Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Seat 6: demigod01Hey (755 in chips)

Prio 1 i sngs, komma itm.

Vilken prio går AQ med syn för då? Orka syna för en flipp mot pocket.. för o få 1,46bb om det skiter sig? Givetvis kan pizzabagarn ha way sämre än pocket men dt ger honom inte rätten att vara ett mongo o syna.

Postad
Ez choice ulaf..... Nu får du känna på det tunga ansvaret att vara highrollern i dbn också, men har en känsla av att du var born to shine här :-D

har aldrig vart nån riktig highroller, bara lurat i massa rika människor att jag kan vinna... gratis e gott... plus på denna dock...

Postad
Hejja Ergyn! Hur går det för dig?

Det går tyvärr rätt dåligt, mestadels för att jag spelar för lite. Blir så lite tid över för spel framöver så blir nog ingen skärpning på ett tag heller tyvärr. Hur går svs-skotten mr TrueBalla?

Postad
BOOYA, hejhejhej joinar nötpf:aren padrinosftw... svårt...

mtt... fisk... musik... sundbyberg... gc... hemliga nick...

Är det här nån slags fas i livet eller? Skaffar eget, byter till padrinos db, lägger ner p5, mycket viktiga beslut på engång imo.

Postad
Är det här nån slags fas i livet eller? Skaffar eget, byter till padrinos db, lägger ner p5, mycket viktiga beslut på engång imo.

ante fick mig lite nojig, tänkte va lite försiktigare :roll: dessutom är det bäst att sluta när man ligger före inho :D

Postad
men sluta lol

ett bra sätt att komam itm kan ju kanske vara att försöka slå ut den med minst när man har en jävligt bra hand HEHEHEHEHEHE?

Inte genom att gå all in imo när short har mindre än 2bb och top2 har jämna stackar. Står fast vid det jag skrev tidigare. Vill vi nu ha in hela stacken så ska ju isf det vara tre stycken till showdown och inte bara dom två stora stackarna.

Postad
Inte genom att gå all in imo när short har mindre än 2bb och top2 har jämna stackar. Står fast vid det jag skrev tidigare. Vill vi nu ha in hela stacken så ska ju isf det vara tre stycken till showdown och inte bara dom två stora stackarna.

Skit i bagarn. Du sitter med AQ. Vill du syna på bubblan när nån sitter med 2bb?

Endera är jag risig på poker el levling.