Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Fyfan vilken grym resa! AVvVis svinmycket men hoppas du får griskul. =)

Kötta och tura vidare i SM!!

Tack John :)

Torska precis en ai pre 400k pott med TTvJJ, nästa pott vann jag 600k med TJs v KK på 479ss så leder igen sjukt nog. 22 kvar.

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Fint med tredagarsevent när det är 542 deltagare :) CL inför FT imorrn iaf, tack för railen alla

____

Lyckades dessutom klämma in 2k bumhuntningsnävar som gav ett €500 plus vilket nästan täcker gårdagsbacket. Gogogo teoriprov imorrn bitti :S

2mqnj1c.jpg

Postad
Fint med tredagarsevent när det är 542 deltagare :) CL inför FT imorrn iaf, tack för railen alla

Då är det alltså inte lönt att jag väntar på att webbklienten ska klara av ladda bordet längre..väntat 5 min på det ;)

gg och lycka till imorrn!

Postad
Får jag köpa % ?

Hahaha, snyggt

Ska fan tanka Unibet bara för att raila! :D Vilken tid kör kalaset igång? GLGLGL!

Kungrail! 20:00 ikväll tror jag

GRATTIS FAN!

tycker det snackas om sm varje dag jag loggar in här, vilket är det här? Är det det feta med en miljard i pengar?

Är pokerförbundets på unibet, just i år jävligt få deltagare dock. €27 000 i första, €1355 till 10:e så inga stora pengar än men tack!

Gillar din avatar förresten, cred osv

glgl idag, hur ska du inte kunna vinna? :)

Får jag springa hälften så bra som innan så borde det gå bra iaf, men har inga höga förväntningar ändå då jag är rätt usel :)