Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste bara tilta av mig lite. Har tagit ut pengar från min sida till moneybookers och upptäckte då att jag hade en väldigt låg limit och behöver öka den för att kunna ta ut allt (+ta ut mer i framtiden obv).

 

Så jag prövar först med att få brev hemskickat för att verifiera adressen, skickades 15 jan och har fortfarande inte kommit. Så idag prövade jag att verifiera VISA-kortet genom att de drar en random summa mellan 1.01-2.99$ och jag fyller i den summan i ett fält på sidan. Inte nog med att man självklart får high roller summan $2,53 dragen enligt min valutaväxlare (ser ju i SEK), dessutom säger mb att summan är fel så nu kan jag inte ha kontakt med supporten eller göra ett nytt försök på 24h. Gaaaah så jävla tiltande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade samma problem Padrinos med random summan som visas i SEK. Jag försökte 2-3ggr, frågade vilken valutakurs de använde den dagen och fick svar. Provade den valutakursen , funkade obv inte heller. Det har fortfarande inte blivit ordning på det ...

 

gå till din bank och be dom säga hur mycket som kommit in i dollar så får du ett litet sött papper :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara tilta av mig lite. Har tagit ut pengar från min sida till moneybookers och upptäckte då att jag hade en väldigt låg limit och behöver öka den för att kunna ta ut allt (+ta ut mer i framtiden obv).

 

Så jag prövar först med att få brev hemskickat för att verifiera adressen, skickades 15 jan och har fortfarande inte kommit. Så idag prövade jag att verifiera VISA-kortet genom att de drar en random summa mellan 1.01-2.99$ och jag fyller i den summan i ett fält på sidan. Inte nog med att man självklart får high roller summan $2,53 dragen enligt min valutaväxlare (ser ju i SEK), dessutom säger mb att summan är fel så nu kan jag inte ha kontakt med supporten eller göra ett nytt försök på 24h. Gaaaah så jävla tiltande.

 

fick inte hellet brevet på länge så maialde dem och de fixade det manuelt efter att jag skickat in någe brev. Var ändå tvugnen att höja min limit så skrev att det inte räckte och jag var tvungen att ha no limits. Nu är man vip kund med no limit.. så maila och klaga..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skilda världar i denna bok just nu, blä padde. i gc är det bra trots att jag är mest micro i gänget. plussade 200 e på biljardhustling mot frisören och niklas igår :D shahin har lärt sig de tre första ackorden i music when the lights go out, nu ska han bara kunna spela dom i takt också :P

 

idag körde vi shopping spree på eurospar, 300 euro sprit och godis ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skulle ju ta en pause i en vecka. det där gills inte.

 

Hade jag inte vänt det hade jag nog blivit rätt lack av den här kommentaren :S

 

fick inte hellet brevet på länge så maialde dem och de fixade det manuelt efter att jag skickat in någe brev. Var ändå tvugnen att höja min limit så skrev att det inte räckte och jag var tvungen att ha no limits. Nu är man vip kund med no limit.. så maila och klaga..

 

Tack för tipset (=

_

 

Var nere på 300$ på kontot men lyckades tokrusha och hitta plusset på något sjukt sätt. Kurvan i ss ser inte alls så häftig ut som den borde vara men är nöjd iaf. Go ulaf därborta, hustla sönder dem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skilda världar i denna bok just nu, blä padde. i gc är det bra trots att jag är mest micro i gänget. plussade 200 e på biljardhustling mot frisören och niklas igår :D shahin har lärt sig de tre första ackorden i music when the lights go out, nu ska han bara kunna spela dom i takt också :P

 

Det var ganska obvious hustling. Skönt at du berätta att du var proffs innan. Standard att ge sig in i EV- games här imo...

 

Video på shahins gitarrskills kommer upp i officedb om ca 15min...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag själv tiltar en hel del på bara tanken av DoNs men har hört mycket på senaste om hur mycket easy money det finns inom det och hur lätt det är att GTO-spela. Känns egentligen dumt att ignorera ett sånt påstått övervärde medans det fortfarande är relativt nytt och lite mer grindvänligt. Fick tips om en bra sida av en tysk som jag spelade mycket med som var duktig och gjorde väldigt mkt pengar på B2B-racen och fin placering i EMOP Malta. http://www.sitnpoker.com/

 

Någon som vet någon mer bra strategisida för sngs/dons?

 

/mr självdisciplin med pfbojkott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid tyckt du verkat vara en skön snubbe men nu försvann alla sådana känslor :(

 

Skar sig i hjärtat där först, fortfarande osäker på om du verkligen var ironisk

/:(

 

Meh, inte bara jag i huset som +1:ade :)

 

FYP

/:(

 

kom igen padde!

 

Struggeling! Hur går hustelingen därborta? Läser inte ngn annan gc-db atm men någon occassional update vill jag fan ha :)

 

Btw... SM €1000 går i Malta i mitten på April. Förstår att det kan verka som att jag är helt stuck på Malta men är fan sugen på det, eller vilken annan varm pokerresa som helst iofs.. Vad sägs? Andra förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Struggeling! Hur går hustelingen därborta? Läser inte ngn annan gc-db atm men någon occassional update vill jag fan ha :)

 

Btw... SM €1000 går i Malta i mitten på April. Förstår att det kan verka som att jag är helt stuck på Malta men är fan sugen på det, eller vilken annan varm pokerresa som helst iofs.. Vad sägs? Andra förslag?

 

I'm downnnn (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skar sig i hjärtat där först, fortfarande osäker på om du verkligen var ironisk

/:(

 

 

 

FYP

/:(

 

 

 

Struggeling! Hur går hustelingen därborta? Läser inte ngn annan gc-db atm men någon occassional update vill jag fan ha :)

 

Btw... SM €1000 går i Malta i mitten på April. Förstår att det kan verka som att jag är helt stuck på Malta men är fan sugen på det, eller vilken annan varm pokerresa som helst iofs.. Vad sägs? Andra förslag?

 

Äsch Padde liksom, varför skulle jag mena det där? Var bara ett misslyckat DON-relaterat skämt ;) Jak er snel hest!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat lite sviten flips mot IRL och har sprungit bra där :D sprang asbajs dock på props när vi lira homegame, jag sprang faktist så jävla dåligt att jag blev tvungen att quitta prop betsen och nitta ihop lite $ på pokern, för jag var nere på mina sista €200 jag har med mig där ett tag, men nu florerar GC rullen och ligger på hela €700 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...