padrinosftw Postad 1 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 i like A9o, mkt sexig Ärad! Ärad! Var ett tag sen man fick update på msn numer, ska du sluta skriva nu när det går dåligt eller? ___ Mest spelad just nu: (talib kweli - ms hill) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 1 Juli , 2010 Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 Var ett tag sen man fick update på msn numer, ska du sluta skriva nu när det går dåligt eller? Har ju updejtat här i dagboken, och dessutom genom sms. Aja, du ska få din beskärda del av mitt bumhuntingliv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 Gårdagens rapport via sms var bäst hittills, keep up the good work osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 Juli , 2010 Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 Inside the Actors Studio med Dustin Hoffman är så ruskigt bra!!! http://www.youtube.com/watch?v=IqaZsIzwE5w Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 Ojojoj rekord i slitenhet. Spenderat dagen i högsta formen av bakfylla på stranden. Kycklingfilé sallad o ris till frukost, angusburgare på strandcafét, liten simtur osv, dusch på nytt när jag kom hem, ipren i mängder, inget hjälper : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Juli , 2010 Rapport Share Postad 3 Juli , 2010 väldigt najs att man kollar på alla vm-matcher, missar de tre coolaste matcherna och kommer missa alla kommande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2010 Varfor ullman? Är inte alls lika besviken som övriga världen på det här VMet, rätt kul faktiskt. Ska på togafest ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Juli , 2010 Rapport Share Postad 3 Juli , 2010 Varfor ullman? Är inte alls lika besviken som övriga världen på det här VMet, rätt kul faktiskt. Ska på togafest ikväll hade en skön 27 timmars-resa igår tyvm. får se par-spa nu iaf men det kommer ju bli tråkigast nånsin. +1, grymt vm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MartinNuts Postad 3 Juli , 2010 Rapport Share Postad 3 Juli , 2010 Ulaf skriv på msn om du e sugen på BBQ idag, har addat dig. Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 galet bra kvölk har t o m skrivit anteckning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 Togafest igår, roligaste festen i mitt korta liv än så länge på förkröket (obs nipslip) början på kvällen, enda dansgolvsbilden tyvärr studsmatta osv ruggigt hög klass på exflickvännen nuförtiden Träffade sen på metaddict och starfitter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 Måste bara lägga upp den här, vidrigaste stjärten jag sett. sjukt nog är det på en riktigt vacker flicka (stor näsa osv men är inte kräsen, amutu skulle väl slakta mig antagligen dock) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Juli , 2010 Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 Då har du inte sett många stjärtar.. Shyst fest iaf!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 4 Juli , 2010 Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 Vill inte ens citera inlägget... Så mkt tkr jag om den. Skön fest dock men vad är det för brudar du hänger med egentligen ? Stoppa dicken i en flodhäst lär väl vara skönare än o doppa den i nån av dom. Exet är dock ett undantag henne hade gått att dunka om hon ej är semi-fet som hon ser ut att vara. Edit: Ge henne en lax så hon kan köpa sig ett gym kort fwiw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 Bruden med stjärten är rätt okej annars imo, Exet såg bra ut som fan förut faktiskt men har gått ner sig totalt nu. Ser dock inte helt nerknarkad ut som där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 Tush: ulaf on my lenguage means crazy Tush: Tush: Macedonian slang Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 4 Juli , 2010 Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 lol sjukt , hon måste blivit helt sönder trashad om hennes röv ser ut sådär och ansiktet sådär. Het överdel imo Edit: Het farsan exet har förresten haha. Vilken KUNG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Juli , 2010 Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 Tush: ulaf on my lenguage means crazyTush: Tush: Macedonian slang grymt! träffade lite pf-elit igår, var en rolig grillfest i ragnar-martin-aglo-huset, mycket fint. sen var det utgång men jag glömde leget och var tvungen att vända hem och det tog en dryg timme att hitta deras bord sen. klubbandet var väl sådär, fick träffa rooney och mendi iaf! jag märkte idag att det mina kläder i resväskan var lite fuktiga, blev lite rätt att jag hade kommit hem stupfull och pissat i väskan, men det är nog väldigt osannolikt och borde lukta mer. varit och handlat kläder på premium outlets nu och är rätt nöjd med köpen, blev mycket på levis. smuttar på dagens andra mountain dew, mmmmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Juli , 2010 Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 träffade lite pf-elit igår, var en rolig grillfest i ragnar-martin-aglo-huset, mycket fint. sen var det utgång men jag glömde leget och var tvungen att vända hem och det tog en dryg timme att hitta deras bord sen. klubbandet var väl sådär, fick träffa rooney och mendi iaf! den martin som satt på mitt bord ett tag i 56an antar jag? måste in med en brag att jag också blev bjuden på festen isf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 Juli , 2010 Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 Tjejen var söt... rumpan var väl typisk "vit", dallrig planka typ. En sån här ska du inte köra doggy med, utan hon ska rida dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 Edit: Het farsan exet har förresten haha. Vilken KUNG ja han var hur skön som helst : ) Tjejen var söt... rumpan var väl typisk "vit", dallrig planka typ. En sån här ska du inte köra doggy med, utan hon ska rida dig. får ändå inte kliva på där : ( ---- någon har spillt något på min bärbara så de lflesta tecknen funkar inte, måste använda skärmtangentbord.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Juli , 2010 Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 Hahahaha bra tagg där Sjukt jobbigt att behöva erkänna detta men den där snubben var jävligt märkbart större än mig fjlakdjkearjaenr,maenreanrnaern,vklvopiraep Två SJUKA saker angående ditt ex btw. 1. Jag har redan facebookstalkat henne rejält...hon var sjukt vacker på några bilder, så jag säger WP även om hon som du påpekar ser lite Lindsay Lohan-nedgången ut nu. 2. På gemensamma vänner ser jag en polare och gammal klasskamrat här från HBG! Mycket sjukt.. Also, rumpbild PLUS bild på ansikte. VWP. Bästa dagboken på PF. IMHO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 tack meta : ) jo hon har en längre svacka nu utseendemässigt, mkt finare förut faktiskt. vet att hon hängde en del i helsingborg för längesen så är nog från det. finns ju mer naket i fbalbmet men la inteupp rumpbilden dar da jag inte tror hon arr skon nog for att ta de orkar inte skriva långt då de tar 5543 år med skärmtbord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 drar till grekland på onsdag i två veckor, yay Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2010 Game # 1777997541 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1 - Table "Cortes" Game ended 2010-07-06 23:38:50 GMT+01:00 Players: OMGulaf (EUR 357,40 in seat 1) elgatto27 (EUR 136,23 in seat 2) Dealer: OMGulaf Big Blind: elgatto27 (1,00) Small Blind: OMGulaf (0,50) OMGulaf was dealt: - OMGulaf Raise (2,50) elgatto27 Raise (10,00) OMGulaf Raise (21,00) elgatto27 Call (13,00) Flop - - elgatto27 Check OMGulaf Bet (22,00) elgatto27 Call (22,00) Turn - - - elgatto27 Check OMGulaf Check River - - - - elgatto27 All-In (90,23) OMGulaf Call (90,23) elgatto27 shows: - (a flush, jack high) OMGulaf shows: - (a straight, six high) elgatto27 wins: EUR 271,71 (with a flush, jack high) Rake: EUR 0,75 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts