Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste fan börja tänka mig för. Ställde mig upp för att sträcka lite på mig, fastnar i någon rytmisk höftrörelse till musiken och självklart står polarn utanför fönstret och asgarvar åt mig. Sigh..

 

Länge undrat angående din insyn i lägenheten. Är det du som bor i kulturhuset?

Caught in the act gång på gång...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet ni möjligtvis vad en bra/stabilt vinnande sh sng och hu sng spelare har för ROI på ett sample av ~2k? Är det en för liten sample för att ROIn ska stämma och ge ett "korrekt" utslag?

 

Edit: stalkade bilder på padrinos tidigare idag när jag märkte att han dök upp på många av min polares bilder. Ingen tråkig syn kan jag meddela.. Ladys and gentlements ship it obv sas jag e små kär ge mig mera

mera....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad får en att åka dit för att gå ut..?

 

Brudpolare som är nyinflyttad där, hade jävligt kul faktiskt. Kul som fan att gå ut på randomställen, några av de roligaste utgångarna har ju varit i Falun, Malmö, Gbg och Norrtälje (=

 

Skulle eventuellt kunna tänka mig lite coaching om intresse finns, oss mojjearmar emellan (jag lirade uteslutande sh på ongame förut med hyfsade stats, var ett tag sen nu dock).

 

Är inte helt ointresserad, måste nog bli ödmjukare och inse att jag inte är tillräckligt bra längre ändå. Kostnad osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

baaajs var ute igår och när jag kom hem saknades ett stycke Visa i plånboken, har precis ringt och spärrat. fyllespelade igår för första gången nånsin typ, :( hamnade på krukan efter en hyfsat kaosartad utgång, bland annat med en tjej med hår under armarna, men ganska snygg :S aldrig sett det tidigare, var lite läbbigt men good for her!

 

spelet tror jag gick ca jämnt upp trots att jag satt ganska länge! Kommer nog inte ihåg allt i början men kommer ihåg när jag fick in det i crazy med 532 på floppen AQ4 två spader. Hade spader två så jag bytte bort trean på ren känsla och turn var en trea :D står mot A4, 5k pott :D

 

spelade såklart kasst

 

 

niklasvegas och frisören var också där men spelade på andra bordet under nästan hela kvällen. frisören kom till mitt i slutet, han bluffade mig en gång när jag la AK hög på river. =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

baaajs var ute igår och när jag kom hem saknades ett stycke Visa i plånboken, har precis ringt och spärrat. fyllespelade igår för första gången nånsin typ, :( hamnade på krukan efter en hyfsat kaosartad utgång, bland annat med en tjej med hår under armarna, men ganska snygg :S aldrig sett det tidigare, var lite läbbigt men good for her!

 

lol :-D :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul, bor själv i norrtälje :D vart de mobergs häng lr?

 

Haha ja så hette det nog. Rätt sjuk upplevelse, de andra ville dra dit tidigt pga lista så vi var där 22:55, då hade stället inte öppnat?! Fick garderobsbiljett 1B, sjuk upplevelse att vara först in på ett ställe.

 

Du var inte där igår eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja så hette det nog. Rätt sjuk upplevelse, de andra ville dra dit tidigt pga lista så vi var där 22:55, då hade stället inte öppnat?! Fick garderobsbiljett 1B, sjuk upplevelse att vara först in på ett ställe.

 

Du var inte där igår eller?

 

Okej hade ingen aning om att de öppna så sent, brukar inte trilla dit förens efter krogen stänger när jag e ute, nej var inte ute igår.

Men kan väll inte varit så mycke folk eftersom de helgen innan löning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

baaajs var ute igår och när jag kom hem saknades ett stycke Visa i plånboken, har precis ringt och spärrat. fyllespelade igår för första gången nånsin typ, :( hamnade på krukan efter en hyfsat kaosartad utgång, bland annat med en tjej med hår under armarna, men ganska snygg :S aldrig sett det tidigare, var lite läbbigt men good for her!

 

spelet tror jag gick ca jämnt upp trots att jag satt ganska länge! Kommer nog inte ihåg allt i början men kommer ihåg när jag fick in det i crazy med 532 på floppen AQ4 två spader. Hade spader två så jag bytte bort trean på ren känsla och turn var en trea :D står mot A4, 5k pott :D

 

spelade såklart kasst

 

 

niklasvegas och frisören var också där men spelade på andra bordet under nästan hela kvällen. frisören kom till mitt i slutet, han bluffade mig en gång när jag la AK hög på river. =/

 

GG WP, trevligt och se dig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GG WP, trevligt och se dig iaf.

 

detsamma det var najs iaf! btw, ni har inte hittat något kort?

 

förresten, på mitt bankutdrag hade jag bara plockat ut 5k som jag sa. kan ha tagit ut på det försvunna också, men jag ska ha varit väldigt packad för att ha gjort det :S det skulle iofs kunna förklara hur jag tappade det om det ligger i bankomaten :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detsamma det var najs iaf! btw, ni har inte hittat något kort?

 

förresten, på mitt bankutdrag hade jag bara plockat ut 5k som jag sa. kan ha tagit ut på det försvunna också, men jag ska ha varit väldigt packad för att ha gjort det :S det skulle iofs kunna förklara hur jag tappade det om det ligger i bankomaten :(

 

Vet inte jag drog innan dig, ring klubben på 0738-792929. men tror du lånade 2k från nån på andra bordet först, Frisören lr Vegas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...