IbeatU Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Sjukare blir det inte än när min IRLvän hälsade på jerrp. Hahahahaha.... Hur lät det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2010 2k händer, €800 ner. Jävla niklasvegasjinx. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 2k händer, €800 ner. Jävla niklasvegasjinx. Segt. Jag är på riktigt onlineledsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 http://www.dress-for-less.com/tmpl/se/shop.tmpl?pg=115;cat=2;main_cat=2;id=LtqUdgNCNMrCOVDD540o8N lite rockar i 5k klassen i ord. pris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2010 Bröt tydligen tre revben på polarn i fredags. Känns som att han levlar eftersom jag inte har något minne av det mvh xlars http://www.dress-for-less.com/tmpl/se/shop.tmpl?pg=115;cat=2;main_cat=2;id=LtqUdgNCNMrCOVDD540o8N lite rockar i 5k klassen i ord. pris Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2010 Morgondagens [ ] Träna [ ] Promenad [ ] Handla [ ] Skicka in skolpapper [ ] Skicka in fondpapper [ ] Kolla upp elavtal samt värmepumpslagning [ ] Spela 1k händer [ ] Städa klart [ ] Inte beställa kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Tröstshoppar du när det går dåligt på pokern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2010 Tröstshoppar du när det går dåligt på pokern? Yup. Tröstshoppar när det går dåligt, firar med shopping när det går bra. EV+ att inte spela tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2010 Där vann man lite pengar på WSOP också, woopsi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2010 Vidare till runda två i hu sm, bättre än bumhunters som shahin89 och niklasvegas är ju en ära i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Vidare till runda två i hu sm, bättre än bumhunters som shahin89 och niklasvegas är ju en ära i sig. vad nickar du på svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2010 vad nickar du på svs? rikludde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2010 Vaknade av att jag hörde att polarn spelade på nyinhandlade COD, slog mig ner och raila tills jag vaknade, nötte det hela dagen tills WSOP ME kom ut så såg vi det. Polarn drog en rätt sjuk när han tyckte det var solklart att 6betsfolda QQ i Duhamels spot mot Cheong Samma irlare droppade småsjuka ang att sälja/byta % att han hellre skulle ta livet av sig än att behöva skicka över $1M till mig efter en eventuell WSOP ME vinst. När han nu drog så gick jag in på pokerkontot för att må lite dåligt, ser att man har €372 på sportsbettingkontot som man var övertygad om skulle vara 0. Kikade och såg att jag gjort några konstiga spel till små summor, varav ett gick in. Tottenham - Sunderland X Wigan - Liverpool X Wolverhampton - Arsenal 2 B/e på poker utöver en vippoängsturre hittills, men med den och dålig sportsbetting är man upp över €1300 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 Vaknade av att jag hörde att polarn spelade på nyinhandlade COD, slog mig ner och raila tills jag vaknade, nötte det hela dagen tills WSOP ME kom ut så såg vi det. Polarn drog en rätt sjuk när han tyckte det var solklart att 6betsfolda QQ i Duhamels spot mot Cheong När han nu drog så gick jag in på pokerkontot för att må lite dåligt, ser att man har €372 på sportsbettingkontot som man var övertygad om skulle vara 0. Kikade och såg att jag gjort några konstiga spel till små summor, varav ett gick in. Tottenham - Sunderland X Wigan - Liverpool X Wolverhampton - Arsenal 2 B/e på poker utöver en vippoängsturre hittills, men med den och dålig sportsbetting är man upp över €1300 iaf. Vart kan man kolla WSOP avsnittet ? EDIT: hitta det på pokertube nvm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 Morgondagens [X] Träna [X] Promenad [X] Handla [X] Skicka in skolpapper [X] Skicka in fondpapper [X] Kolla upp elavtal samt värmepumpslagning [X] Spela 1k händer [X] Städa klart [X] Inte beställa kläder [x] Kasta pengar på fattiga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2010 [/] Träna [ ] Promenad [ ] Handla [ ] Skicka in skolpapper [ ] Skicka in fondpapper [ ] Kolla upp elavtal samt värmepumpslagning [/] Spela 1k händer (596 och ett €240 back) [/] Städa klart [X] Inte beställa kläder ? FYP! Fick ett överraskningsbesök av gamle goda M tidigt så vart inte så mkt gjort. När hon väl vart tvungen att dra så mötte hon några vänner i dörren som tog upp resten av tiden. Satt och grinda hu sm i soffan bredvid dom, bustade obv, la ner tiden på Remember Me och nya COD. Billigare så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 Morgondagens [ ] Träna [ ] Promenad [ ] Handla [x] Sätta omslagspapper på böckerna [ ] Skicka in fondpapper [ ] Kolla upp elavtal samt värmepumpslagning [ ] Spela 1k händer [ ] Städa klart [ ] Inte beställa kläder . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2010 7 inköp under ev idag, 16 för månaden (8k händer). Nästan onlinegul nu tyvärr. Ogillar verkligen att deposita också. Får väl vara glad att man springer bra irl istället Bilder från helgen iaf: nope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 en gång i livet vill jag festa med dina tjejkompisar... tjejer man träffar på annars är ju så jävla pryda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2010 Fy fan. En gammal flickväns lillasyster ber om att få sova här i natt. Orkade inte bry mig innan då jag tänkte på annat men nu är hon på väg hit och har inget annat än ångest i hela kroppen, känner mig så jävla vidrig. Är typ tight med deras moder också. Hur ska jag avstyra det här? beyond =) mmmm mer än ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 Fy fan. En gammal flickväns lillasyster ber om att få sova här i natt. Orkade inte bry mig innan då jag tänkte på annat men nu är hon på väg hit och har inget annat än ångest i hela kroppen, känner mig så jävla vidrig. Är typ tight med deras moder också. Hur ska jag avstyra det här? mmmm mer än ju Skynda dig att toksupa så får du inte upp den sen oavsett om du vill eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 äh verkar ju skita sig nu i vilket fall så ring morsan också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts