Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, morsan gejmar tva skarmar WoW non stop, har datorutrustning for over 25 papp vet jag. Kan inte sova nar jag ar dar pga hennes snack i team speak osv osv.

 

Sjukt imorse nar jag pekade ner mot vattnet och sa till lillkussen pa 6 barrbans, 'kolla en vithaj!'. Just da kom en delfin upp mot ytan och borjade skutta och ha sig, foljt av 3 till. Delfiner ar sa skona!

 

Julafton vart valdigt absurd, jag forsvann for mig sjalv som vanlgit sa de kunde inte hitta mig och tog in var indiska stadare som tomte. Enda han sa var 'ho ho ho' och nagon melodi kompanjerad av en otroligt awkward dans, var tvungen att ga och luta mig over relingen for att dolja tararna som ingick i mitt okontrollerade asgarv, fruktansvart sjuk syn.

 

Kan inte pf ga ihop och styra en san har resa nagon gang? Vore sa sweet! Gretko bjuder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, morsan gejmar tva skarmar WoW non stop, har datorutrustning for over 25 papp vet jag. Kan inte sova nar jag ar dar pga hennes snack i team speak osv osv.

 

Sjukt imorse nar jag pekade ner mot vattnet och sa till lillkussen pa 6 barrbans, 'kolla en vithaj!'. Just da kom en delfin upp mot ytan och borjade skutta och ha sig, foljt av 3 till. Delfiner ar sa skona!

 

Julafton vart valdigt absurd, jag forsvann for mig sjalv som vanlgit sa de kunde inte hitta mig och tog in var indiska stadare som tomte. Enda han sa var 'ho ho ho' och nagon melodi kompanjerad av en otroligt awkward dans, var tvungen att ga och luta mig over relingen for att dolja tararna som ingick i mitt okontrollerade asgarv, fruktansvart sjuk syn.

 

Kan inte pf ga ihop och styra en san har resa nagon gang? Vore sa sweet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, morsan gejmar tva skarmar WoW non stop, har datorutrustning for over 25 papp vet jag. Kan inte sova nar jag ar dar pga hennes snack i team speak osv osv.

 

Sjukt imorse nar jag pekade ner mot vattnet och sa till lillkussen pa 6 barrbans, 'kolla en vithaj!'. Just da kom en delfin upp mot ytan och borjade skutta och ha sig, foljt av 3 till. Delfiner ar sa skona!

 

Julafton vart valdigt absurd, jag forsvann for mig sjalv som vanlgit sa de kunde inte hitta mig och tog in var indiska stadare som tomte. Enda han sa var 'ho ho ho' och nagon melodi kompanjerad av en otroligt awkward dans, var tvungen att ga och luta mig over relingen for att dolja tararna som ingick i mitt okontrollerade asgarv, fruktansvart sjuk syn.

 

Kan inte pf ga ihop och styra en san har resa nagon gang? Vore sa sweet!

 

Arad att snallulle endast hanar mig pa nagot satt, kanner mig speciell

 

Du är välkommen på förkrök här Ulaf. Bara att infinna dig. Martinnuts, Sexyterran, Izy osv. Vi ska till en klubb som heter NU!. Tror det ligger där gamla La Isla låg. Inte säker. Vi lyssnar på Black Jack - Nicolas Vegaz...

 

En vaninna jag rekommenderade som van for sexyterran ar dj dar ikvall bara sa ni vet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, morsan gejmar tva skarmar WoW non stop, har datorutrustning for over 25 papp vet jag. Kan inte sova nar jag ar dar pga hennes snack i team speak osv osv.

 

Haha skön morsa! wow är mycket roligt och det handlar mycket om vem man spelar med. Spelade med folk som var lite äldre och inte speciellt hetsiga, därför man fortsatte. :>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när padrinos kryssar kan jag passa på att göra detta till lite micro-db. grindar som sagt sng på stars. började med ca 50k fpp och har nu nästan exakt 1000 dollar varav 200 är t-dollar eftersom jag idag vann en 3 dollar rebuy sunday mill-sat!

 

Har svängt mellan 650 och 1000 idag på mest 16-dollars och några skott på 27orna eftersom värdet var väldigt bra såhär på lördagsnatten (har inte kunnat sova, sovit hela dagen i soffan...) men bommade dom. slog upp några 16-turbosar när jag dippat som lägst efter en paus krossade dom totalt och sen vann jag mill-paketet, väldigt skönt.

 

Mitt första mål är att bli goldstar denna månad, 950 fpp behövs! kör just nu en turbo plo-mtt som närmar sig pengarna och en 3r turbo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uhhh langt inlagg men vart utloggad. Gar inte att kopiera har heller.

 

Storm natten till idag, 5m hoga vagor och 50mph vind enligt infokanalen pa baten innan de stangde ner den. Dromde att vi forliste, vaknade och trodde att det var pa riktigt sa packade mina saker och drog fram flytvasten innan jag hajade... Helt vindstilla och idylliskt nar man vaknade, gick i land och tog en buss nagonstans i mexico dar vi paddlade i valdigt lugnt stromt vatten.

 

Hon som ville bli fotad pa gymmet var med pa utflykten, aven om hon hade ett par ar pa nacken var hon valdigt tight. Sjukt rolig ocksa, fast det ar ju de flesta nut cases.

 

At en argentinsk kjolstek ikvall som var utan dess like. Hort mkt bra om argentinskt kak och fick onekligen mersmak ikvall, tips pa stallen i sthlm uppskattas!

 

Tva av tre stopp kvar i mexico sen ar vi framme i USA. Blandade kanslor osv, haft det sjukt bra har men ska bli javligt kul att komma till LA och sen traffa lite vanner nar man val kommer hem sen. Agerat alldeles for vuxet alldeles for lange nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En vaninna jag rekommenderade som van for sexyterran ar dj dar ikvall bara sa ni vet

 

Det var därför vi gick...

 

At en argentinsk kjolstek ikvall som var utan dess like. Hort mkt bra om argentinskt kak och fick onekligen mersmak ikvall, tips pa stallen i sthlm uppskattas!

 

Shahin har ett mycket bra argentinskt ställe precis vid sig i Eriksdal. Bra mat, men relativt dyrt. Dock gratis för mig eftersom shahin förlorade flippen. Rekommenderas hursom. Tvivlar på att det finns särskilt många andra argentinsk i sthlm, men om någon har tips får dom jätttegärna skriva. Tror stället vid shahin heter 406 Estocolmo Parilla...

 

Förväntar mig en helt vansinnig reserapport med bilder på massa snygga tjejer. Dessutom riktigt grymt att Ulaf e tillbaka på pokerborden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack for tipset och kul med Englund :) Lang reserapport och manga bilder ar obv tankt, tveksamt med snygga tjejer dock. Narmaste jag kommit ar en amerikansk flodhastinna som taflirtade med mig i poolen och vagrade lata mig fly.

 

Trodde vi skulle dyka i fran klippor idag men visade sig att vi bara var dar pa railsession. Tur var nog det, var 30m hogt. Tror inte mina baverdyk ar anpassade till sadana hojder.. Shoppade ratt sjuka grejer idag, bla en tankt julklapp till en pf-medlem men kom pa nu att jag kan ha last att denne person redan inforskaffat en sadan, ska kollas upp pronto.

 

Har val runt 500 bilder tagna an sa lange btw och da har jag anda rensat manga ganger om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...