Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En lite annorlunda känsla att ha sex med någon som bär ens kläder och luktar som en, speciellt till tecknad film.

 

Jag har så otroligt sjuka sovvanor nu. Igår så låg jag från 12 till strax efter 6 och bara hatade allt intryckt mot en vägg lyssnandes på fantastiska program som Magnum PI och Våra Värsta År. Sov en timma, sen hem, somnade sittandes i någon timma bla bla gick och la mig vid 1 nu i natt och vaknar vid 4 utan möjlighet till att somna om. Har inte sovit bra en enda natt sen jag kom hem från resan vilket tär riktigt vidrigt på en..

 

Bör slänga in att jag såg Black Swan för någon vecka sen och älskade den rakt igenom, hur sjukt bra är inte Natalie Portman? Sen har de gjort en film av första boken i min favoritbokserie när jag var väldigt ung skriven av John Marsden, Tomorrow when the war began heter första. Så sjukt att man så ung kan vara besatt av krig, allt jag ritade eller intresserade mig om handlade om militärsaker, favoritserien var liksom JAG (På Heder och Samvete) :)

 

Fan va sjukt om fel irlare skulle börja läsa här, skulle bli rätt less på livet.

 

 

 

Krävs det inte viss mån av seriositet i sin träning för att det ska vara någorlunda försvarsbart?

 

 

så fruktansvärt drygt :S

 

någon randomkille hade tydlingen langat upp min db på mobilen på en fest för exet, vissat mina topp5 sjukaste osv.. så nu får man censurera allt, jiiippi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så fruktansvärt drygt :S

 

någon randomkille hade tydlingen langat upp min db på mobilen på en fest för exet, vissat mina topp5 sjukaste osv.. så nu får man censurera allt, jiiippi

 

Så jävla tröttsamt, tror jag har ett par som läser här men inte säger något för de vet att det skulle paja allt. Men fortsätter skriva tills tårtan smäller sas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

någon randomkille hade tydlingen langat upp min db på mobilen på en fest för exet, vissat mina topp5 sjukaste osv.. så nu får man censurera allt, jiiippi

 

Några av Fatimas vänner i Sydafrika (som jag inte träffat) google translatar visst min dagbok o kommer med kommentarer om det till henne... det tycker jag är beyond sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Karma existerar.

 

Brorsan har fått 750kr i stryktipspengar av farsan, går mot gulen på sjuka spel obv medans vi sitter och railar honom idag och klankar ner på honom för hans otroligt sjuka spel samtidigt som han tycks aldrig spela på de som han pratar om, tex napoli borta mot bari idag som var matchen vi såg. Napoli leder med 1-0 i 75e minuten och han häver ur sig att han bestämt vet att Napoli kommer göra 2-0 i 87:e minuten, jo sure visst. "Men jag lovar, tusen spänn!?" vilket man inte var sen på att skaffa sig ett handslag på. I 85:e minuten har Bari bollen på offensiv planhalva, får en orättvis frispark mot sig, de visar repris och sen helt plötsligt 86 minuter och 12 sekunder in i matchen så är de fria och slår in 2-0 i öppen kasse, 87:e minuten enligt livescore obv.

 

ÖH OKEJ!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt sjukt att inte SM-pengarna har kommit än :S

Cliffs på hur det kommer sig? Kommer ihåg att jag läste om det, men orkar såklart inte leta :D

 

De kräver personbevis i massa former som vanligt men vad jag inte hade klurat ut förrän nyligen var att de ville ha någon speciell sorts räkning, alternativt något som skatteverket kunde bevisa så fick be dem skicka ett sådant bevis så får jag vidarebefodra osv, inget ostandard :)

 

Mm hon är smått vacker...

 

Bumpar den här klassikern då den just kom upp på det gamla SNL-avsnittet jag kollar på atm..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

If I'm not mistaken, you've come back here to the house of loneliness and tears, to Daddy Downer and Brother Bummer, to come to some sort of decision about life, a life decision if you will.

 

En betydligt yngre Portman i den fina filmen Beautiful Girls (1996). Suveräna skådisar rakt igenom. Timothy Hutton spelar en kille som kommer tillbaka till småstaden där alla hans kompisar bor kvar för en reunion. Portman är lolitan som bor granne med hans föräldrar. Bäst av alla är Matt Dillon som killen som peakade i high school. Filmen har också ett stort plus i något som bara är bra på film. Vintern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar nästan aldrig TV, när jag gör det är det antingen pga sportevenemang eller sällskapsgrej. Vad jag inte förstår är gemene människas orubbliga kärlek till Solsidan, Maria Montazami och Per Morberg. Vet att jag har lite annorlunda smak, men jag har verkligen extremt svårt för att se och lyssna på samtliga vilket egentligen bara blir än värre utav hur omtyckta de är av varenda människa man råkar komma in på ämnet med. "Nejmen vadå, hon är ju hur skön som helst!", "solsidan är ju det absolut bästa som någonsin sänts på svensk tv genom tiderna!" och självklart även massa nonsenshyllningar till herr Morberg som, av vad jag sett, mest står och tar sig i håret och är allmänt osympatisk. Helt IMHO obv, men behövde bara skriva av mig på något sätt, hatar känslan av att vara helt ensam om en åsikt till den graden att det känns som att man är helt felprogrammerad.

 

Hon är helt enkelt överlägsen resten av Hollywood.

 

Den som kom på att sätta ihop ett dream team av Portman och Kunis till de lesbiska scenerna i Black Swan borde få en medalj.

 

++++++++

 

If I'm not mistaken, you've come back here to the house of loneliness and tears, to Daddy Downer and Brother Bummer, to come to some sort of decision about life, a life decision if you will.

 

Tack för tips, blir ett Natalie Portman filmmarathon här ikväll där jag redan har tjuvstartat med Garden State som är en personlig favorit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...