän fått jobb där och de hade någon smygöppning. Visade sig att hennes väldigt sjuka väninna var ett pokerfan som konverserat en del med William Thorson och pratade PLO $50-100 games och vilka som är regs. Frågade om hon visste vem gretko. var utan framgång. Hon vek tydligen AA pre också för senast hade hon förlorat mot K4 i en $52-pott, tror du det var kul eller?!

Skadade fingret i radiobilarna, hur fint är inte det liksom..

Postad

Ännu en såndär tvådagarsbakfylla.. Skadade tassen vid 12-1 ledning i matchen igår också, lagom nödvändigt. Vaknar upp, ser att Bin Ladin blivit hittad efter 10 års letandes och att deklarationen ska vara inne idag. Efter en halvtimmas letandes i en djungel av ölburkar och spritflaskor hittar jag dokumenten. Gör mig redo för det årliga smset där man bara bekräftar men ser att man måste fylla i extra blanketter för lägenhetsförsäljning och värdepapper osv... Ett antal telefonköer, missförstånd och släktsamtal senare visar det sig att jag redan har 60k liggandes till godo hos skatteverket som de bara kommer att dra av från i stort sett.

Mao så förstår jag inte mycket mer än att det borde ha löst sig själv än en gång, skickar in smset då bankIDn vägrar fungera och försent att skicka in papper.. Nästan less på mig själv att jag oroade mig.

mvh

jinx_bottles.jpg

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Postad
fejsbook lajk!!

tyty!

Har en stejk under sommaren och spelar ganska mycket sng. Kommentera:

***** Hand History for Game 62654658660 ***** (Poker Stars)

Tourney Hand NL Texas Hold'em - Saturday, May 28, 08:11:17 ET 2011

Table 398887091 1 (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 3: Koreetz338 ( $3280.00 USD )

Seat 5: niet2maar3 ( $3645.00 USD )

Seat 6: ULAF ( $3045.00 USD )

Seat 9: alexon82 ( $3530.00 USD )

Koreetz338 posts ante of [$50.00 USD].

niet2maar3 posts ante of [$50.00 USD].

ULAF posts ante of [$50.00 USD].

alexon82 posts ante of [$50.00 USD].

niet2maar3 posts small blind [$300.00 USD].

ULAF posts big blind [$600.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to ULAF [ 8s As ]

alexon82 folds

Koreetz338 raises [$3230.00 USD]

niet2maar3 folds

ULAF

***** Hand History for Game 62654413380 ***** (Poker Stars)

Tourney Hand NL Texas Hold'em - Saturday, May 28, 08:03:13 ET 2011

Table 398887091 1 (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 3: Koreetz338 ( $3565.00 USD )

Seat 5: niet2maar3 ( $5485.00 USD )

Seat 6: ULAF ( $2435.00 USD )

Seat 9: alexon82 ( $2015.00 USD )

Koreetz338 posts ante of [$25.00 USD].

niet2maar3 posts ante of [$25.00 USD].

ULAF posts ante of [$25.00 USD].

alexon82 posts ante of [$25.00 USD].

niet2maar3 posts small blind [$200.00 USD].

ULAF posts big blind [$400.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to ULAF [ 7c 7d ]

alexon82 folds

Koreetz338 raises [$1000.00 USD]

niet2maar3 folds

ULAF