Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stort grattis till lägenhetsköpet Padde!!

 

+1

 

Är det 4:e eller 5:e fastigheten du äger?

 

RikPadde gör ingen besviken:-)

 

:V Det sjuka är ju att irlare hajar inte..

 

Grym låt , funkar ju även såhär :

 

 

Absolut, är väldigt less på att den inte finns på spotti..

 

Ere liveonsdag idag?

 

Fan hoppades du skulle mygla med din rygg igen.. Jag kommer tyvärr inte att närvara då jag inte blev avsläppt i mörby som vanligt efter körlektionen utan skjuts till dörren, började surra med en polare och är numer fast i någon onsdagsfest hos henne ikväll. Raincheck!

_____

 

Vakna av att två paket från asos plingade på dörren, hade helt glömt bort men mycket välkommet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan hoppades du skulle mygla med din rygg igen.. Jag kommer tyvärr inte att närvara då jag inte blev avsläppt i mörby som vanligt efter körlektionen utan skjuts till dörren, började surra med en polare och är numer fast i någon onsdagsfest hos henne ikväll. Raincheck!

 

Jag har kommit fram till att jag inte är det minsta sugen idag ändå. Tänkte kolla om det var nånting, och om det en bra uppställning kunde ryggen kanske få gråta några timmar på cc. Men lugnt. Blir online istället...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"byt låt"

"är du inte oroad att jag ska facerapa dig?"

"du har så jävla dålig fantasi och alla vet ändå att det är du så det är lugnt"

"kanske har något i bakfickan"

"som vadå, typ 'körkort *glad gubbe*'?

 

wm1h75.jpg

 

Tror fan inte ens familjen gick på det...

edit uhh måste ta bort efternamn för det får man inte skriva tydligen förutom ens eget

 

Jävligt bra read av mr vegas dock, föga förvånande dock då vi är rätt likasinnade när det gäller körkort..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Goa facerapes padde :) lJag och en kompis lyckades lura alla vi känner att jag vann 250,000:- på bingolotto strax efter nyår (har falskt rykte om att alltid ha tur). Starfitter bl.a. föll pladask och trodde det var sant.

 

3 dagar senare ringer mormor och vill gratulera till vinsten då hon hört från kusinerna att jag hade vunnit. Hade gått lite för långt då och kände mig ganska dum :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Goa facerapes padde :) lJag och en kompis lyckades lura alla vi känner att jag vann 250,000:- på bingolotto strax efter nyår (har falskt rykte om att alltid ha tur). Starfitter bl.a. föll pladask och trodde det var sant.

 

3 dagar senare ringer mormor och vill gratulera till vinsten då hon hört från kusinerna att jag hade vunnit. Hade gått lite för långt då och kände mig ganska dum :-P

 

jävla turtomte, skulle ju absolut inte förvånat mig :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag å syster ulaf är i Ekan-land och hälsar på farmor någon mil utanför skellefteå, idag har vi spelat minigolf. började bra och fick två spikar tidigt, men tilta lite i slutet och farsan kom ikapp och förbi :(

 

nu lagar farmor pannkakor åså blir det glass och sylt på det, mmmmmmmmmmmmmm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade orter varit människor hade jämtön varit kung

 

QFT

 

Hörru!

 

Jämtön är så onödigt för när man åker buss fårn luleå till kalix tar det en jävla massa onödig tid att åka in i Jämtön för att lämna av den enda personen som bor där:-D

 

[x] Avundsjuk för att bussarna inte far till Pålänge. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plussade idag och är därmed plus för månaden igen, yay. Mycket som känns bra nu, måste bara komma igång med fixandet av huset. Reparera vattenskador, göra om badrum, kök, ny soffa, ny tv, ny matta, nya gardiner, nya hyllor och rensa ut en jävla massa gammalt. Vill helst få till en altan på baksidan också men känns lite optimistiskt att tro att jag ens kommer få hälften av sakerna avklarade innan jag ens flyttar härifrån så att..

 

Fortsätta PHDK grind eller börja nöta The Wire ikväll, är inne på tredje påsen popcorn och andra stora lokan och fick äntligen lite alone time nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...