Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite klassiska Rodney Dangerfield till pf!

 

I was such an ugly baby...My mother never breast fed me. She told me that she only liked me as a friend.

 

During sex, my girlfriend always wants to talk to me. Just the other night she called me from a hotel.

 

I was such an ugly kid...When I played in the sandbox, the cat kept covering me up.

 

When I was born, the doctor came into the waiting room and said to my father, "I'm sorry. We did everything we could, but he pulled through."

 

My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday.

 

I went to the doctor because I'd swallowed a bottle of sleeping pills. My doctor told me to have a few drinks and get some rest.

 

With my old man I got no respect. I asked him, "How can I get my kite in the air?" He told me to run off a cliff.

 

My uncle's dying wish was to have me sitting in his lap; he was in the electric chair.

 

I'm so ugly, when I was born the doctor slapped my mother!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

(alla har bytt instrument)

 

Background story: De fick inte lira live, utan var tvungna att lira playback. Då blev de sura och bestämde sig för att jävlas med allihopa :mrgreen:

 

Detta är typ det snyggaste jag nånsin har hört talas om! Funderar på att börja lyssna på Muse bara av den anledningen (musiken är rätt okej också tror jag iofs :mrgreen: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu känner jag mig som värsta partypoopern här, men det här är en snubbe som inte kan sjunga, och så gör han det ännu sämre rätt grovt med flit. han garvar ju vid ett flertal gånger också. 0% kul :(

 

+ 1

 

iron maiden var dock sjuk :mrgreen:

 

finns det ingen backstory till det hela?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu känner jag mig som värsta partypoopern här, men det här är en snubbe som inte kan sjunga, och så gör han det ännu sämre rätt grovt med flit. han garvar ju vid ett flertal gånger också. 0% kul :(

 

Finns ett antal quotes från Barney Stinson som skulle passa utmärkt som svar på detta hemska inlägg :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...