ulaf Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 nu har jag dock fixat bostad i övik, 29,9 kvm 1 rokv. byggnad med massa studentlägenheter. najs ni med zumsar på fejan, kolla in hans nya album, ascoolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Antar att det här är rätt tråd. Nån som såg "fotbollsfruar i Sydafrika"? Heskeys fru var en fantastisk kreation... Och det här är min favoritbild för den fattar jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Vet inte vad det är du inte fattar, men det ser väl ut som hagel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 fattar jag det rätt som att båten haglade sönder? (och jag är inte ens bakis ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Lite klassiska Rodney Dangerfield till pf! I was such an ugly baby...My mother never breast fed me. She told me that she only liked me as a friend. During sex, my girlfriend always wants to talk to me. Just the other night she called me from a hotel. I was such an ugly kid...When I played in the sandbox, the cat kept covering me up. When I was born, the doctor came into the waiting room and said to my father, "I'm sorry. We did everything we could, but he pulled through." My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday. I went to the doctor because I'd swallowed a bottle of sleeping pills. My doctor told me to have a few drinks and get some rest. With my old man I got no respect. I asked him, "How can I get my kite in the air?" He told me to run off a cliff. My uncle's dying wish was to have me sitting in his lap; he was in the electric chair. I'm so ugly, when I was born the doctor slapped my mother! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Hehe han var verkligen en skön lirare Var även med i ett avsnitt av Simpsons Tror han spelade Burns försvunna son. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 (alla har bytt instrument) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 (alla har bytt instrument) Den är riktigt frän, btw. Hur fan lägger man in youtube klipp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Den är riktigt frän, btw. Hur fan lägger man in youtube klipp? starta ett konto och klicka på en stor gul knapp som heter Upload nånstans tror jag =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 på youtube eller på poker.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 på youtube eller på poker.nu? aaah lol sry. [youtube.]sifferkoden efter likamed-tecknet i adressfältet[/youtube.] utan punkter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 fan va gött, tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Fett bästa youtube-gitarristen imo, typ 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 (alla har bytt instrument) Background story: De fick inte lira live, utan var tvungna att lira playback. Då blev de sura och bestämde sig för att jävlas med allihopa Detta är typ det snyggaste jag nånsin har hört talas om! Funderar på att börja lyssna på Muse bara av den anledningen (musiken är rätt okej också tror jag iofs ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 ditt kära maiden var dock före: (0:40 börjar galenskapen!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 ditt kära maiden var dock före: (0:40 börjar galenskapen!) Hahhahaha awsome!! Och idiotsjukt att jag aldrig hade sett det innan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 hahahaha fyfan vad jag garva åt maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Även roligt att andraguran (adrian eller nåt) kör seriöst också edit: så jag slipper posthunta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Haha, hur kan den andra snubben hålla sig för skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Hahahahahahahaha fyfaan vad jag tycker synd om den andra killen! Han håller på att dö ju Sångaren måste vara utvecklingsstörd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Haha, hur kan den andra snubben hålla sig för skratt. det är väl det han knappt kan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 det är väl det han knappt kan Kollade inte hela, gjorde det nu dock. Håller med kungen, nog inte allt som står rätt till hos honom. Får lite extra muppkänsla vid 1.46 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 nu känner jag mig som värsta partypoopern här, men det här är en snubbe som inte kan sjunga, och så gör han det ännu sämre rätt grovt med flit. han garvar ju vid ett flertal gånger också. 0% kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 nu känner jag mig som värsta partypoopern här, men det här är en snubbe som inte kan sjunga, och så gör han det ännu sämre rätt grovt med flit. han garvar ju vid ett flertal gånger också. 0% kul + 1 iron maiden var dock sjuk finns det ingen backstory till det hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 nu känner jag mig som värsta partypoopern här, men det här är en snubbe som inte kan sjunga, och så gör han det ännu sämre rätt grovt med flit. han garvar ju vid ett flertal gånger också. 0% kul Finns ett antal quotes från Barney Stinson som skulle passa utmärkt som svar på detta hemska inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts